رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال:

کار قضایی پرونده قهرمانی تمام شده است/از فردا منتظر صدور رای باشید

اسماعیل حسن زاده گفت:کار قضایی پرونده قهرمانی تمام شده است و از فردا باید رسانه ها و اهالی فوتبال منتظر صدور رای باشند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران اسماعیل حسن زاده در یک برنامه زنده تلویزیونی گفت: :هفته گذشته مرحله رسیدگی به پرونده قهرمانی انجام شد و کار قضایی آن انجام شده است و از فردا صبح رسانه ها و اهالی فوتبال باید منتظر صدور رای باشند.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص پرونده قلیان کشی برخی بازیکنان عنوان کرد:کمیته انضباطی هنوز به این مسئله ورود پیدا نکرده است.امیدواریم با تشکیل کمیته اخلاق تداخل وظیفه ها به پایان برسد.آنچه روشن است این می باشد که علیپور این مسئله را به عنوان مورد اخلاقی که در آیین نامه فدراسیون است رصد کرده و حکم داده است.

وی تصریح کرد:متاسفانه برخی رسالت امید-آگاهی و اخلاق را فراموش کرده اند و احکام ما به هیچ عنوان تحت تاثیر برنامه های تلویزیونی نیست.در حالی که آراء ما از روزها قبل صادر شده این طور وانمود می کنند که ما تحت تاثیر آنها هستیم.

وی با اشاره به پرونده داوری عنوان کرد:در این پرونده حدود 15 تا 16 نفر دخیل هستند و حدود 2 ماه در بخش تحقیقات بوده و حدود 50 روز است که پرونده در نزد ماست.

وی در پایان خاطرنشان کرد:هفته گذشته رسیدگی به پرونده داوری تمام شد و کار قضایی پرونده به پایان رسید و از فردا صبح باید منتظر صدور رای باشید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار