برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوستر و چراغهای روشنایی

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوستر و چراغهای روشنایی و تزئینی با حضور و مشارکت 220 شرکت داخلی و خارجی از 28 آبان ماه تا 2 آذر ماه ، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوستر و چراغهای روشنایی و تزئینی؛شرکت کنندگان در این نمایشگاه ، صدها نوع از جدیدترین و زیباترین تولیدات خود را ارائه و در معرض دید قرار خواهند داد که چشم هر بیننده ای را خیره خواهد کرد .

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوستر و چراغهای روشنایی و تزئینی ترکیبی از روشنائی ، نور و زیبائی خواهد بود که در آن انواع لوسترهای سقفی و دیواری ، لوسترهای مساجد و زیارتگاهها ، انواع چراغ های تزئینی منزل ، شمعدانی، چراغ های تزئینی شرکت ها ، ادارات و هتل ها ، چراغ های شهری ، چراغ های فضای باز ، مجسمه ها و تابلوهای تزئینی و صدها نوع دیگر از لوسترها و چراغ های روشنائی، ارائه خواهد شد

در این نمایشگاه همچنین صنایع ، دستگاهها و تجهیزات مختلف مربوط به این صنعت نیز به نمایش گذاشته خواهد شد .

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوستر و چراغهای روشنایی و تزئینی که تلفیقی از صنعت و هنر است در 11سالن از سالن های محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود .

این نمایشگاه، با هدف توسعه و افزایش تولید این صنعت درکشور ، افزایش راندمان تولید ، یافتن بازارهای جدید صادراتی ، افزایش صادرات ، آشنائی با نوین ترین صنایع و تجهیزات صنعت لوستر سازی جهان ، اشتغالزائی و توجه مسئولان به این صنعت ؛ برگزار می شود .

برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوستر و چراغهای روشنایی و تزئینی فرصتی است تا علاوه بر شناسایی و معرفی توانمندی های این صنعت به همگان ، بیش از بیش توجه مسئولان را نیز جلب کرده تا ضمن اتخاذ تصمیمات اصولی و کارآمد ، از واردات آن به داخل کشور هم ، جلوگیری بعمل آید .

قرار است سه هیئت تجاری و بازرگانی خارجی نیز از این نمایشگاه بازدید کنند .

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوستر و چراغهای روشنایی و تزئینی، با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران ، حمایت شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ایران و همکاری اتحادیه ها و انجمن های این صنعت ، برگزار می شود .

صنعت لوستر سازی ایران که دارای سابقه طولانی است ، از رشد و توسعه مناسبی برخوردار بوده و در حال حاضر با لوسترهاي توليدي کشورهای ايتاليا، اسپانيا و چك قابل مقايسه و رقابت است

طی سال های اخیر واردات لوستر از کشور چین به شدت این صنعت هنری کشور را تحت تاثیر قرار داده است . فعالان این صنعت معتقدند اگر دولت از این صنعت حمایت کرده و به آن كمك کند ، علاوه بر افزایش تولید و اشتغالزائی، موجب ارزآوری فراوانی برای کشور خواهد شد.

در حال حاضربیش از ۸۰ درصد لوستر کشور در داخل تولید می شود .

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوستر و چراغهای روشنایی و تزئینی؛ از 28 آبان ماه تا 2 آذر ماه به مدت 5 روز از ساعت 9 تا 16 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Spain
سارا
۱۸:۴۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۲
چرا عكس از لوستر نمايشگاه نداريد
آخرین اخبار