تکرار/ركورد ايران در بازي هاي المپيك زمستاني شكسته شد:

رتبه هاي 30 و 31 براي نمايندگان كشورمان/سرمربي تيم ملي به قولش وفا كرد

ركورد ايران در مسابقات مارپيچ كوچك مردان المپيك زمستاني با 11 پله صعود نسبت به المپيك ونكوور شكسته شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران،مرحله دوم مسابقات مارپيچ كوچك مردان المپيك زمستاني سوچي در رشته مارپيچ كوچك از ساعت 19/45 آغاز شد و در پايان نمايندگان پر تلاش كشورمان توانستند بهترين نتيجه تاريخ ايران در المپيك زمستاني را رقم بزنند.در اين مسابقات محمد كيادربندسري سي ام و حسين ساوه شمشكي سي و يكم شد.

در ليست اوليه اين مرحله مرحله 77 اسكي باز حضور داشتند كه 5 نفر در مسابقه شركت نكردند و 29 اسكي باز هم موفق به رسيدن به خط پايان نشدند.در مجموع 43 اسكي باز در اين مرحله به خط پايان رسيدند.

در اين مرحله محمد كيا دربندسري  با ركورد 1:03.78 و مجموع 1:58.87 اسكي كرد و رتبه 30 را از آن خود كرد.حسين ساوه شمشكي نيز با ركورد 1:03.90 و مجموع 1:59.36 به كار خود خاتمه داد و سي و يكم شد.


از نكات قابل ذكر در اين مرحله اوت شدن آندره ميرر نفر دوم مرحله اول بود.ميرر موفق نشد خود را به خط پايان مسابقه برساند.

در پايان مسابقات مارپيچ كوچك المپيك زمستاني سوچي، ماريو مت اتريشي با مجموع يك دقيقه و 41 ثانيه و 84 صدم ثانيه اول شد.مارسل هيرشر اتريشي با 1:42.12 دوم و هنريك كريستوفرسن نرو‍ژي با 1:42.67 سوم شدند.
 
پيش از اين عليداد ساوه شمشكي سرمربي تيم ملي آلپاين قول داده بود كه شاگردانش ركورد وي در المپيك را كه رتبه 36  و بهترين نتيجه تاريخ المپيك زمستاني بود بشكنند كه با كسب اين نتايج سرمربي تيم ملي به قولش وفا كرد.

در اين دوره از مسابقات تيم ملي 11 پله صعود نسبت به المپيك ونكوور داشت.در المپيك 4 سال قبل،حسين ساوه شمشكي رتبه 41 را از آن خود كرده بود.


نگاهي به مرحله اول مارپيچ كوچك مردان:رتبه هاي 55 و 57 براي نمايندگان ايران/38 نفر از رسيدن به خط پايان بازماندند

مرحله اول رقابت هاي مارپيچ كوچك مردان المپيك زمستاني سوچي از ساعت 16/15 آغاز شد.

محمد کیادربندسری  با شماره  78 رقابت خود را آغاز كرد و با ركورد 55 ثانيه و 9 صدم ثانيه اسكي كرد و پنجاه و پنجم شد. حسين ساوه شمشكي هم با شماره  83 با ركورد 55 ثانيه و 46 صدم ثانيه اسكي خود را به پايان رساند و به رتبه 57 رسيد.
 
در لیست اولیه این مسابقه 117 اسکی باز حضور داشتند كه 2 نفر از آنها مسابقه ندادند و 38 نفر از رسيدن به خط پايان باز ماندند و در مجموع 77 اسكي باز در مانش اول اسكي كردند.مرحله دوم رقابت ها نیز ساعت 19/45  آغاز خواهد شد.
 
این آخرین رقابت اسکی بازان ایرانی در بیست و دومین دوره المپیک زمستانی سوچی است.


از نكات قابل توجه در اين رقابت اين بود كه تدليگتي كه يكي از بخت هاي بزرگ قهرماني بود از حريفان خود عقب ماند.در اين مانش ماريو مت اتريشي با 46.70 ثانيه اول شد.آندره ميرر سوئدي با 47 ثانيه و 15 صدم ثانيه دوم و استفانو گراس ايتاليايي با 47 ثانيه و 45 صدم ثانيه سوم شدند.
برچسب ها: سوچی ، اسکی ، رکورد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار