كمتر از يك روز مانده به المپيك زمستاني؛

روسیه آماده برگزاری المپیك است

"ولادیمیر پوتین" در زمان سرکشی به دهکده المپیک در سوچی اعلام کرد كه روسيه براي برگزاري المپيك زمستاني سوچي آماده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران،به نقل از صداي روسيه؛روسیه آماده شروع مسابقات المپیک زمستانی است. ولادیمیر پوتین در زمان سرکشی به دهکده المپیک در سوچی این خبر را اعلام کرد. رییس جمهور روسیه در این بازدید با اماکن استراحتی و تمرینی ورزشکاران آشنا شده و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.
 
پرچم سه رنگ روسيه در ساحل دهکده المپیک به چشم می خورد. این نشان می دهد که تیم ملی روسیه به سوچی وارد شده است. طی مراسمی پرچم روسیه با حضور ولادیمیر پوتین، یلنا ایسنبایف شهردار دهکده المپیک و ویتالی موتکو وزیر ورزش روسیه برافراشته شد. پوتين خطاب به ورزشکاران خوشامد گفته و برایشان آرزوی موفقیت کرد. وي اظهار کرد که چشم انداز رقابت ها را برای تیم روسیه خوب پیش بینی می کند و از تیم کشورش خواست که تلاش خود را برای پیروزی بگذارند. پوتین در ادامه گفت: تمام چشمها به شماست و میلیون ها طرفدار شما را تشویق می کنند و با دقت هر مسابقه شما را تماشا خواهند کرد. ما همه به پیروزی شما امیدوار هستیم. ما تیم جوان و خوش اقبالی داریم. شک ندارم که شما همه تلاش خود را برای پیروزی به کار می گیرید. مهم این است که مبارزه در نهاست مردانگی و صادقانه باشد. من می دانم که شما همین طور عمل خواهید کرد.
 
احداث سالن های مسابقه در قسمت کوهستانی کار ساده ای نبود. اما اکنون مراحل سخت را پشت سر گذاشته ایم.
 
پوتین می گوید: این بزرگترین سالن در دنیا است و ساخت آن از صفر شروع شده است. ساخت چنین محلی در کوهستان بسیار دشوار بود. سالن های کاملا مجهز و به روز ساخته شده، دو واحد ساختمان هم برای اسکان ورزشکاران احداث شده است که به دریا و کوه نزدیک هستند. روسیه اکنون آماده شروع مسابقات المپیک است.
 
شهردار دهکده المپیک یلنا ایسنبایوا که ورزشکار نامدار و قهرمان پرش با نیزه روسیه است به ولادیمیر پوتین نشان داد که محل غذاخوری باعث حیرت ورزشکاران شده است. یلنا تصاویر مربوط به سالن با حضور ورزشکاران را به رییس جمهور نشان داد.
 
تا شروع بازی های زمستانی زمان کمی مانده است. روز چهارشنبه مشعل المپیک که نشان اصلی شروع بازی ها است به این محل آورده شد. مشعل المپیک طولانی ترین مسیر خود را در تاریخ برگزاری مسابقات طی کرده و 65 هزار کیلومتر را پشت سر گذاشته است.
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار