سازمان "هواشناسی" اعلام کرد:

دمای "تهران" به 5 درجه بالای صفر رسید/ "بارش باران" و "برف" در سواحل غربی دریای خزر

امروز در سواحل غربی دریای خزر بویژه در گیلان و اردبیل بارش برف و باران رخ می دهد و در سایر مناطق کشور تا فردا آسمان صاف تا کمی ابری خواهد بود و جو آرام بر اکثر مناطق کشور حاکم می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران  از سازمان هواشناسی کشور، امروز "سه شنبه 26 آذر 92" در سواحل غربی دریای خزر بویژه در گیلان و اردبیل بارش برف و باران رخ می دهد و در سایر مناطق کشور تا فردا آسمان صاف تا کمی ابری خواهد بود و جو آرام بر اکثر مناطق کشور حاکم می شود که به موجب آن سکون نسبی هوا، افزایش آلاینده های جوی در کلان شهرهای صنعتی و پرجمعیت مانند تهران، اصفهان، اراک و کرج پیش بینی می شود.



براساس این گزارش، توده هوای سرد که در نیمه شمالی کشور در حرکت است فردا "چهارشنبه 27 آذر ماه 92" از شمال شرق کشور خارج می شود واز اوایل هفته آینده توده هوای سرد جدید به نیمه شمالی کشور وارد می شود و همچنین طی امروز دریای عمان نیز مواج خواهد بود.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" امروز، صاف، درپاره ای نقاط غبارصبحگاهي و گاهی وزش باد پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 8 درجه و در کمترین حالت به 1 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر5 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار