مطهري‌نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

با انتقاد‌ها مسیر تیم مذاکره کننده را نبندیم/ باید با حفظ اصول گام برداریم

عضو شوراي مرکزي حزب مردم‌سالاري گفت: نبايد در روش‌ها حساسيت به خرج دهيم چرا که گاهي ممکن است در صورت توافق بر توقف مسئله‌اي نتايج بسيار ارزشمندتري در آينده کسب کنيم لذا نبايد با انتقادها و اعمال محدوديت‌ها در اين مسير دست و بال آنها را ببنديم.

"ميرزا بابا مطهري نژاد" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره روند مذاکرات هسته‌اي جمهوري اسلامي ايران با 1+5 اظهار داشت: در شرايط کنوني مذاکرات به نقطه‌اي رسيده که بيش از پيش نيازمند تخصص است تا بتوان به پيشرفت‌هاي لازم در اين مسير دست پيدا كرد.
 
وي درباره‌ چارچوب ارائه شده از سوي ايران در مذاكرات، تصريح كرد: قطعا تمامي مواردي که در چارچوب مذكور گنجانده شده کارشناسي و منطبق برحفظ منافع ملي و حيثيت عمومي نظام است كه قطعا منجر به تقويت بيشتر نظام خواهد شد.
 
عضو شوراي مرکزي حزب مردم‌سالاري با تاکيد بر اينکه روش‌هاي مهم در روند مذاكره بايد به عنوان يك اصل مهم در اختيار تيم مذاکره‌کننده قرار بگيرد، گفت: در عين آزاد گذاشتن تيم هسته‌اي كشورمان در اجراي روش‌ها، بايد در حفظ اصول منطبق با نظام در اين چارچوب مراقب بود كه هيچ نقضي در آن صورت نگيرد.
 
اين فعال سياسي با بيان اينکه نبايد نسبت به تيم مذاکره‌كننده نگاه نقدگونه داشته باشيم، تصريح کرد: بايد با نگاه و توجه به حفظ اصول در اين مسير گام برداشت، لذا نبايد در روش‌ها حساسيت به خرج دهيم چرا که گاهي ممکن است در صورت توافق بر توقف مسئله‌اي نتايج بسيار ارزشمندتري در آينده کسب کنيم لذا  نبايد با انتقادها و اعمال محدوديت‌ها در اين مسير دست و بال آنها را ببنديم.
 
عضو شوراي مرکزي حزب مردم‌سالاري کليد موفقيت ديپلماسي جمهوري اسلامي را در مذاکرات، خروج از بن‌بست هسته‌اي عنوان و خاطرنشان کرد: در صورت دخالت و انتقادهاي تخريبي در روند مذاكره، نبايد انتظار نتيجه مثبت از مذاکرات را داشته باشيم لذا بايد این مهم را به عنوان کليد اصلي موفقيت ديپلماسي را مدنظر قرار دهيم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار