اندیشکده "دموز" اعلام کرد

افزایش بدهی "جوانان انگلیسی"/ شکاف درآمد بین نسل‌ها

بر اساس نظرسنجی جدید، افراد جوان در انگلیس به شکل فزاینده‌ای با افزایش بدهی روبرو هستند و نسل مسن‌‌تر از کاهش درآمد فرار می‌کند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پرس تی وی، بر اساس نظرسنجی جدید، افراد جوان در انگلیس به شکل فزاینده‌ای با افزایش بدهی روبرو هستند و نسل مسن‌‌تر از کاهش درآمد فرار می‌کند.

این نظرسنجی نشان داد ۵۵ درصد افراد بین ۱۸ تا ۲۴ سال و ۴۸ درصد افراد ۲۵ تا ۳۴ سال طی ۵ سال گذشته با افزایش بدهی روبرو شده‌اند.

بر این اساس، مردم بریتانیا در دهه ۲۰ و ۳۰ زندگی خود با انتخاب سختی بین توقف فعالیت‌های زندگی خود یا روبرو شدن با افزایش بدهی مواجه هستند.

همچنین نظرسنجی اخیر نشان داد که ۲۲ درصد شرکت کنندکان بین سنین ۱۸ تا ۲۴ سال گفتند بدهی آنها به شدت افزایش پیدا کرده است و این در حالی است که تنها ۴ درصد افراد بالای ۶۵ سال از افزایش شدید بدهی خود خبر دادند.

بر اساس این تحقیق، تنها ۱۲ درصد افراد بین ۱۸ تا ۲۴ سال گفتند که بدهی آنها کاهش پیدا کرده است و در مقابل ۳۲ درصد افراد بالای ۶۵ سال از کاهش بدهی خود خبر دادند.

نظرسنجی اندیشکده "دموز" بعد از این صورت گرفت که موسسه مطالعات مالی دسامبر سال گذشته در مورد شکاف درآمد بین نسل‌ها برای اولین بار از جنگ جهانی دوم هشدار داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: انگلیس ، کاهش ، درامد ، بدهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار