کانون دانشگاهیان طی بیانیه‌ای

آمریکا همواره دشمن شماره یک صلح جهانی است

مردم استکبارستیز ایران، آمریکا را تا زمانی که به سیاست‌های دوگانه خود پایبند باشد، شیطان بزرگ و دشمن شماره یک خود و جامعه بشری و صلح و امنیت جهانی می‌داند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، کانون دانشگاهیان ایران در رابطه با حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

سیزدهم آبان به عنوان یادآور تجلی اراده و روحیه ظلم‌ستیزی مردم انقلابی ایران در مبارزه با استکبار جهانی و دست نشانده‌های آن در یکی از درخشان‌ترین صفحات تاریخ حماسی یاد شده و آورده: سیزدهم آبان روزی است که همه اقشار مردم به ویژه جوانان ایران اسلامی، یاد و خاطره ایستادگی و مقاومت شجاعانه ملت خود را در برابر خوی سلطه‌گری رژیم ستم‌شاهی و اربابان شیطانی آن گرامی می‌دارند و حاکمیت مردم‌سالاری دینی بر این مرز و بوم را هدیه‌ای از جانب حماسه‌آفرینان انقلابی در همه عرصه‌ها به نسل امروزی می‌دانند که حاصل دفاع آنها از حقوق انسانی خود و نسل آیندگان است.


 13 آبان‎ماه و حوادث تاریخ‎ساز آن و پایداری ملت ایران در برابر جبهه متحد استکبار در سه دهه اخیر الگویی از نوع حاکمیت را برای جهانیان ارائه کرده است تا جهان پس از گذشت یک دهه از هزاره سوم شاهد باشد که امواج انقلاب اسلامی مردم ایران، چگونه فراتر از جهان اسلام قلب نظام سلطه در اروپا و آمریکا را نشانه رفته و با برچیدن بساط دیکتاتورهای حاکم بر کشورهای عربی ـ اسلامی و شعله‎ور ساختن نهضت‎های معنویت‌گرایانه و ضدسرمایه‎داری درون امپراتوری آمریکا و متحدان اروپاییش، فروپاشی اردوگاه استکبار را سرعت بخشیده است.

 بی تردید تظاهرات سراسری ضد استکباری یوم الله 13 آبان در حفظ و ارتقاء قدرت نرم نظام در مواجهه عادلانه و عزت‌مندانه با جهان و حمایت از تلاش‌های مقتدرانه دستگاه دیپلماسی کشور از طریق بالا بردن قدرت چانه‌زنی بیشتر و ارتقاء سطح امنیت ملی  نقش موثری دارد و در این برهه حساس و تاریخی، همه دستگاه‌ها و مسئولان نظام باید با همدلی و وحدت در کنار ملت بزرگ ایران اسلامی تمام تلاش خود را برای برگزاری هر چه بهتر مراسم ضد استکباری 13آبان انجام دهند تا اقتدار، وحدت ملی و عظمت ایران اسلامی را بار دیگر به رخ جهانیان بکشانند.

مردم استکبارستیز ایران همچنان آمریکا را تا از سیاست‌های دوگانه و متعارض خود در رفتارهای سیاسی دست نکشیده و به حقوق مسلم ملت ایران احترام قائل نشود و تا زمانی که سیاست‌های خود را ملعبه رژیم صهیونیستی قرار دهد، شیطان بزرگ و دشمن شماره یک خود و جامعه بشری و صلح و امنیت جهانی می‌داند. چه به فرموده مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) تا زمانی که شعار "مرگ بر آمریکا " وجود دارد و تا زمانی که ذهن مردم از این شعار ملی و مردمی پر است، تسلط دوباره آمریکا بر این کشور و منافع آن ممکن نخواهد بود و این یکی از رموز پایداری ماست.

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در این بیانیه ضمن دعوت از همه اقشار مردم ایران اسلامی برای حضور پرشورتر از سال‎های گذشته در تظاهرات 13 آبان امسال و گرامیداشت این روز، دوشا دوش مردم همیشه غیور و سربلند ملت ایران، انزجار و خشم خود را به رفتارهای سلطه‌گرایانه جبهه مستکبرانه و استعمارگرانه طاغوت و آمریکا به عنوان نماد استکبار، بار دیگر نشان خواهند داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار