رایگان درمان شوید/

پاسخ سوالات خود در زمینه "سينوزيت" را اینجا مشاهده کنید(قسمت اول)

سوالاتی که کاربران باشگاه خبرنگاران در قسمت"رایگان درمان شوید" مطرح کرده بودند، توسط متخصص "گوش و حلق و بيني" پاسخ داده شد.

گروه علمي پزشکي باشگاه خبرنگاران؛ بخشی از پاسخ سوالاتی که کاربران باشگاه خبرنگاران در قسمت رایگان درمان شوید مطرح کرده بودند را منتشر كرد.  

شما هم می توانید با مراجعه به کلینیک باشگاه خبرنگاران و طرح سوالات خود پاسخ را از پزشکان مطرح در آن بخش دريافت كنيد.

اما پاسخ  قسمت اول سوالات برخي از کاربران درخصوص سينوزيت كه توسط دكتر پدرام برقعي متخصص اين رشته داده شده است، به شرح ذیل است:

***علی: 

 پیشانی و بالای ابروهایم متورم شده و چهره‌ام را بسیار زشت کرده چه کار کنم؟ سینوزیت خفیف دارم همراه با سردردهای مقطعی آیا راهی برای بهبود حالت ظاهری پیشانیم وجود دارد؟ 

 پاسخ از: پدرام برقعي، متخصص گوش و حلق و بيني: برجستگی بالای پیشانی از علامت سینوزیت نیست در حقیقت تغییر شکل استخوانی ساختار صورت را عوض می‌کند و هیچ سینوزیتی موجب برجستگی استخوان صورت نمی‌شود شما می‌توانید با عمل جراحی زیبایی و تراشیدن، آن قسمت را تغییر دهید. همچنين علامت سینوزیت سردرد نیست سردردها اول باید بررسی شوند و بسته به نوع آنها درمان شوند. 
 
***محسن: 

منم همین مشکلو دارم تو رو خدا راهنمایی کنید 

 پاسخ از: پدرام برقعي، متخصص گوش و حلق و بيني: به اين سوال پاسخ داده شد. 

***سام صبوری: 

سلام من چند سالی که موتور سوار می‌شم اگر به صورت من باد بخوره سردرد میگیرم که از پیشانی شروع شده و به وسط‌ سرم میرسه البته با خوردن مسکن خوب میشه آیا به نظر شما سینوزیت دارم؟ 

 پاسخ از: پدرام برقعي، متخصص گوش و حلق و بيني: سردرد علامت سینوزیت نیست این علائم وجود میگرن و شبه میگرن است ک باید قبلش تشخیص داده شود انجام سي تي اسکن و آندوسکوپی لازم است. 

***ناشناس:  

من حتی در زمانی که سرما نخورده‌ام از بینی‌ام خلط زیادی میاد عکس هم گرفتم دکتر گفته سینوزیت نداری البته کمی انحراف بینی دارم لذا باید هر 1 ساعتی بینی‌ام را تمیز کنم که زجرآور است لطفا دلیل این موضوع چیست؟

 پاسخ از: پدرام برقعي، متخصص گوش و حلق و بيني: این نشانه وجود آلرژی و حساسیت است انواع التهاب و ترشحات مخاط بینی وجود آلرژی را نشان می‌دهد که آلرژی با معاینه تشخیص مناسب درمان شود.

***امیر امینی: 

 سلام 26 ساله هستم حدود یک ساله که دچار سردردم گهگاهی گلو درد دارم و اغلب اوقات اخلاط خونی از بینی خارج میشه گاهی اوقات این سردردها تا سه روز ادامه پیدا می‌کنه ولی خیلی کم عطسه می‌زنم لطفا راهنمایی کنید ممنون 

 پاسخ از: پدرام برقعي، متخصص گوش و حلق و بيني: در پاسخ سوالات قبل ذکر شد سردرد علامت سینوزیت نیست معاینه توسط پزشک متخصص و انجام سی تی اسکن ضروری است. 

***سعید سیفی فرجاد: 

سردردهای مزمن بلافاصله بعد از کوچکترین نسیم اذیتمان میکند پارسال برج 4 عمل کرده‌ام، حمام رفتنم هم خیلی سخت شده 5 ساعت بعد از حمام باید بیرون نروم چه کنم تا بهبود یابم بعدا عمل هم بدتر شده‌ام؟ 

 پاسخ از: پدرام برقعي، متخصص گوش و حلق و بيني: تغییر دمای سر و صورت از دسته علائم بروز سردردهای میگرنی و شبه میگرنی است که با انجام عمل ایجاد نمي شود با مراجعه به نورولوژیست یا متخصص داخلی اعصاب درمان می‌شوید. 

***جعفر قنبری:

آیا تدام بیماری سینوزیت می‌تواند در دراز مدت موجب بروز بیماری‌های آلرژیک مثل آسم گردد؟

 پاسخ از: پدرام برقعي، متخصص گوش و حلق و بيني: سینوزیت یک بیماری و آسم یک بیماری دیگر است نوروسينوزيت های آلرژیک اگر درمان مناسب نداشته باشد در امتداد آن و با پیشرفت آسم را در پی دارد. 

ناشناس: 

همیشه از قسمت راست گلوم چرک‌های خشکی بیرون میاد که خیلی هم بد بوست این میتونه از سینوزیت باشه؟ البته وقتی سرم در معرض باید و یا هوای سرد قرار میگیره قسمت جلوی پیشانیم درد میکنه ممنون از زحماتتون 

 پاسخ از: پدرام برقعي، متخصص گوش و حلق و بيني: چرک‌های خشک معمولا از حفرات داخل لوزه به وجوه می‌آید و ارتباطی به سینوزیت ندارد و نشانه‌ سردرد میگرنی است. 
 
***حمیدرضا حسینی: 

خواهشمند است چنانچه اگر درمانی بدون استفاده از آنتی بیوتیک هست را جهت اطلاع ارائه دهید از لحاظ بار مالی آن نیز توضیحاتی را مبذول فرمایید. 

 پاسخ از: پدرام برقعي، متخصص گوش و حلق و بيني: درمان سینوزیت به نوع آن بستگی دارد سینوزیت‌های عفونی نیاز به آنتی بیوتیک دارد آنتی بیوتیک برای سینوزیت‌های غیر عفونی تجویز نمي شود اغلب اوقات اسپری بینی بهترین راه درمان است. 

***میلاد: 

میشه در مورد سینوزیت توضیح بدید و بگید از کجا بفهمیم سینوزیت داریم؟ 

پاسخ از: پدرام برقعي، متخصص گوش و حلق و بيني: سردرد انواع مختلفی دارد که اغلب مردم به اسم سینوزیت آن را می‌شناسند سینوزیت‌های عفونی شایع‌ترن نوع سینوزیت هستند که معمولا ترشح از بینی و گرفتگی خلط‌های بینی و دردهای خفیف روی سینوس‌ها را همراه دارد و نیاز به درمان مناسب دارد. 

***روح‌الله: 

 زمانی که سر من در معرض هوای سرد یا خنک به مدت تقریبا بیش از یک دقیقه قرار گیرد بعد از مدتی شروع به سنگین شدن و درد بسیار مختصر می‌شود که به مرور زمان این درد بیشتر شده و بعد از گذشت 5-6 ساعت سردرد شدید در منطقه پیشانی و کمی بالاتر از پیشانی ایجاد می‌شود که دیگر توان هیچ فعالیتی را ندارم که باید یک قرص بروفن یا ژلوفن بخورم و حداقل یک ساعت استراحت کنم تا خوب شم که معمولا ماهی یک بار یا دو بار این اتفاق می‌افتد و بیشتر اوقات آبریزش بینی بسیار مختصری هم ایجاد می‌شود آیا این سینوزیت است درمان آن چگونه است تا دیگر دچار این سردرد شدید نشوم؟ 

 پاسخ از: پدرام برقعي، متخصص گوش و حلق و بيني: سینوزیت انواع مختلفی دارد علائم نشان دهنده وجود سردرد میگرنی و شبه مگیرنی است که حتما باید به نورولوژیست و متخصص داخلی اعصاب مراجعه کنید. 
 
***يوسف لیامی: 

 با سلام و احترام حدود 10 سال پیش به خاطر سینوزیت جراحی داشته‌ام هر زمان دچار سرماخوردگی می‌شوم به علت عفونت سینوس‌ها بیماری‌ام بسیار سنگین می‌شود اما اخیرا بعد از گذشت حدود 10 روز از بهبود ظاهری سرماخوردگی دچار درد شدید در ناحیه پیشانی شدم و این درد تا سه روز قطع نشد تا اینکه نیمی از صورتم دچار درد و التهاب شد و با مراجعه به پزشک و تزریق همزمان آمپول ديکلوفناک و دگزا کمی بهتر شدم خواستم درخصوص این مورد جدید و علت آن توضیح بفرمایید. 

پاسخ از: پدرام برقعي، متخصص گوش و حلق و بيني: معانیه توسط پزشک متخصص گوش و حلق و بینی و انجام سی تی اسکن ضروری است ممکن است که دهانه یکی از سینوس‌ها بسته شده باشد و نیاز به بررسی دارد. 

***علی: 

من 37 ساله از حدود 17 سالگی دچار سینوزیت مزمن شدم حدود 12 سال بیشتر به دلیل انحراف بینی و پولیپ که حس بویاییم را نیز از بین برده بودعمل بینی انجام دادم .تا حدود یک سال پس از عمل مشکل برطرف شد ولی مجددا حس بویاییم ضعیف و ضعیفتر شد و از بین رفت می‌دانم که علت عود پولیپ‌هاست هم‌اکنون 5 سال است از اسپری‌های استوئیدی بینی مانند فلوکسینایز، رینوکورت... استفاده می‌کنم که در صورت استفاده با دوز بالا از آنها بویاییم مقطعی برمی‌گردد. می‌خواستم بپرسم استفاده مدام از این اسپری‌ها تا چه حد و چه نوع ضرری دارد؟ و غیر از جراحی مجدد و برداشتن پولیپها آیا راهکار بهتری برای درمان بویایی‌ام وجود دارد؟ 

 پاسخ از: پدرام برقعي، متخصص گوش و حلق و بيني: برای کسی که پولیپ بینی دارد درمان همان اسپری‌ها است این اسپری‌ها مشکلی ایجاد نمی‌کنند و شما می‌توانید با خیال راحت از آنها استفاده کنید با جراحی مجدد برمی‌گردد حتی اگر اسپری را قطع کند احتمال برگشت زیاد است پس استفاده مداوم لازم است. 

***مینا:

دختر 8 ساله‌ای دارم از تولد تا حالا مخصوصا 3 سالگی انواع آنتی بیوتیک‌های قوی با تجویز دکتر رو خورده به اسم درمان سینوزیت و آلرژیکه اسم هم پیدا کرد بدنش به آنتی بیوتیک مقاوم شده به جای درمان عوارضی مثل تب و بدتر شدنش پیدا شد چرا با تمام مراقبت‌ها سینوزیت و در پی آن سردرد و سرفه آسمی خوب نمی‌شه خسته شدم شما بگید چی کار کنم؟ 

 پاسخ از: پدرام برقعي، متخصص گوش و حلق و بيني: اگر آلرژیک باشد درمان تا این حد طول می‌کشد تا حد امکان باید آنتی بیوتیک مصرف شود اما با صلاح دید پزشک تجویز اسپری استروئید به درمان کمک بیشتری می‌کند با بيمارتان توسط متخصص گوش و حلق وبینی معاینه شود.

***علی-ک: 

معمولا یک بینی همیشه کیپ است صبح که بیدار می‌شوم در انتهای حلقم خلط جمع شده و دفع می‌شود به رنگ سفید کدر در طول روز نیز بطور مرتب 3 یا 4 دفعه در ساعت این کار تکرار می‌گردد. 

پاسخ از: پدرام برقعي، متخصص گوش و حلق و بيني: بايد معاینه بینی توسط پزشک صورت گیرد تا پزشک تشخيص دهد که مشکل شما انحراف است یا پولیپ بینی. گرفتگی یک طرفه بینی عجیب نیست این امر در افراد مبتلا به آلرژی تشدید می‌شود. 

***رضا محمدی: 

سلام من سینوزیت دارم دکتر گفته دو تا میکروب در داخل پیشانی سرت هست که باعث ایجاد خلط می‌شود این خلط به داخل حلق می‌رود و من به دارو و قرص حساسیت دارم و عوارض برایم دارد لطفا با راهنمایی دقیق کمکم کنید. 

پاسخ از: پدرام برقعي، متخصص گوش و حلق و بيني: با انجام معاینه، عکسبرداری و سی تی اسکن از سینوس‌ها اول با درمان و بعد با جراحی میکروب خاص شناخته شود. 
 
***مهدی:  

سلام خسته نباشيد در نیمکره راست پیشانیم بعضی اوقات درد شدیدی حس مي کنم می‌خواستم بدونم من سینوزیت دارم؟ هر چند که از وسیله نقلیه مثل موتور استفاده نمی‌کنم راه درمانش چیه؟ 

 پاسخ از: پدرام برقعي، متخصص گوش و حلق و بيني: سردردهای میگرنی است که نیاز به بررسی و معاینه دارد. 

***محمد: 

با سلام فرزند من که اکنون ده ساله است چند سال پیش مبتلا به سینوزیت شد و پس از مدتی درمان شد به علت اینکه پوشیدن دایمی پیشانی و گونه‌ها برای فرزندم مشکل است بیماری او هر از گاهی عود می‌کند آیا روشی وجود دارد که برای همیشه از شر بیماری خلاص شود یا خیر؟ 

 پاسخ از: پدرام برقعي، متخصص گوش و حلق و بيني: تشخیص بیماری سینوزیت بسیار دشوار است اگر با هوای سرد دچار سردرد می‌شود سردرد میگرنی دارد که باید به پزشک متخصص مراجعه نماید. 

***شهروند: 

سلام از کجا بفهمیم که سینوزیت داریم؟  

 پاسخ از: پدرام برقعي، متخصص گوش و حلق و بيني: سینوزیت انواع مختلف دارد گرفتگی بینی، ترشح، خلط‌های پشت حلق، دردهای پیشانی، سر و صورت از علائم بروز سینوزیت است که تشخیص قطعی آن از طریق سی تی اسکن صورت مي گيرد.
 
***فرزاد افکنده: 

چندین سال است که مرتبا در ناحیه پیشانی به خصوص بالای بینی و روی کاسه چشم ، درد شدید دارم که اکثرا بعد از خواب بعداز ظهر شروع می شود و تا آخر شب یا نیمه شب ادامه می یابد و در صورت تحمل این درد امکان تسکین خود بخودی بدون استفاده از مسکن ها وجود دارد اما گاهی اوقات این درد بسیار شدید و همراه با رنگ پریدگی و حالت تهوع می باشد و هیچ زمانی این سردرد ها تا صبح ادامه ندارند. قبلا نیز سی تی اسکن انجام داده ام اما پزشک متخصص درمان خاصی ارایه نکرده است و این سردرد ها همچنان به قوت خود باقی است همچنین خلط پشت حلق نیز به رنگ شفاف همیشه وجود دارد که گاهی اوقات قرمز رنگ نیز می شود.
حال می خواهم بدانم که چگونه می توانم از این سردرد ها که زندگی ام را مختل کرده ، رهایی یابم آیا ممکن است با عمل جراحی برطرف شود، لطفا نام پزشکی متخصص در زمینه جراحی سینوس ها که بتواند به من کمک کند را معرفی نمایید. با تشکر فراوان
سن 32 سال
 
 پاسخ از: پدرام برقعي، متخصص گوش و حلق و بيني: سینوزیت نیست علائم نشان دهنده میگرن است و قاعدتا باید به متخصص نورولوژیست مراجعه کنيد.

***منصوره: 

گذاشتن کلاه چقدر در بهبود سینوزیت تاثیر دارد؟ 

پاسخ از: پدرام برقعي، متخصص گوش و حلق و بيني: گرم کردن سر و صورت موجب بهبود سینوزیت‌های آلرژیک می‌شود ولی در سینوزیت‌های عفونی نقش مهمی ندارند. 

***مریم: 

کدام گیاهان برای بخور مناسب هستند آیا بخور تاثیری دارد؟ 

پاسخ از: پدرام برقعي، متخصص گوش و حلق و بيني: در بهبود سینوزیت‌های عفونی و حاد بخور تاثیر دارد به خصوص بخور آب گرم و اکالیپتوس که موجب جمع شدن مخاط می‌شود. 

***ناشناس: 

داروی انتخابی برای سینوزیت مزمن چیست؟

 پاسخ از: پدرام برقعي، متخصص گوش و حلق و بيني: تشخیص و تجویز دارو بستگی به نوع سینوزیت دارد در سینوزیت‌های عفونی مصرف آنتی بیوتیک و در سینوزیت‌های غیر عفونی حراجی توصیه می‌شود. 

***حمید: 

آیا سینوزیت درمان قطعی دارد؟

 پاسخ از: پدرام برقعي، متخصص گوش و حلق و بيني: بله سینوزیت درمان قطعی دارد. 

***آمنه: 

سلام سردرد شدید و خلط پشت حلق باعث شد به پزشک گوش و حلق و بینی مراجعه کنم و تحت درمان قرار بگیرم سرم شست و شو و دو دوره سفکسيم مصرف  کردم الان بعد از خوردن 4 بسته سفکسيم 400 بدنم ضعیف شده و احساس رخوت دارم درحالیکه سردرد و خلط گلوم که گاهی سیاه رنگه هنوز بهبود نیافته باید چکار کنم؟ 

پاسخ از: پدرام برقعي، متخصص گوش و حلق و بيني: انجام سی تی اسکن لازم است باید بدانیم به چه روشی تشخیص داده شده ممکن است رخوت از سفکسيم نباشد و دلیل دیگری داشته باشد. 

***یحیی: 

با سلام موردی که مطرح میکنیم شاید خیلی عجیب و نادر باشد درد گونه و کاسه چشم چپمدارم گوش چپم هم گاهی دچار درد و گرفتگی می شود در مجرای بینی ( مجرای سمت چپ)خیلی وقتها احساس درد بصورت تیر کشیدن تا انتهای گونه چپ دارم گاهی دردهای بسیار شدید چشم وسر در قسمت نیمکره چپ همراه با تهوع استفراغ دارم نکته متفاوت اینجاست گاهی به همراه این دردها سمت راست بدنم بی حس می شود و دوبار هم قدرت تکلمم دچار مشکل شده یک بار هم قادر به خواندن مطالب کتاب نبودم MRIانجام دادم ضایعه مغزی نبوده آیا ربطی به سینوزیت داره (ترشحات خونی از مجرای بینی سمت چپ ترشحات شفاف از پشت حلق چرک دائمی سفت شده از لوزه سمت چپ هم دارم)تشخیص شما چیست وچه درمانی باید دنبال کنم سپاس

پاسخ از: پدرام برقعي، متخصص گوش و حلق و بيني: به نظر نمی‌آید سینوزیت باشد حتما انجام سی تی اسکن از سینوس ها لازم است به نورولوژی و متخصص مغز و اعصاب مراجعه کنید. 

***بیات: 

سلام من از 14 سالگی تا الان که 38 ساله هستم همیشه گلویم ترشح یا خلط دارد همیشه درون گوش‌هایم خارش دارد گوشه چشمهايم موقعی که از خواب بیدار می‌شوم اندکی عفونت دارد البته جدیدا هنگام موتور سواری باد که به پیشونیم می‌خوره بعدش بدنم کوفته می شه و یکی دوبار هم تب و لرز کردم و بالای چشمام شدیدا درد می‌کرد آیا نشانه سینوزیت است یا بیماری دیگر؟ 

 پاسخ از: پدرام برقعي، متخصص گوش و حلق و بيني: نشانه‌های آلرژی است ولی باید درمان شوید عفونت از گوشه چشم همراه با درد نیاز به بررسی دارد ممکن است کیسه‌های اشکی دچار مشکل شده باشند. 


قسمت دوم پاسخ به سوالات کاربران فردا 4 آذر ساعت 16 منتشر مي شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد پوسانه
۲۲:۵۲ ۰۶ دی ۱۴۰۰
سلام آقای دکتر مدتیه ک بالای چشمانم درد میکند
احساس میکنم یه چیزی توش هست
متورمه
مدتیه شبا خواب ندارم
هر دکتری هم رفتم نتیجه نگرفتم
چ راه حلی رو پیشنهاد میکنید
ممنونم از شما
Iran (Islamic Republic of)
نارسیس
۱۹:۰۱ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
وقتی حتی یک عطسه میکنم سردرد میگیرم. علت چیست. مطمن نیستم سینوزیت دارم یا نه. راهنماییم کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد ک
۱۲:۱۴ ۰۲ آذر ۱۴۰۰
سلام من دچار سرما خوردگی سر دارم حدود ۱۰ سال پیش دماغم عمل کردم دکتر گفت که اوسخون اضافی داره الان هیچ تفافتی نکردم دوباره همان مشکل دارم حتی در هوای گرم باید کلاه سرم باشه خیلی زرج اوره لطنا راهنماییم کن
Iran (Islamic Republic of)
علی اصغر
۱۵:۰۸ ۲۴ شهريور ۱۴۰۰
پیشونی من کمی باد دارد و وقتی عکس میگیرم مثل شیب است تقریبا. وسط پیشانی من باد دارد . چکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
عاطفه پوری
۱۷:۴۸ ۲۶ تير ۱۴۰۰
سلام من چند ساله در تابستون و زمستون موقع خواب احساس میکنم مغزم یخ میکنه جوری که انگار واقعا یخ گزاشتن توش حتما باید کلاه پشمی سرم بزارم موقع خواب تازه الانم دیگه تاثیری برام نداره و نمیزاره بخوابم یعنی حتی تو تابستونم من سرمو جوری میپوشونم با کلاهو پتو بازم از سرمای سرم نمیتونم بخوابم یه بارم نوار مغز و سی تی گرفتم کسی متوجه نشد مشکلم چیه ممنون میشم راهنماییم کنید
Iran (Islamic Republic of)
amer
۱۴:۴۲ ۰۵ فروردين ۱۴۰۰
سلام تا الان سابقه سینوزین نداشتم معمولا دندون داشتم روز دوم عید رفتم کوه شب موندم صبح که رسیدیم هوا سرد بود بعد دیگه گرم شد فردا که رسیدم خونه تمام بدنم درد میکرد و بحالی شدید بعد سردرد و فردا خشکی بینی و چشم درد گرفتم تورو خدا راه حلی نشون بدین واقعا توی این چهل دو سال اینهمه درد به یک جا و با این شدت نداشتم ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۲۲:۳۳ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
سلام من نمیدونم چرا داخل دماغم اون بالاش مثل مانعی وجود داره یکم نگرانم نمیدونم چه شدا؟
Iran (Islamic Republic of)
طاهره
۲۳:۱۳ ۲۰ آذر ۱۳۹۹
سلام چند روز پیش ترشحات سینوسی من سفت شده بود و از پشت حلق به داخل شکمم رفت. ترشحات بینی ام زرد رنگ است و بعد از اینکه ترشح سفت شده پایین آمد دو تا عطسه زدم و ترشحات بیشتر شد . الان هم ترشحات پشت حلق دارم. لطفا بفرمایید دلیل آن چیست و چکار کنم؟ ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۱۹ آذر ۱۳۹۹
سلام و خسته نباشید من دقیقا یکسال پیش آنفولانزای شدیدی گرفتم از ان زمان به بعد از بینی سمت چپم چیزای قهوه ای بیرون میاد و خیلی. بوی بد حس میکنم چندتا دکتر رفتم برام آنتی بیوتیک نوشتن خوردم فایده نداشت تا اینکه به متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کردم واسم سی تی اسکن نوشتن که مشخص شد سینوزیت دارم بدون اینکه دارو تجویز کنند سریع گفتن باید جراحی شم خواستم بدونم دارو اثری داره که نخوام جراحی شم
Iran (Islamic Republic of)
الهه
۱۵:۱۰ ۱۶ آذر ۱۳۹۹
سسلام ببخشید مامان من الان ۶ الی ۷ ماهه که وقت هایی که سرما یکم بهش میخوره (چه تابستان که در معرض باد کولر بود و چه الان که هوا سرده) قسمت جلوی پیشانیش درد میگیره به عبارتی تیر میکشه این تیر کشیدن همراه با سوزش بینیشون هست .خودشون میگن احساس میکنم یکم مثل وقتی هست که سرما خوردم احساس سوزش دارم . به نظرتون چه مشکلی میتونه باشه
البته یه دوره ۶ تا ازیترومایسین خوردن ولی انچنان تاثیری نداشته
ممنون میشم راهنماییم کنید
Iran (Islamic Republic of)
وحید وحدانی
۱۲:۳۱ ۱۴ آذر ۱۳۹۹
سلام.
بنده در طول سال وقتی هوای سری به سرم بخورد، احساسدرد کمی در پیشانی دارم و یکی از بینی ها احساس گرفتگی دارم که اگر برخی غذا ها را در همین حالت بخورم حتما باعث حالت تهویه بنده میشود.. از طرفی برخی اوقات یکدفعه دهانم پر از خون میشود و می بایست چندین مرتب آبکشی کنم.
شبها موقع خواب همیشه احساس میکنم به سرم باد سرد میخورد و عادت ندارم زیر پتو بروم.. ممنون میشم راهنمایی بفرمائید. سپاس
Iran (Islamic Republic of)
عبادالرحمن
۱۸:۰۲ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
سلام من ازسردردسینوزیت رنج میبرم لطفاراهنمایی ام کنید
Afghanistan
محمد
۲۱:۴۱ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
من ۲۰ روز قبل هوا خیلی باد بود و سرد صبح زود حمام کردم رفتم داخل مغازه بعد اون روز من سمت چپ سرم درد شدید گرفت بلاخره مسکن خوردم خوب نشدم تا اینکه رفتم دوکتور اعصاب ایشون عکس سر بنده را گرفتن بعدا گفت شما سینیوزیت دارید البته نوع این سینوزیت من متوجه نشدم برای من ۱۰ روز انتی بیوتیک داد الان خوبم ایا از کدام نوع سینوزیت بوده لطفا به من جواب بدهید ایا بار دیگه که سینیوزیت نمیشم
Iran (Islamic Republic of)
ناهید
۰۴:۴۵ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
من سینوس پیشانی دارم و روزی سه بار قلیان میکشم آیا قلیان سینوس من را بدتر میکند یا ربطی ندارد؟
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۱۸:۳۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۹
ایا نماز خواندن برای سینوزیت ضرر دارد؟؟ یا ان را بدتر میکند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۳۲ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
وقتی یه باد سرد به پیشانیم میخوره بینیم بند میشه حتا صدام تغیر میکنه
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۱۹:۰۲ ۰۵ مهر ۱۳۹۹
حالا سینوزیت معمولی رو یکمی میشه تحمل کرد ولی وقتی با آلرژی یکی میشه دیگه فقط باید بشینی یه گوشه به دیوار زل بزنی ):
Iran (Islamic Republic of)
مهدی احمدپور
۲۰:۵۵ ۰۶ شهريور ۱۳۹۹
سلام اقای دکتر تا وقتی که من بیرون نمیرم تو خونه ام سرم درد نمیکنه ولی حین اینکه میام بیرون بالای دماغم چشم هام و پیشانیم به سوزش میفته نمیدونم دلیلش چیه آیا به سینوزیت ربط داره
Canada
ناصر قاسمی
۰۱:۵۹ ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
سلام،من با موتور کار میکنم نزدیک به یک ساله که دیگه طاقت سرما رو ندارم زمستونی که گذشت رو با انتی بیوتیک و مسکن به زور گذراندم تا یه سرما میخوره بهم تب میکنم غلام سرماخوردگی بی حالی لرز و... میاد سراغم الانم که تابستون در مقابل باد کولر عاجزم با کوچک ترین نسیمی سردم میشه و علاعمم بر میگرده دکتر رفتم گفت سینوزیت کهنه داری و چسبندگی ریه آمپول سفازولین داد و یه سری دارو بازم خوب نشدم تو رو خدا کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
هانیه زاهدی
۰۳:۴۲ ۱۹ تير ۱۳۹۹
دخترم ۱۵ سال دارد سینوزیت دارد بعضی وقتها حالت تهوع دارد راه درمان چییت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۱۷ تير ۱۳۹۹
خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۱۷ تير ۱۳۹۹
پاسخ میخوام
Iran (Islamic Republic of)
رحمت اله نوری پور
۲۲:۴۴ ۱۶ تير ۱۳۹۹
سلام،بعد از بیرون آمدن از حمام اطراف بینی وپیشانی درد و احتقان بینی، علت چیست؟
Iran (Islamic Republic of)
مرادی
۲۰:۲۳ ۱۳ تير ۱۳۹۹
قسمت سمت چپ سرم اکثر مواقع بی حس است عکس گرفتم دکتر میگه مال اعصاب نیست میشه میگرن یا سنوزیت باشه
Germany
شیرینبا
۱۷:۳۰ ۱۳ تير ۱۳۹۹
با سلام احساس سنگینی درسام دارمکمیگلوم خشک میشه گلوم می سوزه مردمم می سوزه بعضی وقتهاًچشمان در صبح ترشح داره
Iran (Islamic Republic of)
Khorram
۰۰:۴۱ ۱۰ تير ۱۳۹۹
سلام چند سالی میشه که هرروز من وچار سر درد میشوم.و قرص میکن میخورم.سالها پیش تشخیص دکتر سینوزیت بوده.ولی الان تقریبا یک سالی میشه که روزی نیست من قرص استفاده نکنم بابت سر درد.و وقتی نفس میکشم بیشتر درد میگیرد.گاهی اینقدر شدید میشود که نبض سرم میزند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۲ ۰۸ تير ۱۳۹۹
سین وزیت دارم نگاهی وقت ها سمت چپ سرم درد میکنه نگران باشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۴ ۰۷ تير ۱۳۹۹
من سینوزیت دارم اما نمی تونم سیگار نکشم ولی بقیه چیز هارو رعایت میکنم بیشتر هدلند دارم روسرم میتونه مشکل ساز باشه باز
Iran (Islamic Republic of)
محمدعیسوند
۲۱:۳۱ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
سلام من وقتی نفس میکشم سرم درد میگیره علتش چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۲۰ خرداد ۱۳۹۹
سلام ببخشید کسی که سسنوزیت داره نباید زیاد حمام بره؟
Denmark
وحید
۱۸:۰۹ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
من نزدیک به ۲۵ ساله سینوزیت ‌انحراف بینی تقریبا دو ماه عمل کردم مزمن هم است طرف چپ سینوسم مدام چرک اما وقتی با آب نمک میشورم شروع به درد گرفتن میکنه میخواستم راهنمای کنین که این درد ماله چی میتونی باشه مچکرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
باسلام وخسته نباشید.چند سالی هست که دچار سینوزیت شدم خیلی اذیت میشم کیفیت زندگیم پایین اومده.سردرد زیاد ندارم فقط خلط پشت حلق دارم که خیلی ازار دهنده ست بویایی که اصلا ندارم وآسم هم گرفتم اینم بگم که درحال حاضر پولیپ بینی هم دارم.میخواستم ببینم راه حل خلاص شدن از این وضعیت چیه.بادارو پولیپ از بین نرفت ایا باجراحی امکان عود کردن پولیپ هست یانه؟ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
سلام ختسه نباشید من سینوزیت دارم ولی نه ابریزش نه سردرد ولی دهانم بوی بد میدهد دکتر رفتم بهم آموکسی کلاو ۶۲۵ داد گفت اینو بخوری خوب میشی ولی اگه سرمابخوری باز اینجوری میشی لطفا کمکم کنید واسه همیشه خوب بشم خیلی اذیتم میکنه ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
سلام ختسه نباشید من سینوزیت دارم ولی نه ابریزش نه سردرد ولی دهانم بوی بد میدهد دکتر رفتم بهم آموکسی کلاو ۶۲۵ داد گفت اینو بخوری خوب میشی ولی اگه سرمابخوری باز اینجوری میشی لطفا کمکم کنید واسه همیشه خوب بشم خیلی اذیتم میکنه ممنون
Iran (Islamic Republic of)
هانیه
۲۳:۲۵ ۰۷ بهمن ۱۳۹۸
سلام خسته نباشید. چند روزیه خیلی خلط دارم و سخت بیرون میاد یا اصلا بیرون نمیاد و مشکل اصلیم تنگی نفسه که یکم خلط بیرون میارم تنگی نفسم به نظرم بهتر میشه. نفس از راه بینی مشکل نداره از دهن نفسم بالا نمیاد و به قفسه سینم فشار میاد. تشخیص شما چیست ؟ممنون
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۵۳ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
سلام الان منم همین مشکل رو چنده ماه هست دارم کلافم کرده الان خوب شدی دکتر رفتی چ داروی مصرف کردید ممنون میشم کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۵۵ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
سلام همین مشکل شما رو منم دارم کلافم کرده الان چند ماه هست اینطورم الان خوب شدید دکتر رفتید چه دارویی مصرف کردید خوب شدید ممنون میشم راهنماییم کنید
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۰۹:۴۴ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
سلام ،من موقعی زیاد درس میخونم «کنکور دارم» ویا حموم میرم حالا بیشتر حموم روم تاثیر داره دچار سردرد شدید میشم طوری که اون روز دیگه باید قید درس خوندن بزنم واقعا خسته شدم نمیدونم چکار کنم یبار رفتم دکتر گفت سینوزیت داری وقرص کلاو بهم داد ولی تاثیر مداومی نداشت ،تورو خدا کامل بگید ممنون.
Iran (Islamic Republic of)
الهام
۰۸:۳۵ ۱۶ دی ۱۳۹۸
سلام من سینوزیت دارم بوی دهان و ترشح پشت حلق .. ۲۱ روز آنتی بیوتیک خوردم اما این ترشح ها همچنان ادامه دارد ... من سینوزیت بدون سردرد دارم همیشه سی تی اسکن انجام میدم ترشح مشخصه و دکترا میگن خیلی شدید نیست اما درمان نمیشه . چقدر من دارو بخورم آیا درمان قطعی هست ؟!
Netherlands
ناشناس
۱۵:۵۴ ۰۲ دی ۱۳۹۸
سلام مادرم توده سینوزیت داره بهش گفتن باید رادیو تراپی بشه ازتون خواهش میکنم راهنماییم کنین این توده با رادیوتراپی جواب میده؟یعنی ب کلی رفع میشه چقدر زمان میبره خواهش میکنم جواب بدین خیلی نگرانیم
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۱:۰۶ ۰۲ دی ۱۳۹۸
من سینوزیت دارم و نفسم بالا نمیاد بوها و حس نمیکنم مزه هارو هم نمی فهمم بعضی موقع ها انگار دارم خفه میشم
Iran (Islamic Republic of)
یاس
۲۰:۳۰ ۱۷ آذر ۱۳۹۸
سلام اگه میشه من رو هم راهنمایی کنید..من سینوزیت دارم حدودا ۹ ساله این مشکلو دارم و از دردش رنج میبرم.چشمام پیشونیم و بینیم وقتی درد میگیره نمیتونم تحمل کنم همیشه هم گلوم عفونتیه از نور بدم میاد و حالت تهوع میگیرم.بخدا خیلی زجر میکشم.در حدی هم نیستم ک بخوام برم و دکترامو ادامه بدم..تو رو خدا راهنماییم کنید
Iran (Islamic Republic of)
عارف
۱۵:۲۶ ۰۶ فروردين ۱۳۹۹
من دو طرف سرم درد می‌کنه کمی گلوم خارش داره با کم آبریزش بینی سرم نمیتونم تموم بدم بااین اوضاع دکتر هم نمیشه رفت لطفاً کمکم کنید.
Iran (Islamic Republic of)
افسانه
۰۷:۳۷ ۱۸ آبان ۱۳۹۸
سلام خسته نباشید م نزدیک به ده سال بیشتر آلرژی دارم که در یازه سالگی بخاطر بستری بودن در بیمارستان بوده کم بود الان زیاد شده اکثر اوقات آبریزش بینی وعطسه وچند وقتی بین دو ابرو رو به بالا وطرفین حالت داغی ودرد دارم انواع داروهای آنتی بیوتیک و ضدآلژی رو هم مصرف کردم
Iran (Islamic Republic of)
fatemeh
۲۳:۲۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۸
باعرض سلام و خسته نباشید
من همیشه آبریزش بینی دارم..هر دوازده ماه سال همینجوریم.الرژی فصلی هم دارم ک دماغم کیپ میشه نمیتونم نفس بکشم و حرف س رو هم نمیتونم تلفظ کنم.ک خجالت میکشم توجمع بشینم.وقتی هواسرده بذترمیشم.خواهشا راهنماییم کنید.افسرده شدم
Iran (Islamic Republic of)
زارع
۲۲:۰۳ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
سلام. ببخشید من مدت زیادی که گرفتگی بینی همراه با باد کردن
بینی دارم وگاهی هم چشم هایم دچار سوزش وریزش اشک می‌شود وسردرد میگیرم میخواستم علتش را بپرسم
Iran (Islamic Republic of)
صفر
۱۴:۲۳ ۰۱ شهريور ۱۳۹۸
مردی ۴۷ ساله ام مدت ۲۵ سال شاید بیشتر پشت حلقم مخصوصا بعدازخوردن خوراکی یاچیزی واحساس شنوایی کمتری نیز از گوش چپ دارم ودرزمان تغییر دما گوش ها بازوبسته میشن ب پزشکم زیاد مراجعه کردم همش آنتی بیوتیک قوی میدن واسپری بینی ولی درمان نمیشم لطفا راهنمایی کنید کلافه شدم ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۱ تير ۱۳۹۸
من سرم درد میکند و باد خیلی کمی روی ان است وقتی فشارش میدهم درد میگیرم این درد تا نصف بینی ام امده وقتی قرص سر درد میخورم باد سرم میخوابد و سرم کمی بهتر و یا حتی خوب میشود بعد از اینکه ۴الی۵ ساعت طول میکشد دباره درد میگیرد و باید قرص بخورم لطفا راهنمایی کنید
Afghanistan
ناشناس
۱۳:۴۷ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام عرض شما : قسمتى ازسرمن بيشتر وقت است كه درد ميكند ومن هم بيش داكتر مراجعه كردم داكتر كفت :كوش هاى من جرك دارد وكوش من راشستشو نمود وبرايم دوا داد وحالا هم سرمن درد مى كند اين جه مشكلى است لطفآ برايم بكوييد.
United States of America
ناشناس
۲۱:۳۱ ۱۶ اسفند ۱۳۹۷
سلام وعرض ادب خدمت شما ببخشین من بینیم استخوانش مابین چشام سنگین میشه دردمیگیره بعضی اوقات ب پشت ابروهام میرسه چن روزه اعصابم انگاربهش بادمیدن باعث سردردم میشه عفونت مثل جوش ازسرم میده بیرون جایی ک جوش بده بیرون مسوزه وتیرمیکشه خواهشا بگیدچیکارکنم ام ار ای دادم دکتره گف سالمه ولی نتیجش بحث سینوس روکرده سردرنمیارم
Iran (Islamic Republic of)
داریوش ظهیری
۰۲:۵۴ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
صبح بیدارشدم ازیخچال اب بخورم همزمان هم قفسه سینم وهم پشتم به حالت قولنج شداولین مشکلخلط گلوم بسیارسخت وشایدم غیرممکن.باخوردن میکس لیمووسیرتاحدی مشکل برطرف میشد.درضمن سیگارمیکشم.چندروزکه میرم بیرون ازچشمهام اشک میادوتایه بادبهم میخوره حالت سرما خوردگی وبدن دردوبایک تب خفیف دارم.این مشکل حدودیکونیم ساله که خلط دفع نمیکنم.ممنون میشم راهنمای کنید
Iran (Islamic Republic of)
گلاله
۱۵:۵۲ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
سلام خسته نباشی من چندباررفتم دکترگفتن سینوزیت داری امامن نه ابریزش بینی دارم نه سرماخوردگی .درکل اصلا عسطه ندارم اصلا بعضی وقتهابویایی دارم بعضی وقنها ندارم سرماخوردگی گرفتم یک باراصلاابریزش بینی نداشتم .بعدش گردنم باپشتم درد دارد .ممنون میشم جواب بدین اقای دکتر
Iran (Islamic Republic of)
mrym.khalaj
۱۶:۵۳ ۰۴ بهمن ۱۳۹۷
سلام و خسته نباشید.من چند سال پیش رفتم دکتر تشخیص دکتر سینوزید بود ولی الان درد های شدید ناحیه سر و همچنین بی حسی در سرم دارم .الانم دست راستم شدید درد میکنه و کلیه ام پروتیین دفع میکنه و این که راه میرم تعادل ندارم دکتر متخصص داخلی تشخیصش سینوزید بوده‌.میخواستم ببینم این علائم مربوط به سینوزید است یا به یک پزشک دیگه مراجعه کنم. ممنون میشم راهنمایی کنید‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۱۸ آذر ۱۳۹۷
سلام عرض ادب
من 7یا8 ساله سردرد شدید دارم و در قسمت سمت چپ
در ناحیه بالا و بغل وچشم و ابرو است
ودر اخر فشارم رابه نوسانات دچار میکند که«دور از محضر» باعث حالت تهوع میشوم .
وضمنا در کودکی بینی من بر اثر برخورد شدید به شخصی شکسته که انحراف در ناحیه ی نوک بینی دارم.
ودر حال گریه در حد زیادی «دور از محضر» خلط بینی می اید .طوری از گریه فراری هستم.
در حد لازم و حوصله خاهشا مرا راهنمایی کنید.
چه باید کنم و درمانش خیلی طول میکشد؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
عباس رضایی
۱۷:۱۷ ۰۹ آبان ۱۳۹۷
سلام مردی هستم35ساله که ازجوانی سینوزیت داشتم وهمیشه هم دارومصرف کردم بالاابروم بادکرده وزشت کرده صورتم رو ودرکل سال هم خلط خفیف ازحلقم میادبیرون وگاهی وقتهاخوب نمیتونم ازبینیم نفس بکشم خواستم بدونم چه علتی داره چون خیلی ساله که چرک خشکنهای قوی مصرف میکنم ولی نتیجه نگرفتم درضمن گاهی دردخفیف توی گوش راستم هم دارم که توی هوای سردبیشترمیشه لطفاراهنماییم کنید.تشکر...
Iran (Islamic Republic of)
امين
۰۰:۰۳ ۰۸ آبان ۱۳۹۷
سلام من سينوس راست زير چشم عفونت كرده و درد ان به لثه هام زده در ضمن پيشانيم هم درد داره بايد چكار كنم
Iran (Islamic Republic of)
بهنام ارمانی
۱۹:۱۱ ۱۷ مهر ۱۳۹۷
با سلام
بنده گاهی در بینی خود بوی بد استشمام میکنم که ازار دهنده هست برام...این اتفاق گاهی تمام طول روز هست و گاهی ساعتی و گاهی چند روز این اتفاق برام به وجود نمیاد ...اینم بگم باد سرد هم میخوره بهم اینطوری میشم..بنده تو سال ۹۶ دچار سرماخوردگی شدم که بعد از مراجعه به سه تا دکتر به سختی. خوب شدم فک میکنم بعد از اون مریضی دچار این حالت شدم وبعد از گذشت یک ماه یا دو ماه اول به صورت دقیقه ای این بوی نامطبوع رو در بینی حس میکنم ولی الان پیش میاد یهک روز کامل اینطوری میشم (کلا سینوزیت هم داشتم از قبل) ممنون میشم راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۲۱:۵۵ ۱۰ مهر ۱۳۹۷
سلام من سالها از سردادی سینوزیتی رنج بردم امسال رفتم ستی اسکن گرفتم بردم میش متخصص گوش و حلق و بینی گفت تمام سینوس هات پر پره یه دوره سفکسیم طبق معمول مصرف کردم اصلا انگار گچ بود و بی تاثیر .بعد رفتم میش یه متخصص تو تهران اونجا سیتی رو دید اندوسکپی تشخیصی انجام داد گفت هم انحراف بینی شدید داری هم سینوسات مر مره گفتم دارو نمیخوام عمل کنین ایشون هم باهزینه البته زیادی هم انحراف رو عمل کرد هم سینوزیت الان یک ماه بیشتره میگذره ولی اصلا اصلا خوب نشدم برای اندوسکپی های بعد عمل باز میرم پیش دکتر برای هر اندوسکپی ۷۳۰ تومن هزینه میکنم هفته ای یه بار ولی بی نتیجه بوده و همچنان یردرد دارم و زیر ابروهام و گونه هام و پشت چشمم از بس دردناکه انگار زخمه زیرشون و بعضی وقتا درد تو سرم منتشر میشه بیچاره میشم به باد کولر و پنکه بیش از قبل حساس شدم تا هوای خنک تنفس میکنم سردرد میگیرم .ناامیدم از درمان دیگه.ایا راهی هست
Iran (Islamic Republic of)
Javad
۱۰:۰۷ ۰۶ مهر ۱۳۹۷
من 16سال سن دارم حدودا7سال از زندگیمو دچار سردر بودم واغلب اوقات آبریزش بینی داشتم و حتی در تابستان جرأت نمیکنم شب ها زیر باد پنکه یا کولر بخوابم ومجبورم شی ها کلاه سربگذارم وبخوابم خواهشا کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد خالقی
۱۰:۱۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۷
با سلام و تشکر از سایت خوبتون.
چندین ساله دچار سردرد در ناحیه پیش.نی میشم که بیشتر پشت چشمام درد میگیره که خیچ وقت دو طرف همزمان نبوده . یا چشم چپمه یا راست و گاهی وسط . و همیشه هم سردرد که دارم دهانم هم بو میگیره که البته خودم متوجه نمیشم . همیشه هم پشت بینیم مخاط بینی دارم مخصوصا صبح ها دهانم هم اکثرا خشک میشه. بوی ادکلون و عطر و دود و سرخ کردنی اگر به هم بخوره سردرد یا همون چشم درد میگیرم . میخواستم بدونم علت چیه . ممنون
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۶:۵۰ ۲۲ تير ۱۳۹۷
سلام. من بعد از بعد بیرون امدن خلط از بینی دچار سردرد شدید وبی حس شدن دندان جلویی از راست میشوم بنظر شما چکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۶:۵۰ ۲۲ تير ۱۳۹۷
سلام. من بعد از بعد بیرون امدن خلط از بینی دچار سردرد شدید وبی حس شدن دندان جلویی از راست میشوم بنظر شما چکار کنم
Seychelles
فریده
۱۷:۳۴ ۱۳ تير ۱۳۹۷
سلام من خیلی وقته ترشحاتی از گلو دارم ب متخصص مراجعه کردم بعد از عکس گرفتن و سونوگرافی گفتن سینوزیت داری باتجویز دارو هنوزم خوب نشدم واقعا اذیت میشم از یک طرفم پا و دست چپم درد و حالت سستی و بی حالی داره ایا بخاطر سینوزیته؟
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۸:۱۰ ۰۱ تير ۱۳۹۷
سلام من سینوزیت دارم یه توده بود که از داخل دهانم هم دیده میشد ولی امروز ترکیدو آب و خون به مقدار زیاد خارج شد به نظر شما به عمل نیاز دارم یا بادارو خوب میشم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۱۲ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
این دردهامعمولا بادردکمی که درگوش چپم حس میکنم شرومیشه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۴:۱۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۷
سلام.من حدودهفت ماهه دچارسردردهای شدیدی بالای ابروی چپم میشوم وگرفتگی ودرددرناحیه سینوس بالای چشمم. دردها به صورت نبض هستش البته اکثراوقات. باتشخیص پزشک داروی میگرن مصرف میکنم امااثری مشاهده نشده ازحدود 9سالگی به سینوزیت مبتلاشدم میخوام بدونم ایاامکان داره این دردوگرفتگی ها مربوط به بسته شدن سینوس سمت چپم باشه لطفا پایخ بدید.ممنون
Iran (Islamic Republic of)
آویسا راد
۰۱:۰۳ ۰۶ خرداد ۱۳۹۷
با سلام:
دختری 16 ساله هستم متاسفانه مخاط زیادی در بینی من وجود دارد و همچنین لوزه ها هم متورم شده و وقتی که میخوابم تنفس کمی برایم سخت لطفا کمکم کنید
Sweden
M ebadi
۱۷:۴۳ ۰۶ فروردين ۱۳۹۷
سلام من مدتی بود ک گوشه های کنار بینی ام یج چیزی مانند توده احساس میکردم. بعد مدتی به کناره های نزدیک زیر چشمم این چیز را احساس میکردم. و همین باعث میشد صورتم ورم کند. بعد از ازمایشات و انجام سیتی اسکن فهمیدم سینوزیت است. ولی دلیل اینکه چرا صورتم ورم میکند و تا کی من باید انتی بیوتیک مصرف کنم را نفهمیدم.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۰۶ ۲۵ اسفند ۱۳۹۶
سلام من ۱۷ سال سن دارم حدوده دوساله ک پیشونی من ورم دارد و ظارهدم را بسیار زشت کرده راه خلی طبیعی وجود داره بتونم مشکلمو حل کنم یا اگر نیاز به عمل دارد چقدر هزینه عمل میشود تشکر
Iran (Islamic Republic of)
زهرا کاظمی
۱۸:۱۲ ۱۹ بهمن ۱۳۹۶
سلام من یک سال پیش سینوزیت داشتم و وقتی رفتم دکتر با مصرف آنتی بیوتیک دیگه مشکلی نداشتم تا اینکه الان سردرد خیلی شدیدی در ناحیه پیشونی دارم و همینطور اطراف چشم هام.گلو درد و آبریزش بینی هم دارم.به نظر شما دوباره سینوزیت گرفتم و یه سرما خوردگی عادیه و نیازی به دکتر نداره؟!
Iran (Islamic Republic of)
نجمه
۰۷:۵۸ ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
سلام من پولیپ شدید در سینوسهای صورت داشتم و به همراه آن عمل زیبایی بینی را انجام دادم الان یک سال می گذرد و من هنوز از ترشحات سینوس و تجمع آنها و سخت شدن خروج آنها عذاب میکشم از بس ببخشید فین کردم دیگر ترشحات خونی می آید از سمتی چشمانم آستیگمات شده است در صورتی که ۹ سال پیش عمل لیزیک کردم و مشکلی نداشتم خیلی ناراحتم پیش دکترم هم میروم می گوید طبیعی است آلرژی داری چکار کنم خواهش میکنم مرا راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
نجمه
۰۷:۵۸ ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
سلام من پولیپ شدید در سینوسهای صورت داشتم و به همراه آن عمل زیبایی بینی را انجام دادم الان یک سال می گذرد و من هنوز از ترشحات سینوس و تجمع آنها و سخت شدن خروج آنها عذاب میکشم از بس ببخشید فین کردم دیگر ترشحات خونی می آید از سمتی چشمانم آستیگمات شده است در صورتی که ۹ سال پیش عمل لیزیک کردم و مشکلی نداشتم خیلی ناراحتم پیش دکترم هم میروم می گوید طبیعی است آلرژی داری چکار کنم خواهش میکنم مرا راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
تارا
۱۸:۴۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۶
تا چ زمان ميتوان جراحي اشك ريزش چشم را ب عقب بيندازيم
Iran (Islamic Republic of)
تارا
۱۸:۴۱ ۰۹ بهمن ۱۳۹۶
تا چ زمان ميتوان جراحي اشك ريزش چشم را ب عقب بيندازيم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۹ ۳۰ دی ۱۳۹۶
سلام من ی ساله که بینیم ب شدت درد میکنه وکاسه ی چشمام هم مینطور وقتی دردش زیادتر میشه بالا میارم دکتر رفتم گفته سینوزیت نداری ب نظرتون چی میتونه باشه
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۰:۱۲ ۲۷ دی ۱۳۹۶
سلام،من چند سالی است وقتی باد ب سرم میخوزه سردرد میگیرم ک وقتی میخوابم دردم سرم تمام میشود،تنگی نفس دارم و دچار کاهش بینایی هم شده ام البته ب چشم پزشک ک مراجعه کردم گفتن ک چشمات ضعیف نیست بیشتر سمت راست پیشانیم دچار درد میشود ک درد ان ب گوشم هم منتقل میشود،من سینوزیت دارم؟
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۰:۱۲ ۲۷ دی ۱۳۹۶
سلام،من چند سالی است وقتی باد ب سرم میخوزه سردرد میگیرم ک وقتی میخوابم دردم سرم تمام میشود،تنگی نفس دارم و دچار کاهش بینایی هم شده ام البته ب چشم پزشک ک مراجعه کردم گفتن ک چشمات ضعیف نیست بیشتر سمت راست پیشانیم دچار درد میشود ک درد ان ب گوشم هم منتقل میشود،من سینوزیت دارم؟
United Arab Emirates
Marjan fth
۲۲:۲۴ ۱۷ دی ۱۳۹۶
سلام ببخشيد بنده وقتى مى خوام بخوابم چشمام بسته نميشه چشام و ميبندم ولى رو هم درست قرار نميگيره مشكل چيه ممنون ميشم جواب بدين
Iran (Islamic Republic of)
محمد امین
۰۱:۱۱ ۱۳ دی ۱۳۹۶
سلام .ممنون
Iran (Islamic Republic of)
حسام
۱۹:۴۷ ۰۵ دی ۱۳۹۶
سلام.بنده سینوزیت مزمن دارم.همیشه پشت چشمهام درد خفیف دارم.وجدیدا جلوی سرم احساس بی حسی و اطراف سرم هم همین حس رو دارم.پشت حلقم همیشه ترشح دارم.دارم بدتر میشم از دکتر رفتن هم دیگه خسته شدم.چکارکنم.از آنتی بیوتیک خسته شدم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۱ ۲۵ آذر ۱۳۹۶
سلام من سالهاس ک بعضی وقتا نیم کره چپ سرم درد میگیره ک اگه عطسه کردم درد شدیدی همین قسمت ایجاد میشه ک بعضی وقتا چشمام سیاهی میره از شدت درد اگه سرما بخورم انگاری سرفه هام از توی سرم میاد و همین قسمت چپ با درد شدیدی همراه میشه موقعه سرفه و عطسه میخاستم ببینم علتش چی میتونه باشه ممنون
Netherlands
ناشناس
۲۳:۱۷ ۱۰ آذر ۱۳۹۶
نشانه های سینوزیت چیست؟
Netherlands
ناشناس
۲۳:۱۷ ۱۰ آذر ۱۳۹۶
سلام ببخشید من نزدیک سه ساله ک سردرد و کاسه چشمام ب شدت درد میگند گلومم خرابه بنظرتون سینوزیت دارم
Iran (Islamic Republic of)
لیدی رن
۲۲:۴۶ ۲۷ آبان ۱۳۹۶
سلام ببخشید من نزدیک سه سال هست که وقتی عصبی میشم سمت راست بدنم بشدت درد میگیره و رگ مچ دست راستم کمی ورم میکنه و بی حس میشه.وقتی گریه میکنم هم بشدت سردرد میگیرم. در حالت عادی هم با کوچیکترین حرکتی تپش قلب میگیرم. به پزشک هم مراجعه کردم و گفت به خاطر استرسه ولی با وجود مصرف دارو هایی که تجویز کرد بازم همون حالت هارو دارم‌.واقعا کلافه ام.
Iran (Islamic Republic of)
مهسافکری
۰۳:۵۷ ۰۸ آبان ۱۳۹۶
پیشونیم و چشمم سمت چپ دراثر ضربه درد میکنه حدود ۵ ماه میگذره هر دکتری هم رفتم میگن مشکلی نیست خیلی دارم زجر میکشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۰۴ آبان ۱۳۹۶
سلام رامین هستم ۲۷.سالم.است.دردشدیدی.از.گلوم.شروح.میشه.میره.تاروی.حالت.شدیدتر.میشه.بایدچه.کنم.
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۵:۴۴ ۲۹ مهر ۱۳۹۶
سلام‌مدتی هست که سردرد شدید پیدا کردم ..وعفونت که از بینی ریزش میکنه بو بدی میده ..چند دکتر مراجعه کردم گفتن که میگرن هست ..داروها استفاده کردم .ولی این عفونت که از بینی ریزش میکنه قطع نشد .لطفان راهنمایی کنید من از شهرستان خرمشهر هستم .
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۰:۱۲ ۲۱ مهر ۱۳۹۶
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
آرین
۲۳:۵۶ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
سلام من یه چند ماهی میشه که در تمام صورت وسرم احساس فشار درد شدید میکنم و در دوطرف بینی و پیشانی این فشار بیشتر است وهنگام تمرکز یا استفاده زیاد از مغز این درد و فشار بسیار شدید میشود لطفاً راهنمایی بفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
آرین
۲۳:۵۶ ۱۰ مهر ۱۳۹۶
سلام من یه چند ماهی میشه که در تمام صورت وسرم احساس فشار درد شدید میکنم و در دوطرف بینی و پیشانی این فشار بیشتر است وهنگام تمرکز یا استفاده زیاد از مغز این درد و فشار بسیار شدید میشود لطفاً راهنمایی بفرمایید
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۰۷:۴۰ ۰۷ مهر ۱۳۹۶
سلام۴۶سال‌سن‌انتهای‌بینیم‌به‌حالت‌سرماخوردگی‌میسوزد.وبوی.بدیهم‌حس‌می‌کنم.ممنون‌ازراهنمایتون
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۰۷:۴۰ ۰۷ مهر ۱۳۹۶
سلام۴۶سال‌سن‌انتهای‌بینیم‌به‌حالت‌سرماخوردگی‌میسوزد.وبوی.بدیهم‌حس‌می‌کنم.ممنون‌ازراهنمایتون
Germany
مهشید
۱۰:۴۲ ۲۹ شهريور ۱۳۹۶
سلام . من دختری 17 ساله هستم . از زمان کودکی مشکل تنفسی داشتم و شب ها از دهان نفس می کشیدم . اما حالا 1 سال می شود که در طول روز مشک دارم و بینی ام کیپ می شود و نمی توانم نفس بکشم . تیغه ی بینی ام کمی انحراف دارد . به تجویز پزشک ابتدا اسپری های مختلف و قرص استفاده کردم اما نتیجه ای نداد . چند ماهی می شود که نفس کشیدن بسیار برایم مشکل است و از طریق دهان نفس می کشم . درد شدید پیشانی (بالای ابرو ها ) و ترشحات شدید بینی پیدا کرده ام . گاهی اوقات به چشم هایم هم بسیار فشار وارد می شود . در طول روز بینی ام می گیرید و همچنین در شب ها و این امر باعث می شود که شب ها چند بار از خواب بیدار شوم . برای مشکل من چه درمانی وجود دارد ؟
باتشکر
Germany
حامد میرزایی
۱۶:۳۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۶
سلام
موقع امتحانات خرداد دو اتفاق مهم افتاد اول اینکه یه شب کولر تا صبح روشن موند و سرما خوردم چرک طلایی رنگ و بعضا سفید پشت حلق و آبریزش بینی رو به دنبال داشت و برای امتحانا ترس زیاد داشتم و سردرد های نبض دار در دو طرف سر و گاهی درد پشت سر داشتم
تو عکس سینوس ها پر از چرک بود و با خوردن با به سرم و دود ماشین سردرد شروع میشه گاهی سرم تیر میکشه و باید بخوابم راهنماییم کنید لطفا
Afghanistan
قاسم
۱۱:۴۹ ۰۶ شهريور ۱۳۹۶
حدود 6 سال می شود که طرف راست سرم درد دارد . به داکتر زیاد مراجعه نموده ام گفته اند سینوزیت است . دواهای که توسیه نمودهاند هم استفاده نموده ام ولی تاثیر نکرده . لطفا رهنمایی ام کنید . 31 سال دارم . ودر افغانستان زندگی میکنم
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۵:۲۶ ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
دوهفتس سردرددارم قسمت پیشونیم وچشمام پشته سرم دلیلش چی میتونه باشه. باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
افسون
۱۹:۴۰ ۲۷ مرداد ۱۳۹۶
سینوزیت مزمن
Iran (Islamic Republic of)
رها
۰۹:۴۷ ۲۴ مرداد ۱۳۹۶
با سلام.بنده24سالمه مشکلی که دارم اینکه همیشه 4فصل سال پشت حلق من ترشح است بعضی وقتا به شدت زجرم میده و کنده نمیشن از پشت حلقم جوری که حتی حالت تهوع میکنم و حالم بد میشه در ضمن گلوی من انگار همیشه زخمه 2سال پیش به متخصص مراجعه کردم گفت که حساسیت است و کمی انحراف بینی داری میخواستم ببینم اگه از انحراف بینی هست چرا پشت حلقم ترشح میشود و بیرون نمیان همیشه صدام گرفته و انگار این ترشحات نمیذاره که صدام در بباد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۳:۱۸ ۱۸ تير ۱۳۹۶
سلام
بوی بد دهانم احساس میکنم از داخل سرم میباشد اگر میشه کمک کنید
Netherlands
ناشناس
۲۳:۲۹ ۱۶ تير ۱۳۹۶
من سینوزیت ومیگرن دارم سردرد شدید سرگیجه درد پشت سر سنگینی گوشها وبیحس شدن دور چشمام لطفا جواب این سوالو بدی
Netherlands
ناشناس
۲۳:۲۹ ۱۶ تير ۱۳۹۶
من سینوزیت ومیگرن دارم سردرد شدید سرگیجه درد پشت سر سنگینی گوشها وبیحس شدن دور چشمام لطفا جواب این سوالو بدی
Iran (Islamic Republic of)
جعفرزاده
۱۹:۵۶ ۱۲ تير ۱۳۹۶
سلام
من هر چند سال یک بار یک دوره بیماری با علایم سر درد احساس لرز تعریق ومجددا سر درد لرز واحساس تب وتعریق فراوان به طوری که مجبور می شوم تمام لباسهایم که خیس شده تعویض کنم این دوره معمولا بین دو هفته تا یک ماه طول می کشه وخود به خود خوب میشه معمولا در اوایل تابستان شروع میشه
تا به حال چندین بار هم دربیمارستان حتی به مدت یک ماه بستری بوده ام وتمام ازمایشها از ایدز تا هپاتیت وسایر ازمابشات را داد ام ولی همه سالم بوده
لطفا در صورت امکان راهنمایی کنید چکار باید بکنم باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶
سلام من چندسالی هست دچار سینوزیت شدم سی تی اسکن هم انجام دادم من بینیم کپ میشه و سرفه های خلط دار میکنم اعصابمو خورد کرده این سرفه های خلط دار ایا راه درمانی وجود داره از شرشون خلاص بشم به جز عمل
۱۲
آخرین اخبار