معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران :

لایحه بودجه 93 شهرداری در مهلت مقرر ارائه شد / هزینه های ناشی از پایتخت بودن از مهمترین تبصره های بودجه سال آینده شهرداری تهران

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران با بیان این که لایحه بودجه سال 93 شهرداری در مهلت قانونی ارائه شده است ، گفت : پیگیری وصول مطالبات شهرداری از دولت و هزینه های ناشی از پایتخت بودن از مهم ترین تبصره های بودجه شهرداری در سال آینده است .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران دکتر محمود صلاحی  با اشاره به ارائه لایحه بودجه 151,987 میلیارد ریالی سال 93 شهرداری تهران به شورای اسلامی شهر تهران گفت : این بودجه در مهلت قانونی به شورای شهر ارائه شد و ماموریت حمل و نقل و ترافیک با 43 درصد بیشترین حجم بودجه پیشنهادی را به خود اختصاص داده است .
 
صلاحی خاطر نشان کرد : در این راستا و به منظور توسعه حمل و نقل عمومی و کاهش آلودگی هوا نیز 18000 میلیارد ریال از بودجه به توسعه مترو اختصاص یافته است .
 
وی افزود : تحقق اهداف کمی و شاخصهای برش سال اول برنامه عملیاتی پنج ساله دوم شهرداری تهران از تفاوت های این بودجه نسبت به سال های گذشته است .
 
معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا شهرداری تهران تصریح کرد :  در بودجه امسال و با هدف تمرکز زدایی ، اعتبارات مناطق 22 گانه نیز رشد 69 درصدی داشته است .
 
صلاحی ابراز امیدواری کرد تا با تعامل سازنده میان شوا و شهرداری ،لایحه بودجه سال 93  تا پایان بهمن ماه به تصویب برسد .
برچسب ها: توسعه ، شهری ، شهرداری ، صلاحی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار