نت آخر جشنواره "موسیقی فجر" نواخته شد؛

طنین خوشه چین "سالار عقیلی" با گروه راز و نیاز

همزمان با نواختن شدن نت آخر بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی "موسیقی فجر" قطعه‌ی خوشه چین سالار عقیلی همراه با گروه راز و نیاز در تالار وحدت طنین انداز شد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران حاضر در اجرای گروه موسیقی راز و نیاز به خوانندگی و سرپرستی سالار عقیلی در تالار وحدت تهران ، این خواننده موسیقی اصیل کشورمان در آخرین شب از بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی "موسیقی فجر" با اجرای شکوهمند با مخاطبان خود ملاقات کرد.
 
"سالار عقیلی" در این کنسرت قطعه‌هایی همچون خاک مهر آیین، به اصفهان رو، شعری از اسماعیل امینی و آهنگسازی علی اکبر قربانی اجرا کرد.
 
وی همچنین تصنیف خوشه چین را به آهنگسازی روح‌اله خالقی و شعری از کریم فکور، شب طوفان را به آهنگسازی آرش کام ور و شعری از روح‌اله ابهری، تو کجایی را با آهنگسازی آرش کامور و شعری از علیرضا بدیع، بهار دلنشین با آهنگسازی روح اله خالقی و شعری از بیژن ترقی ، این دل شکایت‌ها را نکن را با آهنگسازی سعید فرج پوری و شعری از مولانا و قطعه‌ی چون صبوی تشنه را با شعری از اخوان ثالث و آهنگسازی آرش کامور روی صحنه برد.
 
"سالار عقیلی" که از طریق مادر و برادر خود که پیانو می‌نواختند با ساز‌های مختلفی چون پیانو و تنبک آشنا شد در سال 1372 برای تحصیل به هنرستان موسیقی رفت و در آنجا با اساتید مختلف موسیقی آشنا و با دریافت دیپلم سنتور فارغ التحصیل شد .
 
این خواننده پر آوازه موسیقی اصیل ایران سابقه‌ی برگزاری کنسرت با ارکستر ملی ایران به رهبری فرهاد فخر الدینی، کنسرت به همراه گروه دستان در کشور‌های آلمان ، هلند، آمریکا وکانادا، کنسرت با گروه وزیری به رهبری کیوان ساکت شرکت در جشنواره ی شرق و غرب و برگزاری تور کنسرت آمریکا و کانادا در سال‌2012  به همراه گروه هم نوازان را در کارنامه هنری خود دارد.
 
همچنین این خواننده جوان موسیقی اصیل ایرانی در بسیاری از اجرا‌های خود همراه با نوازندگی پیانو توسط همسرش روی صحنه می‌رود
 
"سالار عقیلی" همچنین چندی پیش کنسرتی پر شور و هیجان را در کنار رضا صادقی در برج میلاد برگزار کرد که با استقبالی پر شور از جانب علاقمندان روبرو شد.
 
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار