محمد کیا دربندسری: ریسک کردم تا سالم به خط پایان برسم /المپیک را فقط در المپیک می‌شود تجربه کرد

اسکی باز المپیکی کشورمان گفت: برف پیست محل مسابقه به دلایل شراط جوی شل شده بودو مجبور شدیم برای سالم رسیدن به خط پایان مقداری ریسک کنیم که البته در مجموع مسابقه خوبی را پشت سرگذاشتیم.

محمد کیادربندسری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: المپیک با تمام مسابقه‌ها فرق دارد ولی در مجموع نتیجه خوبی کسب کردیم البته برف پیست کمی شل شده بود و این قضیه مقداری تایم کشی داشت و به همین دلیل ریسک کردیم تا سالم به خط پایان برسیم.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها هر 4 سال یک بار اتفاق می‌افتد و حساسیت آن بسیار بالاست معلوم نیست که در المپیک بعدی حضورداشته باشم یا نه.

*در بدنسازی کم آوردم

اسکی باز المپیکی کشورمان تصریح کرد: در بدنسازی کم آوردم و در پایان مسیرخسته شده بودم. خیلی جاها می‌توانستم تکنیک خود را به نمایش بگذارم اما زورم نمی رسید آنها را اجرا کنم.

وی افزود: المپیک سوچی برای ما مثل یک خاطره ماندو کسب تجربه در آن بسیارمهم بود.

*به المپین‌های بعدی خواهم گفت در المپیک چه کارکنند

محمد کیا دربند سری ادامه داد: المپیک را فقط باید در المپیک تجربه کرد و چهار سال دیگر به هر کس که نماینده ایران درالمپیک باشد خواهم گفت: که برای موفقیت چکارکند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نباید تنها برای کسب تجربه به المپیک آمد اینجا جایی است که باید تمام توان و آمادگی خود را در آن به نمایش گذاشت.

انتهای پیام/



برچسب ها: مسابقه ، رقابت ، سوچی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار