بیانیه مهندسین به مناسبت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی/

"مرگ بر آمريکا" ، گلوله اي است که «بايد» شليک شود

جامعه اسلامی مهندسین در بیانیه‌ای که به مناسبت روز مباره با استکبار جهانی صادر شد، تاکید کرد: امروز، شعار مبارزه با استکبار و فرياد مرگ بر آمريکا، شليک گلوله اي است که «بايد» شليک شود.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، جامعه اسلامي مهندسين به مناسبت روز ملي مبارزه با استکبار جهاني بیانیه‌ای را منتشر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

معتقديم که مصاف ملت ايران با نظام سلطه، همچنان جريان دارد ولي ابزار و رويکردهاي آن تغيير کرده است. و امروز، شعار مبارزه با استکبار و فرياد مرگ بر آمريکا، شليک گلوله اي است که «بايد» شليک شود. اين حضور و اين شعار، تکمله‌اي در نظام ديپلماسي کشور و پشتوانه‌اي براي «ديپلماسي عمومي» است که نه در برابر ديپلماسي رسمي نظام که در کنار و پشتوانه ديپلماسي رسمي جمهوري اسلامي است.
 
مردم باز هم مي‌آيند، هوشمندانه و مومنانه و فرياد مرگ بر آمريکايشان، براي نفي استکبار است و حضورشان در خيابان به مثابه پشتوانه‌اي است براي ديپلماسي رسمي نظام و ديپلمات‌هايي که در خط مقدم مذاکره قرار دارند. مردم فرزندان خويش را در اين مذاکرات مثل فرزندان خويش در ميدان جنگ عزيز مي‌شمارند و با همه وجود پشت‌شان ايستاده‌اند و اگر فردا روز، سياست‌هاي کلان نظام، شکل ديگري از پشتوانه‌سازي براي سربازان خط مقدم دفاع از منافع ملي را اقتضا کند، قطعا باز مردم در صحنه خواهند بود. مردم «مي‌دانند» چه مي‌خواهند و «مي‌دانند» حقوق خويش را بايد چگونه مطالبه کنند.
 
روز ۱۳آبان، روز حضور آگاهانه مردم در خيابان‌هاست. روزي است که هر فرد، با هر حضور خويش، پشتوانه‌اي محکم براي ديپلماسي رسمي نظام خلق مي‌کند تا «مردان مذاکره» دلگرم‌تر از پيش، محکم‌تر از هميشه و کاراتر از گذشته، کار را به پيش ببرند و حافظان منافع ملت بزرگ ايران باشند.
 
ما معتقديم برگزاري با شکوه و حماسي مراسم تظاهرات سراسري ضد استکباري يوم ا... 13 آبان در حفظ و ارتقاي قدرت نظام در مواجهه مناسب‌تر با جهان و بالا بردن قدرت چانه‌زني قوي‌تر دستگاه ديپلماسي کشور و تيم مذاکره کنندۀ ايراني بسيار موثر بوده و در همين راستا بايستي همۀ دستگاه‌ها و مسئولان در کنار ملت بزرگ ايران اسلامي تمام تلاش خود را معطوف برگزاري هر چه با شکوه تر مراسم ضد استکباري يوم ا... 13آبان نمايند.
 
نکته مهمي را لازم مي‌دانيم در اين کوتاه مورد مداقه قرار دهيم اين است که ظرفيت‌هاي ملت ايران بسيار فراتر از آن است که تحريم‌ها، اين ملت را محدود نمايد. واگذاردن تمامي مشکلات کشور به تحريم ها، قطعا رويکرد ناثوابي است که بيم آن مي‌رود اين توقع، کشور را با مشکل روبرو گرداند. اميدواريم تدابير دولت محترم در ساماندهي ظرفيت هاي ملي براي رونق اقتصادي کشور سريع‌تر به سامان برسد.
 
و در پايان، جامعه اسلامي مهندسين با اعلام حضور يکپارچه خود در راهپيمايي ضداستکباري روز 13 آبان، ملت فهيم و قدرشناس ايران اسلامي را به حضور پرشور و گسترده، فعال وآگاهي بخش در تظاهرات ضداستکباري يوم ا... سيزدهم آبان دعوت مي‌نمايد.
 
جامعه اسلامي مهندسين

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار