رئیس کمیسیون اقتصادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

"اقتصاد مقاومتی" یعنی روی پای خود ایستادن/ لزوم سوق دادن سیستم‌های پولی و بانکی به سمت "تولید ملی"

فتحی‌پور با بیان اینکه "اقتصاد مقاومتی" یعنی ایستادگی و روی پای خود ایستادن گفت: ما باید به "تولید ملی" خودمان اهمیت دهیم و منتظر نباشیم دیگران برای ما تصمیم بگیرند.

ارسلان فتحی‌پور رئیس کمیسیون اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و رهنمودهای ایشان در مورد اقتصاد مقاومتی، کلیه مسئولان نظام نسبت به توسعه اقتصاد مقاومتی و قطع وابستگی در حوزه‌های مختلف هم‌نظر هستند.

رئیس کمیسیون اقتصادی تصریح کرد: ما باید به تولید ملی خودمان اهمیت بدهیم؛ کاهش هزینه‌های دولت،‌ کاهش هزینه‌های ملت و همکاری مردم باید در راستای اقتصاد مقاومتی باشد.

وی ادامه داد:‌ امروز سیستم پولی بانکی، بازار سرمایه ما، باید به سمت و سوی تولید برود تا بتوانیم نیازهای داخلی کشورمان را تولید کنیم.

وی با اشاره به اینکه ایران دارای امکانات بسیاری است گفت: بخش کشاورزی ما باید قوی شود،‌ چون پتانسیل آن را داریم.

فتحی‌پور خاطرنشان کرد:‌ اقتصاد مقاومتی یعنی ایستادگی، روی پای خود ایستادن،‌ تلاش، یک حرکت جهادی. مجلس در عرصه قانون‌گذاری، دولت در عرصه اجرا و مردم و بخش خصوصی باید فعال شوند.

وی در پایان گفت: مردم در 22 بهمن ثابت کردند، آمادگی دارند و همیشه پشتیبان انقلاب و نظام هستند؛ کسانی که دارای فکر هستند و پتانسیل بالایی دارند و همچنین کسانی که اعلام آمادگی می‌کنند، دستشان را بگیریم و به سمت و سوی تولید ملی و رشد پویایی اقتصاد کشور تشویق کنیم تا بتوانیم در مقابل حربه‌های دشمن محکم‌تر بایستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار