رودهن/

حضور مردم در حل مشکلات و بحرانها راهگشا است

فرماندار شهرستان دماوند گفت: حضور مردم در شکل گیری انقلاب اثرگذار بوده و بعد از انقلاب نیز حضور مردم در حل مشکلات و بحرانها راهگشا بود.

ناصر محمودی فرد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: شعار امام خمینی(ره) در خصوص اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند، شعاری تشریفاتی نیست بلکه نگاه و باور درونی بر حضور مردم بوده است.

وی ادامه داد: در هرجای دنیا که مردم در حاشیه مسائل کشورشان قرار گرفتند مسیر انحرافی طی شد.

محمودی فرد نگاه امام راحل را موجب استواری، ماندگاری و پایداری نظام خواند و اضافه کرد: در دولت زمینه واگذاری تصدی امور به مردم درحال انجام و سعی بر آن است که دولت تنها نظارت امور را عهده دار باشد.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: اقدام افرادی که در مجموعه جهاد کشاورزی طرح پایلوتی را برای توسعه و سالم سازی روستای مشهد داشته اند، سازنده است.

وی با اشاره به اینکه امروزه بسیاری از بیماریها و سرطانها به علت استفاده از سموم و کود شیمیایی است، اضافه کرد: این طرح می تواند الگویی به سمت سالم سازی و کاهش و پیشگیری از بیماریها باشد.

محمودی فر اضافه کرد: مشارکت مردم در اجرای طرح توسعه پایدار کشاورزی نقطه شروعی است که با ترویج آن در کشور افزایش سلامتی و سطح درآمد مردم به وجود می آید.



برچسب ها: بحران ، امام راحل ، بیماری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.