پایان هفته هجدهم سوپرلیگ بسکتبال؛

دانشگاه آزاد از پس قشم انتهای جدولی برنیامد

تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در یکی از بدترین بازیهای فصل خود مقابل استقلال قشم انتهای جدولی شکست خورد. ذوب آهن هم در اصفهان تیم همیاری را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته هجدهم سوپرلیگ بسکتبال با یک بازی در تهران و یک دیدار در اصفهان به پایان رسید.

تیم ذوب آهن در اصفهان بعد از برد 54 بر 24 نیمه اول در کوارتر سوم با نتیجه 23 بر 16 شکست خورد و در پایان هم 81 بر 73 برنده شد.

اما دانشگاه آزاد که بازی راحتی مقابل قشم انتهای جدولی داشت با شروع و پایانی بد مقابل این تیم با نتیجه 84 بر 80 بازی را واگذار کرد.

دانشگاه آزاد که با خیال آسان بودن بازی، بدون بازیکنانی مثل محمد جمشیدی و ابراهیم توماس بازی را آغاز کرد خیلی زود به دردسر افتاد و مجبور به آوردن بازیکنان اصلی به زمین شد.

تیم قشم در طرف دیگر لاشا یار خارجی تیم و رضا هنگام پور را به خاطر مصدومیت در اختیار نداشت.

خیال مهرامی ها راحت شد!

قشمی ها در کوارترهای اول و دوم بازی با نتیجه 25 بر 20 و 17 بر 16 برنده شدند اما کوارتر سوم را با نتیجه 22 بر 12 واگذار کردند.

دانشگاه برای اولین بار در دو دقیقه آخر کوارتر سوم با پرتاب سه امتیازی محمد جمشیدی، بازی را 51- 51 مساوی کرد و با پنالتی های این بازیکن در ثانیه های بعدی، 53 بر 51 پیش افتاد اما کوارتر چهارم هم به سود تیم جنوبی پیش رفت.

شاگردان شاهین طبع که در جهار دقیقه آخر بازی بار دیگر با 5 امتیاز عقب افتادند، در دقیقه پایانی با خطا روی حریف و حمله سعی در جبران چند امتیاز اختلاف خود داشتند اما با گل شدن پنالتی های حریف این شانس هم از دست رفت و تیم میتف کوارتر پایانی را با نتیجه 30 بر 22 برد.

قشم در نهایت با نتیجه 84 بر 80 برنده شد.

دانشگاه که تا این هفته مهمترین خطر برای مهرام در رده دوم جدول به حساب می آمد با این باخت تقریبا خیال مهرامی ها را از نایب قهرمانی در فصل عادی راحت کرد.

برترین های بازی

در پایان این بازی کرم احمدیان با 20 امتیاز و 6 ریباند در تیم دانشگاه آزاد بهترین بود و ایوان کولویچ از استقلال قشم با 33 امتیاز و 6 ریباند بهترین بازیکن لقب گرفت.

انتهای پیام/


برچسب ها: هفته ، هجدهم ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار