از همین حالا به فکر "شب یلدا" باشیم

شب یلدا که همه‌ ما از هفته‌های قبل انتظار آن را می‌کشیم، فرصت مناسبي است تا افراد دور یکدیگر جمع شوند و دید و باز‌‌دیدی مفصل صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛ در این شب اعضاي خانواده‌ در خانه‌ی بزرگ‌ترها دور هم جمع می‌شوند و بزرگترین شب سال را جشن می‌گیرند، اما اگر می‌خواهید در این شب کمی متفاوت‌تر به نظر برسید، این نکات را رعایت کنید:

ظاهر فرد و طرز لباس پوشیدن او می‌تواند جلوه‌ای از شخصیت وي باشد پس برای آن که ظاهر پسندیده و قابل قبولی داشته باشید، باید در حد امكان از "پوشیدن لباس‌" با "طرح‌های شلوغ" خودداری کنید، زیرا در این شب تعداد افراد زیادی دور یک دیگر جمع‌ می‌شوند و به دلیل آنکه فضا خالی و کوچک می‌شود باید لباس‌های ساده و در عین حال زیبا با رنگ‌های شاد به تن کنید تا "چشم‌هايتان" خسته نشوند.

به خودتان بگویید جایی که می‌روید آدم‌های زیادی هستند. و همه بالاخره چیزی خواهند پوشید شما هر چقدر هم که تلاش کنید مورد پسند همه قرار نمی‌گیرد، پس اضطراب در " چی بپوشم " را قبل از مهمانی کم کنید و با آرامش لباس ساده‌ای برای آن شب انتخاب کنید.


اگر "اضافه وزن" دارید و چاق هستید، از پوشیدن لباس تنگ و طرح دار پرهیز کنید زیرا در این شب قرار است خوراکی‌های زیادی بخورید و چاقی شما بیشتر نمایان خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۲۴ آذر ۱۳۹۲
از همین حالا قیمت ها را دو باره گــــــــــــــــــــــــــــــــــــران کنیم!