فریادشیران: دلیل بی‌انگیزگی بازیکنان مشکلات مالی بود

مربی سابق تیم فوتبال صبای قم گفت: در نیم فصل اول بازیکنان تنها 20 درصد از پول خود را گرفته بودند و این امر موجب بی‌انگیزگی بازیکنان در طول نیم فصل اول شد.

نادر فریادشیران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: من در بازی آخر نیم فصل اول لیگ از سرمربیگری صبا برکنار شدم و کادر فنی قبلی اردوی کیش را برای تیم تدارک دیده بود، تیم با کادر جدید به این اردو رفت.

مربی سابق صبای قم تصریح کرد: در نیم فصل اول هنوز با تیم‌های سیزدهم تا شانزدهم فاصله داشتیم و بازیکنان 20 درصد حقوق خود را گرفته و انگیزه‌ای نداشتند با این همه تفاسیر می‌توانستیم موفق شویم.

فریادشیران ادامه داد: صبا نیم فصل دوم را با کادر جدید و سرمربیگری صمد مرفاوی شروع کرد تا به حال تیم صبا هیچ یک از بازی‌های خود را نبرده است و همچنان به قعر جدول نزدیکتر می‌شود.

مربی مستعفی صبا در پایان گفت: تیم صبا از قابلیت و موقعیت خوبی برخوردار است در نیم فصل اول چهار بازی، بازی با پرسپولیس، مس، سایپا، ذوب‌آهن را تا دقایق 93 برده بودیم اما با بی انگیزگی بازیکنان این نتیجه عوض شد این‌ها اثرات مشکل مالی تیم صبا است آرزو می‌کنم به شرایط نرمال بازگردد و لیگ را با موفقیت به پایان ببرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار