دبیر کل حزب‌الله لبنان:

آیت‌الله خامنه‌ای نقش بزرگی در سرنگونی پروژه جهانی توطئه دارد/ اعلان پیروزی سوریه در جنگ با تروریست‌ها نزدیک است

سید حسن نصرالله در سخنانی در جمع علمای دینی لبنان از پیروزی قریب الوقوع سوریه بر گروه های تروریستی ونقش مهم رهبر معظم انقلاب در مقابله با پروژه توطئه جهانی خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از پایگاه خبری النشره:"سید حسن نصرالله" دبیرکل حزب الله لبنان در دیدار با جمعی از علمای دینی این کشور که از مناطق مختلف لبنان حضور یافته بودند با توجه به پروزی‌های گسترده اخیر ارتش سوریه برابر گروهک‌های ترورویستی گفت:" لحظه اعلان پیروزی در سوریه نزدیک شده است".

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی کسانی که در این دیدار شرکت داشتند،"سید حسن نصرالله" از روند امور بیشتر از هر وقتی آسوده خاطر بوده و به آینده خوشبین است و از پیروزی همپیمانان خود در آنچه وی طراحی آمریکایی برای سرنگون کردن نظام سوریه در آغاز و پس از آن حزب‌الله و سپس، عراق و ایران خوانده ابراز اطمینان کرده است.

دبیرکل حزب الله لبنان در بخش دیگری از سخنرانی خود در خصوص اوضاع سوریه تصریح کرد: "سوریه در لحظات پایانی و ما قبل اعلان پیروزی قرار دارد اما با این وجود آنچه که برای سوریه طراحی شده بسیار بزرگتر و خطرناک‌تر از آن چیزی است که برای حزب‌الله در "جنگ تموز" طراحی شده است، پس در نتیجه پیروزی بزودی تحقق یافته و پیروزی تاریخی برای سوریه و محوری که به آن وابسته است ثبت خواهد شد.

سید حسن‌نصرالله با اشاره به پیروزی‌های میدانی ارتش در مناطق مختلف سوریه، در ادامه سخنان خود گفت:" سخن گفتن از سرنگونی نظام سوریه دیگر گذشته است و موضوع کناره‌گیری "بشار اسد" از بین رفته و به اذن خدا در آینده‌ای نزدیک شاهد پیروزی‌هایی خواهیم بود".

سید حسن نصرالله همچنین تاکید کرد: "حکمت " آیت‌الله خامنه‌ای" نقش بزرگ و عظیمی در سرنگون کردن پروژه  توطئه جهانی که به خوبی از سوی دشمنان امت اسلامی فراهم شده داشته است.

وی در ادامه سخنرانی خود در جمع علمای دینی لبنان گفت: بیش از دو سال گذشته هنگامی که با "آیت‌الله خامنه‌ای" دیداری داشتم ایشان بر این نکته تاکید کرد که سوریه بر خلاف آنچه که بسیاری از افراد گمان می‌کنند، در جنگ پیروز خواهد شد و واجب است که با وسایل گوناگون به این کشور کمک‌رسانی شود".

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله سخنان خود را با دعوت از افراد برای مقابله با فتنه مذهبی که  برخی‌ها به دنبال تعمیم آن به تمامی منطقه هستند و همچنین مشارکت گسترده مردم لبنان در مراسم عاشورای امسال در راستای نشان دادن چهره واقعی حزب‌الله به پایان برد.

انتهای پیام/
برچسب ها: سید ، حسن ، نصرالله ، لبنان ، ایران ، رهبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار