در پنجمين جشنواره شعر و موسيقي مازندران صورت گرفت؛

تقدير از "سيروس مقدم" به بهانه روز ملي مازندران

در پنجمين جشنواره شعر و موسيقي مازندران در تالار وحدت از "سيروس مقدم" به بهانه روز ملي مازندران و ساخت سريال پايخت تقدير شد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران  پنجمين جشنواره شعر و موسيقي مازندران شب گذشته در تالار وحدت برگزار شد. اين جشنواره با دهل‌زني و نقاره زني آواهاي مازندراني آغاز به كار كرد و سپس تيزري از چهار دوره قبلي اين جشنواره براي مخاطبان پخش شد.

"موسوي چلك" دبير پنجمين جشنواره شعر و موسيقي مازندران در اين مراسم گفت: خدا را شكر مي‌كنم كه بار ديگر ما مازندراني‌ها به بهانه روز ملي مازندران در تهران دور يكديگر جمع شديم.

وي اظهار داشت: در اين جشن علاوه بر تقدير از پيشكسوتان موسيقي مازندران از تني چند از فعالان اين  عرصه نيز قدرداني مي‌كنيم.

وي افزود: زماني توسعه سياسي و اقتصادي پايدار مي‌شود كه با  توسعه فرهنگي همراه شود و در اين راستا نبايد فراموش كنيم كه هيچگاه براي شاد بودن نبايد دنبال بهانه باشيم زيرا ما ظرفيت‌هاي بسياري براي شاد بودن داريم.

در اين بخش از برنامه گروهي مازندراني به خوانندگي يك نوجوان مازندراني با لباس هاي محلي وارد صحنه شدند و به اجراي برنامه پرداختند.

"احمد ناطق نوري" رئيس بنياد هم انديشان طبري در پنجمين جشنواره شعر و موسيقي مازندران اظهارداشت: از شكل گيري موسسه "پارپيرار "به همت فرهود جلالي بسيار خوشحالم زيرا فرهنگ شهرهاي مختلف را در تهران معرفي مي‌كنند.

وي اظهار داشت: ما براي گسترش اين بنياد بايد دست به دست هم دهيم زيرا مازندران در هيچيك از دوره‌ها زير شمشير دشمن نبوده و هميشه حكومت كرده است.

وي افزود: اميدوارم به همت موسسه پارپيرار يكديگر را بيشتر بشناسيم و از اين پس اجتماع‌هاي وسيعي را در خصوص مراسم مذهبي و اعياد برپا كنيم.

در قسمت ديگري از اين برنامه از تني چند از فعالان عرصه شعر و موسيقي مازندران تقدير به عمل آمد كه در اين بخش با حضور "داوود رشيدي"، "قاسم احمدي"،" عبدالحسين مختاباد"، "فرهود جلالي" و "احمد  ناطق نوري" از جمال محمدي فعال عرصه موسيقي ، "علي حسن‌ نژاد" فعال عرصه شعر و آيين ،"‌محمد ابراهيم عالمي" خواننده مازندراني، "حسين غلامزاده" كارآفرين و "سرويس مقدم" كارگردان سريال پايتخت تقدير به عمل آمد.

در قسمت ديگري از اين جشنواره گروه "شباش" به خوانندگي "محمد ابراهيم عالمي" روي صحنه رفت و سه قطعه مازندراني را براي مخاطبان حاضر در سالن اجرا كرد كه با استقبال بي نظيري از جانب آنها روبرو شد.

در قسمت پاياني اين برنامه عبدالحسين مختاباد با گروهش روي صحنه رفت و قطعاتي را اجرا كرد.

انتهاي پيام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار