صبح امروز28 آبان 92؛

نمايشگاه بين الملي تهران با لوسترهاي ايراني روشن شد

بيست و يکمين نمايشگاه بين المللي لوستر، چراغ هاي روشنايي و تزئيني امروز 28 آبان 92 در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران گشايش يافت.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران؛اين نمايشگاه با مشارکت 220 شرکت داخلي و خارجي از امروز تا دوم آذرماه در محل دائمي نمايشگاه بين المللي تهران برگزار مي شود.

در اين نمايشگاه انواع لوسترها سقفي، ديواري، لوسترهاي مساجد و زيارتگاه ها، و نيز انواع چراغ هاي تزئيني منزل، شمعداني، چراغ هاي شرکت ها، ادارات، هتل ها، شهري، و فضاي باز و همچنين مجسمه ها و تابلوهاي تزئيني به نمايش گذاشته شده است.

اين گزارش مي افزايد هدف از برپايي اين نمايشگاه بالا بردن توليد اين صنعت در کشور يافتن بازارهاي جديد صادراتي، اشتغالزايي، و نيز آشنايي با جديدترين صنايع و تجهيزات صنعت لوستر سازي جهان است.

برپايه اين گزارش در مدت 4 روز برگزاري اين نمايشگاه سه هيئت تجاري و اقتصادي از کشورهاي آسياي ميانه و خليج فارس حضور خواهند يافت و با توليدکنندگان و تجار ايراني در خصوص چگونگي خريد و واردات انواع لوستر و چراغ هاي تزئيني به کشورهاي متبوعشان وارد مذاکره و گفتگو مي شوند.

گفتني است، صنعت لوستر ايران در طول سالهاي اخير از رشد و توسعه مناسبي برخوردار بوده و توليدات کشورمان هم اکنون با توليدات کشورهايي چون ايتاليا، اسپانيا و چک قابل رقابت است.

همچنين توليدکنندگان صنعت لوستر و چراغ هاي تزئيني در حال حاضر بيش از 80 درصد از نياز بازار داخلي را تأمين مي کنند.

فعالان صنعت لوستر و چراغ هاي تزئيني براين باورند که اگر دولت  با محدود کردن واردات انواع لوستر چيني از اين صنعت حمايت کند، آنها مي توانند با افزايش توليد و اشتغال زايي بيشتر زمينه صادرات انواع لوستر و چراغ هاي تزئيني ايراني را فراهم کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: نمایشگاه ، لوستر ، ایرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار