رایگان درمان شوید/

پاسخ سوالات خود در زمینه تزریق بوتاکس را اینجا مشاهده کنید

سوالاتی که کاربران باشگاه خبرنگاران در قسمت"رایگان درمان شوید" مطرح کرده بودند، توسط متخصص پوست و مو پاسخ داده شد.

گروه علمي پزشکي باشگاه خبرنگاران؛ بخشی از پاسخ سوالاتی که کاربران باشگاه خبرنگاران در قسمت رایگان درمان شوید مطرح کرده بودند را منتشر كرد.  
 
شما هم می توانید با مراجعه به کلینیک باشگاه خبرنگاران و طرح سوالات خود پاسخ را از پزشکان مطرح در آن بخش دريافت كنيد.

اما پاسخ سوالات برخي از کاربران درخصوص تزريق بوتاکس كه توسط دكتر امير هوشنگ احساني متخصص اين رشته داده شده است، به شرح ذیل است


***امید:

سوال: بوتاکس هر چند وقت یکبارباید تمدید شود؟
 
پاسخ از: دکتر امير هوشنگ احساني، متخصص پوست و مو: بطور متوسط هر چهار تا شش ماه یکبار، بوتاکس فرآورده ای از سم بوتولیسم است که عضلات را بی حس می کند وقتی عضلات بی حس کرده و به طور متوسط 4 الی 6 ماه طول می کشد تا فعالیت به عضلات بازگردد.
 
***ستايش:

 
من 41 سال دارم می خواهم شیار روی گونه و 2 طرف بینی را کمی پرتر کنم و هیچ آشنایی با این مسائل ندارم آیا روش دایمی وجود دارد؟ بهترین روش پیشنهادی شما که خیلی هم پر هزینه نباشد چیست؟
 
پاسخ از: دکتر امير هوشنگ احساني، متخصص پوست و مو: خط پنجه با تزریق زیادی از چربی قابل درمان است اما دائمی نیست و باید هر یک الی دو سال یکبار تکرار شود. هیچ درمان قطعی در دنیا برای این مشکل وجود ندارد.

***بهار:

آیا تزریق ژل بوتاکس برای سلامت مضر نیست؟ آیا افتادگی پوست از دفعات اول بدتر می شود اگر دیگر تمایلی به بوتاکس نداشته باشیم؟

پاسخ از: دکتر امير هوشنگ احساني، متخصص پوست و مو: اگر ژل بوتاکس دارای مدت زمان استاندارد باشد مضر نیست در غیر این صورت ممکن است باعث عارضه شود. بعد از چند بار تکرار بوتاکس نیز افتادگی پوست بیشتر نمی شود و عضلات فرد به همان حالت قبل بر می گردد و حتی وقتی فرد چندین بار این کار را انجام دهد این عادت به حد زیادی از بین میرود.

***کنجکاو:
 
معمولا برای بوتاکس از چه موادی استفاده می  شود؟چطور اطمینان کنیم مواد سالم و درجه یک است؟
 
پاسخ از: دکتر امير هوشنگ احساني، متخصص پوست و مو: حتما برای تزریق بوتاکس باید به متخصص پوست مراجعه کنند.

***کوروش:
 
از چه سنی تا چه سنی افراد می توانند از تزریق ژل استفاده کنند؟

 پاسخ از: دکتر امير هوشنگ احساني، متخصص پوست و مو:  معمولا از سن 25 سالگی به بعد می توان از تزریق ژل استفاده کرد در سنین پایین تر به ندرت افراد به تزریق بوتاکس  نیاز پیدا می کنند.
 
***کاوه

افراد با چه بیماری هایی نمی توانند ژل تزریق کنند؟

پاسخ از: دکتر امير هوشنگ احساني، متخصص پوست و مو:  کسانی که به صورت فعال جوش در صورتشان است یا به صورت فعال در صورتشان تبخال وجود دارد ،افراد مبتلا به بیماریهای عصبی، بیماری های نامشخص روماتولوژی ،زنان باردار و شیرده بهتر است از بوتاکس استفاده نکنند.

***علی:

با سلام من افتادگی  پلک دارم به طوری که شکل ابروهام خیلی زشت هستند پزشکم توصیه کرد که بوتاکس تزریق کنم خواستم ببینم بهترین راهکار از نظر شما چیست تا از این مشکل خلاص شوم؟ بدجوری ناراحتی روحی دارم.

پاسخ از: دکتر امير هوشنگ احساني، متخصص پوست و مو: اگر افتادگی پلک زیاد باشد با بوتاکس مشکل بیمار حل نمی شود حتما باید جراحی پلک کنند که در واقع پوست اضافی و چربی زیر پلک درمان شود وگرنه بوتاکس باعث درمان افتادگی پلک نمی شود.

***لیلا:

 من 26 سال سن دارم بین دو ابرو خط بسیار خیلی عمیق وجود داره به طوری که باعث شده سنم خیلی بیشتر نشون بده به نظر شما از چه روش و هر چند وقت برای رفع کامل اخم ابرو استفاده کنم؟

پاسخ از: دکتر امير هوشنگ احساني، متخصص پوست و مو: درمان آن بوتاکس است بوتاکس ماده ای است که عضلات را بی حس می کند و اگر خط اصلی پوست فرد خیلی عمیق باشد تزریق ژل هم در این زمینه موثر خواهد بود.

***داوود:
 
من 26 سال سن دارم پوست صورتم خشک و آسیب پذیر است طوری که خطوط ریزی زیرچشمم پیدا شده وقتی می خندم شدیدتر می شود آیا با تزریق بوتاکس رفع می شود؟ نیاز به چند مرحله دارد بعد از درمان اگر بوتاکس انجام نشود خطوط بیشتر نمی شود یا باید تا آخر عمر بوتاکس کنم؟

پاسخ از: دکتر امير هوشنگ احساني، متخصص پوست و مو: برای درمان خطوط زیر چشم اغلب پزشکان دارو تجویز می کنند برای رفع این مشکل گاهی اوقات از لیزر هم استفاده می  شود به هر حال هر درمانی که انجام شود دائمی نیست

***سامان از شهرستان پارسیان

سلام کف دست های من به طور وحشتناکی عرق می کنند رفتم دکتر گفت باید آمپول بوتاکس تزریق کنی لطفا مرا راهنمایی کنید؟

پاسخ از: دکتر امير هوشنگ احساني، متخصص پوست و مو: آمپول بوتاکس با کاهش فعالیت غدد عرق برای درمان این اختلال انتخاب مناسبی است اما بعداز  5 الی 6 ماه دوباره باید تکرار شود.

***الهه:

سوال من در مورد پی آر پی هست من جلو سرم کچل شده ولی موهای کوچک رو سرم زیاده یعنی تاس نشده حدود 5 ساله که ریخته آیا با پی ار پی امکان بازگشت هست متشکرم و خواهشمندم جواب سوالم را بدهید.

پاسخ از: دکتر امير هوشنگ احساني، متخصص پوست و مو: پی آر پی از نظر محققان روش علمی نیست و هنوزمستنداتی برای اثر بخشی آن وجود ندارد فقط این روش باعث می شود موها کمی ضخیم شده اما پس از مدتی دوباره به حالت قبلی بر میگردد به همین خاطر این روش را به توصیه نمی کنیم.

***ناشناس:
 
من قبلا عینک می زدم یه سالی میشه لیزیک کردم ولی گودی زیر چشمم نرفته چه کار کنم؟ بوتاکس خوبه؟

پاسخ از: دکتر امير هوشنگ احساني، متخصص پوست و مو: گودی زیر چشم با بوتاکس برطرف نمی شود باید از لیزر استفاده کنند.

***سورن:
 
آيا از بوتاكس مي‌توان براي درمان ميگرن استفاده نمود اگر جواب مثبت است تاثير آن بعد از تزريق چند ماه است؟


پاسخ از: دکتر امير هوشنگ احساني، متخصص پوست و مو: در برخي از موارد در افراد مبتلا به ميگرن تزریق بوتاكس مي‌تواند كمك كننده باشد ولي نه هميشه.

***غمگين :


من حدود 2 ماه پيش بوتاكس انجام دادم متاسفانه الان چشمام به نور آفتاب واكنش خوبي ندارند يعني اكثر اوقات مجبورم از عينك آفتابي استفاده كنم آيا اين مشكل در طول زمان قابل حل است يا اينكه بايستي به دكتر مرجعه كنيم؟

پاسخ از: دکتر امير هوشنگ احساني، متخصص پوست و مو: اين پديده براي فرد طبيعي است و ظرف 2 الي 3 ماه آينده برطرف مي‌شود و مشكلي براي ايجاد نمي‌كند.

***فاطمه:

آيا مواد بوتاكس مي‌تواند باعث ايدز شود؟

پاسخ از: دکتر امير هوشنگ احساني، متخصص پوست و مو: نه ارتباطي با اين بيماري ندارد و به مواد استفاده شده‌ي پزشك مربوطه ارتباط دارد.

***فاطمه:

 
آيا درسته كه ميگن اگر زود بوتاكس نكني وقتي خط عميق‌تر شد ديگر فايده ندارد؟

پاسخ از: دکتر امير هوشنگ احساني، متخصص پوست و مو:  بله، اگرتزریق بوتاکس دير انجام شود در بهبود خط هاي عميق فايده‌اي ندارد، در این صورت افراد باید از تزريق ژل براي پر كردن اين چين‌هاي عميق استفاده كنند.

***ناشناس

بهترين مواد بوتاكس را معرفي كنيد. مي‌خواهم بخرم؟

پاسخ از: دکتر امير هوشنگ احساني، متخصص پوست و مو: برای تزریق ژل و بوتاکس باید به پزشک مراجعه کنید و این مواد در دارو خانه ها عرضه نمی شود.

***رضا امامي:

 
سلام من 32 سال سن دارم بين دو ابرو خط اخم عميق دارم. دو بار بوتاكس كانادايي تزريق كردم ولي جواب نداده. دكتر مربوطه گفته براي دفعه‌ي بعد چون پوست صورتم چرب و ضخيم و داراي منافذ باز است بايد اول ميكرودرم كنم بعدا بوتاكس آيا اين روش صحيح است؟ لطفا شما بهترين روش را براي رفع خط اخم معرفي كنيد.

پاسخ از: دکتر امير هوشنگ احساني، متخصص پوست و مو: برای درمان چین های عمیق می توان از تزريق ژل استفاده کرد.
 
***علي:
 
در چه نواحي از صورت مي شود بوتاكس تزریق کرد؟

پاسخ از: دکتر امير هوشنگ احساني، متخصص پوست و مو: براي اخم پيشاني و دور چشم مي‌توان بوتاکس تزريق كرد و براي سایر نواحی پوست زياد توصيه نمي‌شود چرا كه باعث افتادگي مي‌شود.

***سها:

عوارض بوتاكس را بگوييد؟

پاسخ از: دکتر امير هوشنگ احساني، متخصص پوست و مو: مهم‌ترين عارضه‌ي بوتاكس افتادگي پلك است اما ظرف چند هفته برگشت‌پذير است. اگر بوتاكس اصيل نباشد و تقلبي باشد باعث ايجاد حساسيت، واكنش، تورم و قرمزي مي‌شود.



***ناشناس:
 
لطفا تفاوت تزريق ژل با بوتاكس را توضيح دهيد و كدام روش ماندگاري بيشتري دارد؟ و آيا روش دائمي براي از بين بردن خط ابرو وجود دارد؟

پاسخ از: دکتر امير هوشنگ احساني، متخصص پوست و مو: ماهيتا اين دو با هم تفاوت دارند تزريق بوتاكس براي اخم ابرو، پيشاني و دور چشم است اما تزريق ژل براي درمان خط پنجه است. بنابراين كاركرد اين دو با هم متفاوت است و اثرگذاري‌شان نيز تفاوت دارد.

***ناشناس:
 
بوتاكس سينوزيت را هم درمان مي‌كند؟

پاسخ از: دکتر امير هوشنگ احساني، متخصص پوست و مو: بوتاكس ارتباطي با درمان سينوزيت ندارد.

***شهره:
 
 من 29 ساله هستم و زير چشمم بنا به دلايل ژنتيكي كبود است پوست صورتم چرب است و من دائما از داروهاي برطرف كننده جوش استفاده مي‌كنم و براي كبودي دور چشم از كرم هاي دور چشم ولي جواب نمي‌دهد مي‌خواهم بوتاكس كنم ولي مي‌ترسم كه آن نيز نتواند مشكل كبودي دور چشمانم را حل كنم آيا به نظر شما بايد آن ريسك را بپذيرم؟

پاسخ از: دکتر امير هوشنگ احساني، متخصص پوست و مو: كبودي دور چشم با دارو، ليزر و ميكرودرم كمترمی شود ولي هيچ موقع به طو رکامل این کبودي‌ها از بين نمي‌رود.

***ناشناس


جهت رفع لاغري و فرورفتگي صورت چه راهي را پيشنهاد مي‌كنيد؟


پاسخ از: دکتر امير هوشنگ احساني، متخصص پوست و مو:  براي رفع لاغري و فرورفتگي صورت بايد تزريق انجام داد ليزر براي اين كار مناسب نيست. روش تزريق به اين صورت است كه چربي از قسمت‌هاي پرچربي بدن گرفته شده و در محل موردنظر تزريق مي‌شود.

***محمد :

سلام من 34 ساله هستم. هفته گذشته از ژل براي گونه‌هام، و خط‌هاي کنار لب استفاده كردم. اولش خوب و زيبا بود ولي احساس مي‌كنم اثر ژل كم مي‌باشد. بهتر بود بیشتر تزريق مي‌شد. آيا اين امكان وجود دارد دوباره تزريق كرد با فاصله‌ي دو هفته‌اي؟

پاسخ از: دکتر امير هوشنگ احساني، متخصص پوست و مو: بله امکان تزریق با فاصله‌ي دو هفته وجود دارد اما توصيه مي‌كنيم تزريق كمتر انجام شود تزريق كم باعث مي‌شود تخليه ژل به راحتي صورت گيرد. اما اگر تزريق زياد انجام شود تخليه‌ي ژل را دشوارتر مي‌كند.

***علي:
 
بعد از تزريق اول چه مدت بعد بايد تزريق دوم را انجام داد؟

پاسخ از: دکتر امير هوشنگ احساني، متخصص پوست و مو: بعد از تزريق اول 4 تا 6 ماه بعد مي‌توان تزريق دوم را انجام داد.


گفتنی است نشانی مطب دکتر احسانی متخصص پوست و مو به این شرح است: خيابان وليعصر (عج) – دويست‌متر به ميدان ونك – جنب مجتمع خورشيد – پ 66-12 – واحد 7

برای تماس با مطب دکتر احسانی هم می توانید با این شماره 8-88653145 تماس بگیرید.

برچسب ها: بوتاکس ، پوست ، متخصص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
لیدا نیایی
۱۷:۰۷ ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
سلام من حدود ۷ هفته پیش کار بوتاکس پیشانی و دور چشم انجام دادم و یک هفته بعد دوز دوم رو زدم البته یک قسمت از ابروم که بالاتر میرفت را برام زد ازون موقع ۴ روز بعدش دوبینی شدید گرفتم دوبینم الان در حال حاضر بهتر شده اما منگی سر دارم و اشتهای قبل رو ندارم و حس شادابی ندارم و بی حوصلگیم و منگی سرم از بین نرفته و نگرانم میخاستم ببینم چی میشه؟ایا خوب میشه ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
قنبری
۱۱:۱۳ ۲۱ مهر ۱۴۰۱
با سلام ؛من میگرن دارم که تجویز بوتاکس کردند میخواستم ببینم بوتاکس رو فشار چشم بالایی که دارم تاثیر بدی نداره؟چون من سالها قبل عمل شبکیه چشم انجام دادم و الآن دچار فشار چشم بالا شدم
Iran (Islamic Republic of)
Sanaz
۰۱:۱۸ ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
من یک ماه پیش بوتاکس انجام دادم ولی الان وقتی به پیشونیم دست میزنم ابروهام میره بالا و باید با فشار دست ابرومو به حالت قبل برگردونم آیا نرماله؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۶ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام من 25 سال سن دارم و به دلیل جراحی مغز یه طرف صورتم لاغر شده آیا میتونم ژل تزریق کنم ؟
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۷:۴۴ ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
من آمپول سینورا میزنم میتونم بوتاکس انجام بدم ضرر نداره؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۰۱ تير ۱۴۰۰
سلام من بچه یک سال ونیم دارم بوتاکس دور چشم وپیشونی انجام دادم دوروز میشه آیا بچم شیر بدم یانه ضرر داره یا نداره
Iran (Islamic Republic of)
حیدری
۱۶:۴۲ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
سلام من بچه شیرمیدم و نمیدونستم نباید بوتاکس بزنم حالا زدم باید چکار کنم؟برای بچه ام ضرر داره؟درضمن بگم یه نصفه زدم یعنی دوزش کم بود.
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل نعمتی
۰۶:۴۴ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام من الان ۳۰ روز کاشت مو انجام دادم ایا میتونم بوتاکس پیشانی هم بکنم ممنون
Australia
سارا
۰۰:۳۷ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
سلام من یک هفته س بوتاکس دیستون زدم پیشونیم خشکه ولی حرکت داره چشم راستم دردمیکنه وابروی راستم که حالت عادی نمیتونستم حرکت بدم الان هی بالا پایین میشه
این عدم تقارن درتزریقه یا موقتیه وطبیعی؟البته هنوز ترمیمش نرفتم چون یک هفته س
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۵ ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
سلام کسی که بوتاکس پیشانی انجام بده تو یه روز میتونه چال بخیه ای انجام بده تداخل پیش نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
سلام من بوتاکس کردم اول خیلی ورم کرد بعد انزیم تزریق شد یه حالت افتادگی پلک ایجاد شده از نظر بوتاکس هیچ تغییری ایجاد نشده چرا
Iran (Islamic Republic of)
Sima
۰۱:۳۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
سلام
من بوتاکس پیشانی کردم الان که اثرش از بین رفته ی قسمتی از پیشانیم تورفتگی ایجاد شده می خواستم دلیلشو بدونم من دیسپورتم استفاده کردم
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۱:۴۲ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
سلام من ۳۲ سالمه ۲۰ روزه زیر چشمم وپیشانیم رو بوتاکس کردم زیاد تغییری حاصل نشده تماس گرفتم گفتن باید بیاید برای ترمیم من دوباره برم تزریق انجام بده صورتم حالت طبیعیش از بین نمیره عوارض نداره ممنون میشم.
Iran (Islamic Republic of)
m
۱۷:۳۴ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
سلام
من ۳۳ سالمه برا اسپاسم گردنم هر سه ماه یکبار دیسپورت500 تزریق میشه آگه اقدام ب بارداری کنم مشکلی برا جنین ایجاد میکنه یا نه
Sweden
ارزو
۲۱:۱۵ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
من یک ماهه ک عمل پلک انجام دادم ایا میتوان بعداز گذشت یک ماه بوتاکس کنم ؟لطفا زود ج بدین
Iran (Islamic Republic of)
sara
۰۹:۳۴ ۳۰ شهريور ۱۳۹۹
سلام دکتر من ۵ روزه بوتاکس کردم یه طرف صورتم بهتر شده پیش متخصص رفتم زدم
Iran (Islamic Republic of)
اعظم عباسی
۰۲:۱۹ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
سلام ببخشید من یک ماه بوتاکس کردم تمام چشمام پف کرده میخواستم آبراهام بده بالا بدتر افتاده شده چکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۰۹ تير ۱۳۹۹
سلام.باوجود اینکه یک هفته از تزریق بوتاکسم گذشته ولی هیچ اتفاقی دربهترشدن خطوط اخم وپیشانی من نشده.درصورتیکه این کار توسط پزشک متخصص پوست انجام شده ومن هم تمام مراقبتهای بعداز تزریق بوتاکس را به درستی انجام دادم.آیا بدنی هست که به تزریق بوتاکس جواب نده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناهید
۲۳:۴۴ ۰۶ تير ۱۳۹۹
ناس

|

|

۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵

 سلام من برای بار اول بوتاکس دور چشم وپیشانی کردم خیلییی پیشمانم خیلی صورتم زشت شده طوری که روی روحیه م تاثیر گذاشته و خنده هامو خیلی بدکرده حتی حالت چشمامو الان دوهفته ای میشه واقعا نارحت وپشیمانم ـحالت صورتم سرد وخشک وبی روح شده احساس کشیدگی زیاد در صورتم طوری حتی به سختی میتونم بخندم لطفا راهنمایی کنید ؟
Iran (Islamic Republic of)
سحرآریش
۱۵:۳۲ ۰۲ تير ۱۳۹۹
سلام من بچه شیر می دادم بوتاکس کردم می خوام بدونم برا بچه عوارض داره وچه عوارضی داره وتا کی تاثیر میزاره
Iran (Islamic Republic of)
فاشا
۰۰:۰۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
من ۲ سال پیش بوتاکس کردم...و دیگه انجام ندادم...احساس میکنم عضلات پشت پلکم شل شده....ایا بوتاکس عضله رو بمرور شل میکنه؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مارال
۱۲:۵۲ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
من سه ماه پیش ژل به لبام تزریق کردم و دیروز دوباره رفتم توی مطب دکترم و ژل توی لبام تزریق کردم الان به طور غیر عادی لبام ورم کردن اینقد که ترس ورم داشته میخواستم ببینم علتش چیه؟
ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
هاله خیاوی
۲۲:۴۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید
وقت بخیر
میخواستم بدونم هاشور و بوتاکس پیشاننی کدومش اکل باشه بهتره؟
ممندن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من برای بار اول بوتاکس دور چشم وپیشانی کردم خیلییی پیشمانم خیلی صورتم زشت شده طوری که روی روحیه م تاثیر گذاشته و خنده هامو خیلی بدکرده حتی حالت چشمامو الان دوهفته ای میشه واقعا نارحت وپشیمانم ـحالت صورتم سرد وخشک وبی روح شده احساس کشیدگی زیاد در صورتم طوری حتی به سختی میتونم بخندم لطفا راهنمایی کنید ؟
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۴:۱۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من سه بار بوتاكس كردم اما وسط ابروهام برجسته س خط نداره فقط برجستگيش كامل نميره خواستم ببينم جراحي ميشه؟
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۱:۵۷ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید. میشه تمدید بوتاکس تو یک ماه دوبار انجام داد؟
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۱:۰۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام
آیا بوتاکس خط خنده باعث از بین رفتن چال لپ می شود؟ من میخواستم بوتاکس کنم خط خنده ام را از بین ببرم ولی دوست ندارم چاله هم از بین بره و موقع خندیدن پیدا نشه
France
حسین
۱۵:۳۳ ۱۱ فروردين ۱۳۹۹
مایع بوتاکس بعد از تزریق و بعد از اینکه خاصیت خودش را در زیر پوست از دست داد این مایع جذب زیر پوست به قسمتی از صورت میشود یا دفع میشود در کل چه میشود این مایع
Iran (Islamic Republic of)
سیمین
۱۷:۳۲ ۰۴ فروردين ۱۳۹۹
سلام من سوالی داشتم میخواستم بپرسم مدتی هست که مابین دو ابروی من حالت برامدگی ایجاد شده و چلو اومده ایا ممکنه در اثر بوتاکس باشه و درمانش چیست ممنونم البته خیلی وقت پیش بوتاکس.انجام دادم
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۶:۲۹ ۰۱ فروردين ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید . من سه هفته پیش لیزر سی او دو انجام دادم برای جای جوشهای صورتم. دکتر گفت تا 6 ماه صورتم مثل لبو قرمزه. و بعد اون پوستم شفاف میشه. الان روی لپام جای جوشی نیست. و فعلا صاف. اما پیشونیم هنوز جای جوشا حتی با وجود قرمزی پوستم مشخص. میخاستم بدونم. آیا بوتاکس میتونه این جای جوشاها را از بین ببره تا هر 6 ماه یک بار انجام بدم. جای جوش ها بالای ابرو . و وسط پیشونیم هستن.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۱:۴۹ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
سلام وقتتون بخیر من الان ۶ ماهه بوتاکس کردم
درست یک هفته بعد از بوتاکس چشمهای من پف کرد و ریزش اشک داشتم و و دچار دوبینی شدید شدم دکتر گفت عوارض بوتاکسه باید ۵ یا ۶ ماه صبر کنی
الان ۶ ماه میگذره ولی مشکل من حل نشده باید چیکار کنم
ممنون میشم راهنماییم کنید
Iran (Islamic Republic of)
یسنا
۰۰:۳۶ ۰۳ اسفند ۱۳۹۸
سلام من ۳۶سال دارم برای اولین باربوتاکس کردم یک ماه شده ازوقتی بوتاکس کردم جوش درپیشانی و گونه هایم ب وفوردیده میشود ربطی به بوتاکس دارد
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۳:۱۸ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
سلام آیا مصرف پودر کلاژن بعد از بوتاکس به بهبود چروک پیشانی تاثیر دارد؟
Iran (Islamic Republic of)
mahsa
۲۱:۱۶ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
برای از بین بردن اثر بوتاکس که باعث افتادگی پلک شده چه کاری باید انجام داد
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۱۵:۵۷ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
من فاصله ی بین چشم و ابروم کمه دم ابروهام روبه پایینه بنظرشما بوتاکس کنم خوب میشه یا نه؟روش دیگه ای وجود داره یا ن
Iran (Islamic Republic of)
یکی
۱۰:۳۰ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
آیا کسی که بوتاکس کرده میتونه از کرم دور چشم استفاده کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۱۴ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
سلام .خسته نباشید .من کف دستام خیلی عرق میکنه میخام برای یه مصاحبه شغلی برم میخام فقط برای یک هفته دستام عرق نکنه بعد از یک هفته دوست دارم عوارض اون از بین بره چون چند سال پیش استفاده کردم دستم خیلی ضعیف شده رود .میشه بوتاکس رو فقط برا یه هفته تزریق کرد بعد عوارض اون از بین بره یا تا ۶ماه عوارض هست ممنون و متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
سمانه شکیبایی
۰۳:۵۴ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
سلام وقت بخیر، من 34 سال سن دارم و الان ده روزه که پیشانی و اطراف چشمم بوتاکس تزریق کردم الان بمدت 6 روزه که یکی از چشمام کوچک شده میخواستم بدونم بخاطر بوتاکس هست یا علت دیگری دارد؟ ممنون میشم راهنماییم کنین
Iran (Islamic Republic of)
نوشی
۰۰:۰۹ ۰۴ بهمن ۱۳۹۸
سلام من نوشی هستم مدت 4روز هست پیشانیم را برای رفع چروک بوتاکس کردم و دوتا تزریقم هردوگوشه ی چشمم دکتر تزریق کدن همان موقع تزریق یه گوشه ازچشمم به اندازه ی یه عدس کبود شده ممنون میشم بگید با انجام چه کاری رفع میشود
Argentina
ناشناس
۲۲:۴۵ ۲۹ آذر ۱۳۹۸
سلام من زهرا هستم
من٥٥سالم و٧ماه قبل تريق بوتاكس انجام دادم قبلا دور چشمم لكه كم رنگي داشت ولي الان تيره شده ممكن هست كه از بوتاكس باشه
Iran (Islamic Republic of)
نگین
۲۱:۰۰ ۲۱ آذر ۱۳۹۸
من ۲۵سالمه و متاسفانه خیلی دور چشمم چروک شده مجبور شدم بوتاکس انجام بدم مصپورت.بار اول زدم یک ماه بعدش تمدید کردم ولی بعداز یک ماه دیدم چشمم هنوز چروکه و بار سوم به فاصله یک ماه دوباره ۱۰واحد تزریق کردم دور چشممو. بنظرتون درآینده پوستم شُل تر نمیشه؟ یا افتادگی پلک پیدا نمیکنم؟
Netherlands (Kingdom of the)
زهرا
۰۰:۲۰ ۱۷ آبان ۱۳۹۸
سلام آقای دکترخسته نباشی آیا درسن۲۳ سالگی نیز میتوان بوتاکس انجام داد بین دو ابرو و پیشانی خط افتاده هم دوست دارم یکم ابراهام بالا بده باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
فرناز سلیمانی
۱۹:۰۹ ۱۳ آبان ۱۳۹۸
من دستم اسپاسم شده و آرنجم راست نمیشه اول آمپول دیسپورت زدم و بهتر شدم اما آمپول مصپورت شدم انگشتامم بی حس شدن چیکار کنم الان ی دست شدم دارم دق میکنم
Iran (Islamic Republic of)
دینا
۱۶:۴۷ ۱۱ آبان ۱۳۹۸
سلام ..برای گودی و کبودی زیر چشم چه روشی و رو پیشنهاد میدید..من فیلر تزریق کردم ولی سایه انداخت و سبز رنگ شده ..ویه سوال دیگه اینکه بوتاکس کردم دوماهه پلک چپم افتاده قطره اپراکلونیدین هم مصرف کردم فایده نداشت لطفا راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
سلام آقای دکتر من حدود ۳ماهو ونیم بوتاکس کردم بعد دوباره زدم الان چشمام تار سردرد شدی دارم توروخدا راهنمایم کنی حتی پیام نوشتن برام سخت هست زودتر جوابم بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
من خط اخم خیلی عمیق شده با بوتا کس برطرف می شه
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه علی اکبری
۱۵:۰۵ ۱۵ شهريور ۱۳۹۸
سلام. وقتتون بخیر. میخواستم بپرسم تا چند روز بعد از تزریق بوتاکس نمی شود اقدام به بارداری کرد؟ و اینکه زمان پریود اشکالی ندارد تزریق بوتاکس؟
France
الهام پاکبان
۰۲:۳۶ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
من می خواستم چال گونه بندازم دکتربرامن ازبوتاکس استفاده کرده الان میخندم صورتم کج میشه یه شکل بدی میگیره صورتم چالم نیوفتاده بایدچیکارکنم صورتم به حالت عادی برگرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۰۲ شهريور ۱۳۹۸
سلام من میخوام بوتاڪس ڪنم منتہا از ڪرم شب استفاده میڪنم آیا مشڪلی پیش نمیاد؟
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۰۵:۳۸ ۲۶ مرداد ۱۳۹۸
سلام اقای دکترمیخوام زیرچشمو پوتاکس کنم فقط نمی دونم تا کی اثرپوتاکس باقی میمونه
Iran (Islamic Republic of)
دنیا
۱۳:۴۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
سلام دکترمن 20سالمه مشکل پوستی دارم
Iran (Islamic Republic of)
معصومه
۲۰:۴۶ ۰۴ تير ۱۳۹۸
سلام یه بار بوتلکس زدم بد جوری عوارض داد از ۳ تا پزشک سوال‌ کردم گفتن موادش بد بوده دوباره بزن می ترسم نظر شما چی؟ افتادگی پلک وحالت تاول مانند زیر پلک وتورم مختصر دوبینی داشتم
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۳:۱۵ ۱۲ دی ۱۳۹۸
سلام معصومه جان منم بعد از بوتاکس دچار دوبینی شدم متاسفانه دکترم هم زیر بار نمیره میگه از عوارض بوتاکسه تو چیکار کردی راه چاره ای پیدا کردی
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۱:۴۵ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
سلام خوبین شما
منم ۶ ماهه بعد از بوتاکس دچار دوبینی شدم شما چیکار کردی
بعد از ۶ ماه دوبینی من هنوز خوب نشده
United States of America
اتوسا
۰۱:۱۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۷
سلام من يك هفتس كه بوتاكس انجام دادم اما پوست صورتم هيچ تغييري نكرده ذليلش چيه؟ بعد از چه مدت اثر ميكنه؟
Iran (Islamic Republic of)
فاطیما
۱۹:۵۸ ۰۷ دی ۱۳۹۷
هاشور باید قبل از بوتان خط اخم باشد یا بعد از ان
Iran (Islamic Republic of)
مهشید اوسطی
۱۵:۳۱ ۰۵ آذر ۱۳۹۷
سلام
وقتتون بخیر.برادرم اسپاسم ماهیچه چشم داره و یه چشمش کوچکتز از اون یکی شده و زود خسته میشه.میخواستم ببینم با تزریق بوتاکس داخل عصب چشم میشود درما ن شود.؟اگر توضیح بیشتر خواستید خدمتتون مینویسم.
Iran (Islamic Republic of)
تورج
۱۳:۳۸ ۲۱ مهر ۱۳۹۷
سلام و سپاس
خدمتت شما عرض شود كه عمل جراحي تومورمغزي خوش ختم حدود 19 سال پيش توسط دكتررحمت با موفقيت انجام شد ولي بعد از عمل نيم رخ سمت چپ كارايي رو از دست داده شد خاستم بگم آيا تزريق بوتاكس تاثيري دارد؟ منتظر جوابت شما هستم
Iran (Islamic Republic of)
Maryam
۱۶:۵۸ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
سلام وقت بخیر من سه هفته پیش بوتاکس زدم چون خط بین دو ابروم عمیق بود دیروز ژل تزریق کردم حالا خیلی برجسته شده انگارکه زنبور نیش زده .تو را خدا بگین راهی داره خوب میشه یانه چکار کنم؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
تارا
۲۳:۳۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
سلام من ۱۰ سال قبل ژل تزریق کردم و ۳ سال قبل دوباره ژل تزریق کردم آیا میتونم هایفو انجام بدم خطری نداره
Netherlands (Kingdom of the)
صبا
۰۳:۰۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
سلام مامان من الان سه هفته هست که بوتاکس پیشانی و دور چشم کرده اما بعد یه هفته صورتش ورم کرده و الانم خوب نشده درضمن یه هفته بود که بوتاکس کرده بود یه هد که کمی سفت بود به سرش زده بود اما زود درآورد ممکنه از اون شده باشه ما الان باید چیکار کنیم ممنون میشم جوابگو باشین
Netherlands (Kingdom of the)
صبا
۰۳:۰۲ ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
سلام مامان من الان سه هفته هست که بوتاکس پیشانی و دور چشم کرده اما بعد یه هفته صورتش ورم کرده و الانم خوب نشده درضمن یه هفته بود که بوتاکس کرده بود یه هد که کمی سفت بود به سرش زده بود اما زود درآورد ممکنه از اون شده باشه ما الان باید چیکار کنیم ممنون میشم جوابگو باشین
Iran (Islamic Republic of)
امنه رحیمی هستم از تبریز
۰۱:۳۹ ۱۹ مرداد ۱۳۹۷
دکتر جان من بعد از بوتاکس فراموش کردم دراز کشیدم ۲ ساعت مشکل بوجود میاد
Germany
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۶ تير ۱۳۹۷
سلام دکتر ، من سی و نه سالمه و شش سال است که به صورت هشت ماه یک بار بوتاکس میزدم و بسسسیار راضی بودم
Germany
ناشناس
۱۲:۵۳ ۱۶ تير ۱۳۹۷
سلام دکتر ، من سی و نه سالمه و شش سال است که به صورت هشت ماه یک بار بوتاکس میزدم و بسسسیار راضی بودم
Iran (Islamic Republic of)
Ma
۱۲:۵۹ ۱۱ تير ۱۳۹۷
با سلام ایاتزریق بوتاکس برای درمان سکته مغری مفیده
Iran (Islamic Republic of)
f
۰۱:۳۴ ۲۴ خرداد ۱۳۹۷
تاچندوقت بعدازبوتاکس پیشانی وابرو تکان نمیخوردمن یک ماه بوتاکس انجام دادم حالت سرگیجه شدید وچشمام تار میبینن
Iran (Islamic Republic of)
zahra
۱۴:۱۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
"سلام به همگی
من تزریق بوتاکس انجام دادم و نتیجه خوبی داده . به دوستان پیشنهاد میکنم ک حتما انجام بدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۱۷ تير ۱۴۰۰
۹سلام پیش کدوم دکتر انجام دادین بوتاکس؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
غزل
۱۱:۲۰ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام من تقریبا ۱/۵تزریق بوتاکس در پیشانی وبین دوابرو ودور چشمم انجام دادم از اون تاریخ جای تزریق ورم کرده وافتادگی پلک دارم وهمچنین چشمم حالت سنگینی دارد ودرد زیادی در پیشنانی وچشم سمت راستم دارم وگاهی اوقات دچار گرفتگی بینی هم میشوم لطفا راهنمایی بفرمایید باید چیکار کنم خیلی میترسم به چشمم آسیب زده باشه.
Netherlands (Kingdom of the)
عقیل
۱۵:۰۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
به نظر من اصلا بوتاکس نکنید دوستان چون 10سال بعداز بوتاکس پوست شما دچار افتادگی وحشت ناک میشه که شمارو از این کار صخت پشیمان میکند
Iran (Islamic Republic of)
Pari
۰۲:۲۹ ۱۳ فروردين ۱۳۹۷
سلام اقای دکتر من مدت یه ماه پیش بوتاکس دیسپورت در ناحیه پیشانی انجام دادم که کل پیشونیم جوش های خیلی زیاد و ریز زد و جز اون صورتم هم جوش های اشکار شده ، می خواستم بدونم عات چی بوده؟ ایا دیسپورت تزریقی تقلبی بوده؟ خطوط تزریق شده هم با وحود اینکه چروکش خیلی عمیق نبوده اما کامل برطرف نشده. علت چی بوده و اینکه باید برای تزریق های بعدی چیکار کنم؟ ممنونممم
Iran (Islamic Republic of)
spicyroz123@gmail.com
۰۸:۲۴ ۲۴ اسفند ۱۳۹۶
سلام آقای دکتر خسته نباشید.من مدت یکماهه بوتاکس پیشانی ودور چشم انجام دادم حدود 10روز پیش من باماشینم تصادف کردم بنظر میاد بعداز تصادف که سرم کمی به دیواره ماشین برخورد کردپلکم افتادگی پیداکرده البته ضربع خفیف بوده چندبارم به پزشکم مراجعه کردم ایشان درقسمتهایی از پیشانی مجددابرای من تزریق کردن که پلکمو بالا ببرن ولی اثرخیلی کمی داشت الان پلکم سنگینی میکنه ومن نگرانم .باید چیکارکنم پزشکم گفته بالیزر میشه اثرشو ازبین برد خواستم نظرشماروبپرسم.ممنونم اگه راهنمایی کنین
Iran (Islamic Republic of)
ستاره
۲۱:۵۳ ۱۵ بهمن ۱۳۹۶
وای من که منصرف شدم از بوتاکس همون پول میدم ی کرم خوب میخرم
Iran (Islamic Republic of)
Hadis_ms
۲۱:۵۴ ۱۴ بهمن ۱۳۹۶
میخواستم بدونم بعد از بوتاکس صورت میشه بخور داد؟
Germany
ساحل
۱۰:۲۵ ۲۳ دی ۱۳۹۶
سلام مشکل من برعکسه،من صورتم پره الان نامزد کردم خانواده ی نامزدم فک میکنن من تزریق کردم اگه برم دکتر میتونن تشخیص بدن تزریق بوده یا ن؟
Iran (Islamic Republic of)
mahta
۱۰:۴۲ ۰۷ مهر ۱۳۹۶
با سلام
من اخر تيرماه برا عروسي پيشونيم رو بوتاكس كردم، برا بوتاكس چون ميترسيدم از مواد جاهاي خصوصي رفتم بيمارستان فارابي.
و پوست من اصلا جوش نميزنه، اون زمان حدود مرداد يعني يك ماه بعدش ديدم پيشونيم پر جوشاي زيرپوستي شده كه خوب احتمال زياد از همون مواد بوده.
به من گفته بودن مواد ديسپرت انگليس و پزشك ها همه هيئت علمي همون جا هستن.
الان مهر ماه هست و سه ماهه صورت من جوشاي درشت قرمز دردناك ميزنه، و صورتم تقريبا پر اين جوش هاي درشت و قرمز و برجسته شده
تزريق من فقط خطوط پيشاني بوده اما اين جوش ها علاوه بر پيشاني جاهاي ديگه صورت هم وجود دارن، البته تمركز اصلي روي پيشاني ام بوده
ميخوام بدونم كه آيا اين حساسيت به مواد بوتاكس هست؟
اگر هست، اشكال از مواد بوده؟
يعني ممكنه مواد فاسد يا اصيل نبوده؟
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۱۴:۲۱ ۰۲ شهريور ۱۳۹۶
سلام وقتتون بخیر .من ده روزه که بوتاکس کردم و پلک راستم افتادگی پیدا کرده . راهی هست که اثر بوتاکس بره و چشم به حالت قبل برگرده ؟
Iran (Islamic Republic of)
فرشته
۰۰:۰۶ ۰۱ شهريور ۱۳۹۶
سلام
من ٢٧ساله هستم خطوطي روي پيشاني و بين دو ابرو دارم.براي بوتاكس مردد هستم چون خيلي شنيدم ك پوست رو بعد چند سال ب خاطر تزريق ضخيم و زمخت ميشه .ميخاستم بدون اين اتفاق ميفته؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
اکبری
۲۳:۵۷ ۲۹ مرداد ۱۳۹۶
با سلام خدمت اقاي دکتر من 28 سال دارم و دو سال است که بوتاکس تزریق میکنم صورتم خیلی صاف و پر میشه ولی وقتی 5 ماهش تموم میشه خیلی پوستم شل و افتاده میشه و وقتی میخوابم فرم صورتم به هم میخوره از بس که شل میشه
ممنون میشم اگه راهنماییم کنید
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۲:۳۶ ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
سلام. در دوران شیر دهی میشه از بوتاکس استفاده کرد؟
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۲:۱۳ ۲۳ مرداد ۱۳۹۶
سلام
من 17 سالمه و خیلی میخندیدم یه مدتی و برای همین و دو سه ساله که در سمت چپ لبم یه خط خنده به وجود اومده که عمیق نیست ولی دیده میشه میخواستم کمکم کنید که چکار کنم که عمیق نشه و از بین بره؟
راستش برای همین موضوع خیلی ناراحت و افسرده شدم و دوستامم مسخرم میکنند
Iran (Islamic Republic of)
نازنين
۱۶:۱۱ ۲۰ مرداد ۱۳۹۶
سلام چ طور ميتونم اثر بوتاکس و از بين ببرم
Iran (Islamic Republic of)
نازنين
۱۶:۱۱ ۲۰ مرداد ۱۳۹۶
سلام چ طور ميتونم اثر بوتاکس و از بين ببرم
Iran (Islamic Republic of)
نازنين
۱۶:۱۱ ۲۰ مرداد ۱۳۹۶
سلام چ طور ميتونم اثر بوتاکس و از بين ببرم
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۱۷:۳۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
آیا با موهای بوتاکس شده میتوان در دریا شنا کرد؟!؟!
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۷:۰۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
سلام ببخشید من سه هفته هست صورتم رو بوتاکس کردمالان دهنم کج شده ایا به حالت اولیه بر میگردد درمان میشود تا کی ممنون
Iran (Islamic Republic of)
نیره
۲۲:۳۰ ۰۹ مرداد ۱۳۹۶
سلام یعنی واقعا همین طوره بوتتکس عوارض داره؟
Iran (Islamic Republic of)
somaye
۱۹:۴۲ ۰۷ تير ۱۳۹۶
سلام،عزيزان من جاى شماباشم ازاينااستفاده نميكنم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۹:۵۷ ۲۰ خرداد ۱۳۹۶
تو رو قرآن دکتر جوابمو بدین،دارم دیوونه میشم،من چندروزه تزریق ژل اطراف لبم جهت خط خنده زدم ولی پشیمونم چهره مو احساس میکنم مصنوعی کرده،انگار دندون درد دارم دو طرف لبم ورمه،چطوری میتونم اثر ژلو از بین ببرم و به حالت قللم برگردم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ژل پرفکتا فرانسوی با تایید وزارت بهداشت بوده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۶
مرسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۲۰ خرداد ۱۳۹۶
سلام
Iran (Islamic Republic of)
مرجان‌راد
۱۴:۱۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۶
سلام
من تقریبا یه ماهه که بوتاکس کردم اما پشیمون شدم ، چه جوری میتونم زودتر از موعد اثرش رو از بین ببرم‌
Iran (Islamic Republic of)
آيدا
۱۰:۵۲ ۳۰ فروردين ۱۳۹۶
با سلام
يك سوال داشتم ميخواستم بدونم آيا تتو ابرو اثر بوتاكس پيشاني را از بيين ميبره ؟
Iran (Islamic Republic of)
ملیحه
۱۳:۱۴ ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
من 20اسفند بوتاکس تزریق کردم بعد از 10روز روی دستام لکه هایی تقریبا قرمز رنگ پیدا شد دکتر رفتم امپول حساسیت و دگزا تزریق کردم و قرص تلفست و لوراتادین .و کرمی دست ساز بهم داد که تا امروز که26فروردینه استفاده کردم و میکنم ولی لکه ها از بین نرفتن و احساس میکنم رو پام هم کمی افتاده نمیدونم چکار کنم کاش بوتاکس نمیکردم لطفا راهنماییم کنین .آیا خوب میشه؟
Finland
مهناز
۱۱:۵۰ ۲۳ فروردين ۱۳۹۶
سلام من 34 سال دارم و اواخر اسفند تزریق بوتاکس انجام دادم ولی متاسفانه مدا 1 ماه است که دچار 2بینی و خطای دید شده ام که خیلی آزار دهنده است میخواستم بدونم که این مورد رفع خواهد شد یا مسئله جدی است که باید به پزشک مراجعه کنم:
Iran (Islamic Republic of)
نرگس
۱۶:۰۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۵
سلام من 30 سالمه و یک فرزند 9 ماهه دارم یعنی در دوران شیردهی هستم و برای تزریق بوتاکس نزد یک متخصص و جراح چشم رفتم و ایشون گفتن که دوران شیر دهی مشکلی نداره و میتونید بوتاکس کنید ، مرحله اول که بوتاکس کردم فقط بالای چشمم بود و مشکلی پیش نیومد و مرحله دوم که برای روتوش 2 ماهه بعد رفتم و زیر چشمم تزریق انجام شد شدیدا دچار دوبینی شدم و الان 3 هفته میگذره ولی من هنوز خوب نشدم و اگر بخوام یه چیزیو بخونم باید یک چشمم رو ببندم تا درست ببینم ، راهنماییم کنید که چی کار کنم تا خوب شم ، خسته شدم از این دوبینی
Iran (Islamic Republic of)
لاله
۱۳:۳۰ ۱۹ اسفند ۱۳۹۵
یک هفته است در ناحیه خط خنده ژل تزریق کردم،الان لبخندم کج شده،دکتر از سمت راست ژل بیشتری تزریق کرد و الان از همون سمت موقع خنده دهانم بیشتر باز میشه و به بالا میره
خوب میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۵
سلام دکتر من اول لیفت نخ در کنار لب انجام دادم بعد پیشانی و زیر چشم را بوتاکس زدم بعداز دوروز متوجه شدم سمت راست صورتم در زمان خنده فلج شده دکترم گفت در زمان لیفت کانالها باز بوده و بوتاکس نشت کرده و لب بالا سمت چپ از کار افتاده میخواستم بدونم ایا میتوان کاری کرد اثر بوتاکس رودتر از بین برود چه راهی را شما پیشنهاد میکنید؟؟؟؟سپاسگزارم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۹:۰۷ ۲۹ بهمن ۱۳۹۵
سلام آقای دکتر م یک روز پیش بوتاکس کردم .کنار چشمم کبود شده لطفا بگید چند روزه خوب میشه؟ممنون میشم آقای دکتر حالم خیلی بده لطفا کمکم کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۷ ۰۶ خرداد ۱۳۹۸
چرا جواب نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
پرنیان
۰۶:۴۲ ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
سلام اقای دکتر یکی از مشکلاتی ک واسه ی من همیشه بعد از تزریق بوتاکس پیش میاد اینه ک فرم صورتم در حالت خنده از ناحیه ی گونه کاملا مصنوعی و زشت میشه در حالیکه فقط پیشونی و کلاغی چشم رو واسم میزنن. بنظر شما اشکال کار کجا هست و دیگه اینکه ایا راهی برای از بین بردن این مشکل هست یا نه ؟
Finland
صديقه
۱۱:۳۰ ۱۱ بهمن ۱۳۹۵
با سلام و عرض ادب
حدود يك ماه پيش عمل قطع عضله لب فوقاني رو انجام دادم و پزشك مربوطه به دليل بهتر جوش خوردن بخيه هاي لب از تزريق مقداري بوتاكس در وسط لب بالا استفاده كرده و اين باعث عدم تقارن در صورت شده. ميشه اثر بوتاكس رو كم كرد يا بايد تا چندماه تحمل كرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ستره
۲۲:۰۱ ۰۳ دی ۱۳۹۵
سلام من هم 10 روز پیش بوتاکس کردم و 4 روز یکی از پلکهام دچار افتادگی شده و چشمهام تابهتا شده نمی دونم چکار کنم دکترم هم رفته مسافرت نمیدونم چقدر طول می کشه تا خوب بشم لطفا مرا راهنمایی کنید
۱۲۳
آخرین اخبار