برگزاري "نمايشگاه" بين المللي لوستر و چراغهاي روشنايي

بيست و يکمين نمايشگاه بين المللي لوستر و چراغ هاي روشنايي و تزئيني با حضور 220 شرکت داخلي و خارجي از 28 آبان تا دوم آذر در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، شرکت کنندگان در اين نمايشگاه، صدها نوع از جديدترين و زيباترين توليدات خود را ارائه و در معرض ديد قرار خواهند داد.

نمايشگاه بين المللي لوستر و چراغهاي روشنايي و تزئيني ترکيبي از روشنائي، نور و زيبائي خواهد بود که در آن انواع لوسترهاي سقفي و ديواري، لوسترهاي مساجد و زيارتگاهها، انواع چراغ هاي تزئيني منزل، شمعداني، چراغ هاي تزئيني شرکت ها، ادارات و هتل ها، چراغ هاي شهري، چراغ هاي فضاي باز، مجسمه ها و تابلوهاي تزئيني و صدها نوع ديگر از لوسترها و چراغ هاي روشنائي ارائه مي شود.

در اين نمايشگاه همچنين صنايع، دستگاهها و تجهيزات مختلف مربوط به اين صنعت نيز به نمايش گذاشته خواهد شد.

بيست و يکمين نمايشگاه بين المللي لوستر و چراغهاي روشنايي و تزئيني که تلفيقي از صنعت و هنر است در 11سالن از سالن هاي محل دائمي نمايشگاههاي بين المللي تهران برپا مي شود.
اين نمايشگاه، با هدف توسعه و افزايش توليد اين صنعت درکشور، افزايش راندمان توليد، يافتن بازارهاي جديد صادراتي، افزايش صادرات، آشنائي با نوين ترين صنايع و تجهيزات صنعت لوستر سازي جهان، اشتغالزائي و توجه مسئولان به اين صنعت برگزار مي شود.

قرار است سه هيئت تجاري و بازرگاني خارجي نيز از اين نمايشگاه بازديد کنند.

صنعت لوستر سازي ايران که سابقه طولاني دارد ، از رشد و توسعه مناسبي برخوردار است و با لوسترهاي توليدي کشورهاي ايتاليا، اسپانيا و چک قابل مقايسه و رقابت است.

در سال هاي اخير واردات لوستر از چين به شدت اين صنعت هنري کشور را تحت تاثير قرار داده است.

فعالان اين صنعت معتقدند اگر دولت از اين صنعت حمايت کرده و به آن کمک کند ، علاوه بر افزايش توليد و اشتغالزائي، موجب ارزآوري فراواني براي کشور خواهد شد.

در حال حاضربيش از 80 درصد لوستر مصرفي در داخل توليد مي شود. بيست و يکمين نمايشگاه بين المللي لوستر و چراغهاي روشنايي و تزئيني از 28 آبان تا 2 آذر از ساعت 9 تا 16 در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي تهران آماده بازديد علاقه مندان خواهد بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: نمایشگاه ، لوستر ، چراغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار