13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی/

قاضی‌زاده: ملت ایران خواهان حفظ روز 13 آبان همراه با شعار "مرگ با آمریکا" هستند

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: انقلاب اسلامی شکل نگرفت مگر با ماهیت ضد استکباری خود و ملت ایران با آگاهی از این مسئله درصدد حفظ چنین روزی با شعار "مرگ بر آمریکا" برای همیشه هستند.

"سید امیر قاضی‌زاده" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اهمیت روز 13 آبان برای ملت ایران اظهار داشت: انقلاب اسلامی شکل نگرفت مگر با ماهیت ضد استکباری‌اش و ملت ایران با آگاهی از این مسئله درصدد حفظ چنین روزی با شعار "مرگ بر آمریکا" برای همیشه هستند.  
 
وی افزود: تا زمانی که آمریکا به عنوان نماد امپریالیستی، تجاوزگرانه و ظلم‌ستیزی در جهان مطرح باشد، موضع ملت ایران قطعا همین خواهد بود و هیچ تغییری نخواهد کرد.  
 
سخنگوی جبهه پایداری با اشاره به تغییر رویه کشورهایی همچون عراق، شوروی سابق و آمریکای‌جنوبی تصریح کرد: تغییر مواضع کشورها و دست کشیدن از خوی استکباری و تجاوزگرایانه خواه ناخواه موجب برقراری روابط میان کشورها خواهد شد.
 
قاضی‌زاده ادامه داد: امیدواریم چنین مسئله‌ای هم در مورد آمریکا رخ دهد و سلطه‌گران نابود شده و کشورشان از این پس به صورت دموکراتیک و مردمی اداره شود.  
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: طبیعتا روابط جمهوری اسلامی ایران با کشور آمریکا در صورت تغییر مواضع در سیاست‌های داخلی و  بین‌المللی تغییر پیدا خواهد کرد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار