در روز ششم جشنواره موسیقی فجر؛

صدای "سالار عقیلی" و "انور ابراهیم" در تالار وحدت طنین انداز می‌شود

در روز ششم بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر سالار عقیلی و انور ابراهیمی تونسی در تالار وحدت کنسرت اجرا می کنند.

به گزارش حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، تالار وحدت در ششمین روز بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر (29 بهمن) ساعت 18:15 میزبان کنسرت راز و نیاز با صدای سالار عقیلی است و پس از آن در ساعت 21 انور ابراهیم به روی صحنه می‌رود.

در بخش استعدادهای درخشان آنسامبل نیواک به سرپرستی گلریز زربخش، تکنوازی فلوت با هنرمندی سهراب بابکی راد، تکنوازی گیتار با هنرمندی آزاده حداد، تکنوازی ویلن با هنرمندی آوا شادمانی ساعت 15:30 در تالار رودکی هنرنمایی می کنند و در بخش رقابتی در همین سالن گروه آوازی سونات به سرپرستی محسن بافنده، کر آرپا به سرپرستی آربی بابومیان ساعت 18:30 به اجرا می‌پردازند.

ارکستر زهی ایران با هنرمندی منوچهر صهبایی و روزبه تابنده نیز برنامه بعدی تالار رودکی است که ساعت 21:30 به روی صحنه می‌رود.

گردانیه به سرپرستی امیر ذاکر، شمسا به سرپرستی نیما طیرانی بطحائی نیز در بخش رقابتی در برج آزادی ساعت 19 کنسرت خود را تقدیم علاقمندان می‌کنند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار