"درآستان خورشید" رهروان حسینی را به تصویر می‌کشد

برنامه تلویزیونی "در آستان خورشید" به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی از شبکه سه سیما به پخش می رسد.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی برنامه تلویزیونی "در آستان خورشید" تصاویر زنده ای از راهپیمایی دسته جمعی شیعیان عراق از جنوب این کشور به سمت کربلا را مورد پوشش قرار می دهد. این برنامه که اجرای آن را سید کاظم احمدزاده و میثم آقابیکی برعهده دارند،  12 روز راهپیمایی از جنوب عراق به سمت کربلا را  هر روز به  پخش می‌رساند. 

مهدی زمانی بیدختی، تهیه کننده برنامه در آستان خورشید با اشاره به تجربه مسیری جدید در این سری از برنامه بیان داشت:
امسال برای دومین بار تصاویری زنده را از راهپیمایی شیعیان عراق از جنوب این کشور به سمت کربلا پخش می کنیم. ضمن این که در برنامه در آستان خورشید وله ها و گزارش هایی را هم خواهیم داشت. سال گذشته 4 روز از این طی مسیر را از نجف تا کربلا پوشش دادیم. اما امسال قصد داریم تا مسیر جدیدتری را تجربه کنیم و 12روز از جنوب عراق به سمت کربلا بیاییم. بنابراین نمی توانیم پیش بینی خاص و دقیقی از وضعیت مسیر و شرایط آنجا داشته باشیم و همه چیز بستگی به شرایط دارد.

برنامه در آستان خورشید کاری از  واحد  پخش شبکه سه سیماست که به کارگردانی مهرداد طاهری ،هر روز به صورت میان برنامه و از چهارشنبه 27 آذر تا اربعین حسینی( دوشنبه 2 دی)ساعت 17:30 از این شبکه پخش می شود. روح الله امیر تیمور تدوین این برنامه را برعهده دارد و امیر خدایی و سید محمد لاجوردی تصویربرداری کار را انجام می‌دهند. 

انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار