دست‌پر راديو فصلي در هفته وحدت

سرپرست راديو فصلي از تغيير نام اين شبكه راديويي در هفته وحدت به راديو ميلاد خبر داد و جزئيات برنامه‌هاي اين هفته را تشريح كرد.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، حميد رضا مقدسي با اشاره به سابقه يك سال و 6 ماهه اين شبكه راديويي،  اظهار كرد: راه اندازي اين شبكه براي معاونت صدا تجربه خوبي بود و ما توانسته ايم راديويي از مردم براي مردم باشيم.
 
سرپرست راديو فصلي ادامه داد: فصول طبيعي الهام بخش ما هستند. از طرفي در فرهنگ ما سنت هايي وجود دارد كه با فصل ها عجين شده اند و ما وظيفه احيا و حفظ آنها را داريم.
 
مقدسي از راديو محرم به عنوان يك تجربه مثبت نام برد و تأكيد كرد: همكاران ما در اين راديو در راه رضايت مخاطبان گام برداشتند و اين تجربه، افتخاري براي شبكه فصلي شد. اينگونه متوجه شديم علاوه بر ظرفيت هاي فصول، مناسبت هاي تقويمي هم مي تواند براي ما الهام بخش باشد.
 
وي افزود : ما اين بار براي هفته وحدت برنامه هايي با رويكر نشاط و اميدآفريني انتخاب كرده ايم.  بنابراين از سه شنبه 12 ربيع الاول كار راديو ميلاد آغاز مي شود و تا 17 ربيع الاول ميلاد حضرت رسول (ص) و امام صادق (ع) اين راديو را ادامه خواهيم داد.
 
سرپرست راديو فصلي از "صبح ميلاد" به عنوان برنامه صبحگاهي اين ايام نام برد و گفت: در اين برنامه موضوع مهرورزي بين مسلمانان مطرح خواهد شد. بعدازظهر ها نيز برنامه اي با نام "جشن ميلاد"  از ساعت 14 الي 16 روي آنتن مي رود كه در آن صفات پيامبر را بيان مي‌كنيم.
 
وي از ادامه يافتن مسابقه "باشگاه سي دقيقه اي ها" در راديو ميلاد خبر داد و خاطرنشان كرد: "فصل ترانه" برنامه موسيقي درخواستي ما است و در برنامه اي به نام "ترانه هاي ميلاد" نيز موسيقي محلي و سنتي و پاپ  درباره حضرت رسول (ص) به سمع شنوندگان مي رسد.
 
سرپرست راديو فصلي از بازپخش برنامه هاي برگزيده ساير شبكه ها با رويكرد شادي، طنز و سرگرمي خبر داد و گفت: قرار است نمايش هاي راديويي مركز هنرهاي نمايشي راديو را پخش كنيم. برنامه مشاعره "زنگ شعر" نيز روزهاي فرد با محوريت وحدت مسلمانان و ميلاد پيامبر روي آنتن مي رود.
 
مقدسي يكي از ويژگي هاي اصلي راديو فصلي را تعامل با مخاطبان معرفي و تصريح كرد: عمده ترين شيوه ارتباطي ما با مخاطبان سامانه پيامكي است و روزانه 10 تا 12 هزار پيامك داريم و از نظرات مردم در تنظيم برنامه‌ها استفاده مي كنيم.  
 
مقدسي همچنين در خصوص تغيير عنوان اين شبكه راديويي و تعويض رويكردهاي آن در مناسبت ها توضيح داد: يكي از راه هاي پويايي يك شبكه اين است كه همگام با مسير زندگي روزانه پيش برود و با آهنگ زندگي مردم هماهنگ باشد. ما بعد از راديو ميلاد، راديو بهمن را ادامه مي دهيم و براي ايام نوروز نيز برنامه‌هاي ويژه اي خواهيم داشت.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار