بجنورد/

13 آبان روز اعلام برائت و فریاد کوبنده خشم و نفرت و انزجار امت های آزاده اسلامی

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خراسان شمالی در بيانيه اي13 آبان را روز بزرگ مرگ بر آمريکا در برابر زياده خواهي هاي استکبار ذکر کرد

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بجنورد، در اين بيانيه با گراميداشت ياد و خاطره شهداي يوم‌الله سيزدهم آبان به ويژه سي و يک شهيد دانشجوي پيرو خط امام (ره) و فاتحان لانه جاسوسي آمريکا، آمده است: 13 آبان روز اعلام برائت و فرياد کوبنده خشم و نفرت و انزجار امت هاي آزاده و اسلامي به ويژه ملت مبارز، بيدار و استکبار ستيز ايران اسلامي عليه استکبار آمريکايي است.

این بیانیه می افزاید: با ادامه روند ادبيات زشت، اهانت آميز و زورگويانه و خوي استکباري و استعماري دولتمردان امريکا در مواجهه با ساير کشورهاي مستقل، آزاديخواه، عدالت طلب و مسلمان به ويژه ملت بزرگ و صلح طلب و نوع دوست ايران اسلامي، ملت شهيد پرور و استکبارستيز ايران همچنان آمريکا را شيطان بزرگ و دشمن شماره يک خود و بلکه جامعه بشري و صلح و امنيت جهاني مي داند.

در این بیانیه آمده است: يوم الله سيزدهم آبان؛ بر تاريخ معاصر ايران و حتي تاريخ نهضتهاي آزاديخواه و آزاديبخش جهان ومنطقه به ويژه در مقطع زماني اخير و انتشار امواج خروشان بيداري اسلامي ملت ها و جوامع در مسير استکبار ستيزي و مبارزه با ظلم و طاغوت تأثيراتي عميق و نقشي شگرف و ماندگار داشته است.

در ادامه این بیانیه آمده است: وقايعي که هر يک به تنهايي مي تواند منشاء تداوم حرکت عظيم نهضت و انقلاب اسلامي و ظلم ستيزي، نفي نظام هاي سلطه و آرمان گرايي نسل هاي متعهد و مؤمن اين سرزمين در بستر تاريخ فرداهاي اين کشور قرار گيرد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: سيزدهم آبان ماه در حافظه تاريخي ملت بزرگ و شجاع ايران اسلامي نقطه عطفي در جهت سرعت بخشيدن به روند شکل گيري، تداوم، استمرار و بالندگي انقلاب اسلامي است و برجسته ترين ويژگي آن در مبارزه مستمر ملت ايران در ادوار مختلف تاريخي با استبداد و استعمار داخلي، استکبار و استثمار خارجی است.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: سه رخداد بزرگي که وجه مشترک همه آنها؛ ويژگي استکبارستيزي، استقلال طلبي و آزاديخواهي ملت مبارز، مقاوم و ولايتمدار ايران اسلامي است.

در پایان این بیانیه آمده است: برگزاري با شکوه و حماسي مراسم تظاهرات سراسري ضد استکباري يوم الله 13آبان در حفظ و ارتقاي قدرت نرم نظام در مواجهه مناسب تر با جهان و بالا بردن قدرت چانه زني قوي تر دستگاه ديپلماسي کشور و تيم مذاکره کننده ايراني در گفتگو با ساير کشورها و گروه 5+1 و ارتقاي سطح امنيت ملي بسيار موثر بوده و در همين راستا بايستي همه دستگاه ها و مسئولين در کنار ملت بزرگ ايران اسلامي تمام تلاش خود را معطوف برگزاري هر چه با شکوه تر مراسم ضد استکباري يوم الله 13آبان کنند؛ که شکوه اين مراسم نشان از اقتدار، وحدت ملي و عظمت ايران اسلامي خواهد داشت/س.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.