کارشناس هواشناسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

آسمان "تهران" صاف و غبار آلود می شود/ پایان "بارش" ها در شمال و شمال شرق کشور

نقشینه گفت: از بعدازظهر امروز بارش ها در شمال و شمال شرق کشور پایان می یابد و امشب و فردا در سواحل غربی دریای خزر بویژه در گیلان و اردبیل بارش برف و باران رخ می دهد.

امین حسین نقشینه، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آینده گفت: از بعدازظهر امروز "دوشنبه 25 آذر ماه 92" بارش ها در شمال و شمال شرق کشور پایان می یابد و امشب و فردا در سواحل غربی دریای خزر بویژه در گیلان و اردبیل بارش برف و باران رخ می دهد.

وی افزود: در سایر مناطق کشور تا روز چهارشنبه آسمان صاف تا کمی ابری خواهد بود و جو آرام بر اکثر مناطق کشور حاکم می شود که به موجب آن سکون نسبی هوا، افزایش آلاینده های جوی در کلان شهرهای صنعتی و پرجمعیت مانند تهران، اصفهان، اراک و کرج پیش بینی می شود.
 


نقشینه اظهار داشت: توده هوای سرد که در نیمه شمالی کشور در حرکت است چهارشنبه از شمال شرق کشور خارج می شود و همچنین طی امروز خلیج فارس مواج است و تا فردا"سه شنبه 26 آذر ماه 92" دریای عمان نیز مواج خواهد بود.

وی در خصوص وضعیت آب و هوای تهران طی روزهای اینده افزود: آسمان تهران امروز صاف تا کمي ابري گاهی وزش باد و فردا و روز چهارشنبه صاف درپاره ای نقاط غبارآلود، از بعدازظهر روز چهارشنبه افزایش ابر پیش بینی می شود .

نقشینه تصریح کرد: امروز فردا دمای اردبیل به 20- درجه زیر صفر و تبریز 18- می رسد و بیشترین میزان بارش ها امروز در ایستگاه علی آباد گرگان به میزان 12 میلیمتر و سپس در ایستگاه کیاشهر گیلان به میزان 10 میلیمتر گزارش شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار