استشمام " اکسیژن " در هوای آلوده تهران؛

بارش برف و موهای سفید رنگ "بابک جهانبخش"/ جای خالی رضا صادقی درکنار خالق" من و بارون"

همزمان با استشمام " اکسیژن‌ " بابک جهانبخش در هوای آلوده تهران، موهای این خواننده پاپ زیر بارش برف، سفید رنگ شد.

به گزارش خبرنگارحوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران حاضر در کنسرت بابک جهانبخش، پیش از شروع کنسرت زمستانی "بابک جهانبخش"،‌ کلیپی از "سعید مدرس" خواننده جوان موسیقی پاپ بخش شد که نوید انتشار آلبوم وی را می‌داد.  
 


جهانبخش با قطعه" اکسیژن " روی صحنه حاضر شد و گفت: حدود چهار ماه است که در تهران کنسرتی نداشته‌ام اما امیدوارم امشب نیز ماننده سه اجرای قبلی، شبی سرشار از خاطره را برایتان رقم بزنم.  

** " چی شده " و موفقیت بابک جهانبخش

این خواننده با احساس موسیقی پاپ ایران پیش از اجرای یکی از قطعه‌های خود گفت: همیشه نخستین کار هر هنرمندی سرشار وی ادامه داد: به قول عامیانه می‌توان گفت اگر قطعه " چی شده "، نمی‌گرفت، شاید من الان اینجا نبودم و این همه احساس قشنگ را یکجا نداشتم.
 
** بهترین کیفیت صدابرداری و نورپردازی  
 
با نگاهی به کنسرت‌های برگزار شده در زمستان 92 می‌توان متوجه کیفیت بالای صدابرداری و نورپردازی در کنسرت بابک جهانبخش شد زیرا تمامی جنبه‌های این دو روند با دقت بالایی تنظیم و طراحی شده بود.  
 
** میهمانان "بابک جهانبخش"

بابک جهانبخش پیش از معرفی سعید مدرس گفت: امشب یک هنرمند نوازنده، خواننده و آهنگساز میهمان من است که درآلبوم " من و بارون‌" یک قطعه را تنظیم کرد. 

وی افزود: این هنرمند عرصه موسیقی که به زودی آلبومش روانه موسیقی می‌شود، کسی نیست جز سعید مدرس. 

همچنین نسرین مقانلو، آرش پاکزاد، پاشا یثربی و سیاوش صدری از دیگر میهمانان این کنسرت زمستانی بودند.  
 
** بارش برف زمستانی در کنسرت بابک جهانبخش  
 
بابک جهانبخش که چندی پیش زیبای " برف" را منتشر کرده بود، در این اجرا در میان دکوری که با دانه‌های بلورین برف تزئین شده بود روی صحنه آمد و این قطعه را در حالی اجرا کرد که موهایش زیر بارش برف، سفید رنگ شده بود.
 
** "من و بارون " و جای خالی رضا صادقی  
 
این خواننده پرانرژی موسیقی پاپ پیش از اجرای قطعه "من وبارون " گفت: دو سال پیش قطعه‌ای را خواندم که هیچگاه فکر نمی‌کردم با خواندن آن تا این حد برایم اتفاق‌های خوبی بیفتد اما از این جهت خوشحالم و جای دوست عزیزم رضا صادقی را هنگام اجرای « من و بارون » خالی می‌کنم.  

** " من و سازم " بابک جهانبخش  
 
خواننده آلبوم " اکسیژن " در ششمین شب از بهمن در کنسرت زمستانی خود، گفت: قطعه " من و سازم " دیشب منتشر شد که در کنسرت شب گذشته متاسفانه امکان اجرای این قطعه را نداشتیم اما امشب از " من و سازم " برایتان می‌خوانم.  
 
** " ای دل " و کاج‌های سبز رنگ  
 
برای اجرای قطعه ماندگار "ای دل " از آلبوم " من و بارون " ، کاج‌هایی سبز رنگ به همراه نیمکی چوبی که جهانبخش روی آن تکیه زده بود، صحنه اجرا را تزئین کرده بود.  
 
** پشت صحنه اجرای این خواننده پاپ  
 
در میان این کنسرت، تصاویری از پشت صحنه کنسرت بابک جهانبخش و تمرین اعضای گروه پخش شد.

بابک جهانبخش در کنسرت زمستانی خود قطعه‌هایی چون روزمرگی، یه چیزی میگی، راز، منو نگاه کن و دوست دارم را با ارکستری حرفه‌ای به رهبری رضا تاجبخش روی صحنه برد. 

گفتنی است، بابک جهانبخش پنجم و ششم بهمن کنسرت بزرگ خود را به تهیه کنندگی محمد رضا خانزاده، مدیریت اجرایی امید بهاری و با مدیریت روابط عمومی پدرام امینی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار کرد.

انتهای پیام /   اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار