رای بازی استقلال ملوان به زودی اعلام می شود

حسن زاده:لازم باشد در آینده هم از تیم ها امتیاز کسر می کنیم

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت:ما کار خودمان را بلدیم و پس از جمع بندی رای بازی استقلال و ملوان اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،اسماعیل حسن زاده در گفتگو با یک برنامه زنده تلویزیونی گفت:در روز 4شنبه در دیدار استقلال و ملوان در انزلی حضور داشتم و بخش نظارت انضباطی بر عهده من بود و تمام مطالب را یادداشت کردم.

وی افزود:دوستان اجازه دهند ما کار خودمان را کنیم.من به صورت دقیق یادداشت کرده ام که در چه دقیقه ای چه حرکتی از کدام طرف سکوها رخ داده است و حتی شعارهایی که سرزده است را نوشتم.

رییس کمیته انضباطی بیان کرد:دوستان اجازه بدهتد ما موارد را جمع بندی کنیم و تصمیم بگیریم چرا که ما کار خودمان را خوب بلدیم.از همان هفته دوم که مشاهده کردیم آمار فحاشی ها به صورت تصاعدی بالا می رود تصمیم قاطع برای پیشگیری و متوقف کردن آن گرفتیم.

کسر امتیاز از تیم ها اثر خوبی داشت

حسن زاده در خصوص اثرات کسر امتیاز بیان کرد:همه می دانند که کسر امتیازها حداقل تا پایان نیم فصل اثر خوبی داشت و نتیجه داد.ما برای کسر امتیاز اجازه قانونی داشتیم و بدون شک اگر در آینده هم موردی پیش بیاید باز هم چنین اعمال قانونی خواهیم داشت.

وی در خصوص جریمه تیم ها عنوان کرد:وقتی تیم های بزرگ و پرطرفداری مثل استقلال و پرسپولیس جریمه می شوند از طریق رسانه ها بسیار بزرگنمایی شده و به آنها پرداخت می شود اما در تیم های شهرستانی این طور نیست.برخی آراء توسط ما ارائه می شوند اما در رسانه ها منعکس نمیشوند و این دلیل نمی شود که ما آن رای را صادر نکرده ایم.

رییس کمیته انضباطی ادامه داد:به نظر من فوتبال مثل یک مربع است که یک ضلع آن را مقامات اجرایی تشکیل می دهند و ضلع دوم آن تماشاگران و ضلع سوم آن عوامل تیم ها می باشند و ضلع چهارم که بسیار مهم است رسانه ها هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد:ما در بسیاری از موارد از اخلاق عبور کرده ایم در حالی که فرهنگ اسلامی و دینی ما راه گشای حل تمامی معضلات است و باید تلاش کنیم تا اخلاق مداری را نهادینه کنیم.


برچسب ها: حسن زاده ، استقلال ، ملوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ساروی
۱۲:۲۳ ۰۲ اسفند ۱۳۹۲
آقای حسن زاده شما وقتی در حال کار خودت هستی به شما فحش بدهند آیا می توانی درست کارت را به سرانجام برسانی؟؟؟ چطور انتظار داری بازیکنان استقلال در حال بازی فحش بخورند و عکس العمل نشان ندهند؟؟؟؟
آخرین اخبار