فلاحی باباجان در نطق ميان‌دستور؛

نباید در شناخت دشمن و شیوه‌هایمان دچار اشتباه شویم

نماینده مردم اهر و هریس در نطق میان دستور خود با بیان اینکه ما به هیئت دیپلماسی خود اعتماد داریم اما به آمریکایی‌ها بدبین هستیم، گفت: نباید در شناخت دشمن و شیوه‌هایمان دچار اشتباه شویم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، "عباس فلاحی باباجان" نماینده مردم اهر و هریس در مجلس در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز بهارستان ضمن تبریک عید غدیر خم اظهار داشت: لازم می‌دانم مجددا حمایت خود را به تبعیت از مقام معظم رهبری از دولت تدبیر و امید  و دکتر روحانی اعلام داشته  و در این مسیر سخت برای وی آرزوی موفقیت کنم. 
 
وی در ادامه افزود: آقای دکتر روحانی! ملت مقاوم ایران 35 سال است که مردانه در مقابل هر گونه جنگ، ترور، کودتا و 8 سال دفاع مقدس ایستاده‌اند  و باید به این خاطر به آنها حق داد که به دشمنان خود بی‌اعتماد باشند.
 
این نماینده با تاکید بر اینکه همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، ما به هیئت دیپلماسی خود اعتماد داریم ولی به آمریکایی‌ها بدبین هستیم گفت:  ما نباید در شناخت دشمن و شیوه هایمان دچار اشتباه شویم، انشاء الله چشمانتان باز، دلتان بصیر و امیدتان به فضل الهی  مضاعف و راهتان نورانی به عوامل رهبر انقلاب باشد  
 
نماینده مردم اهر و  هریس در ادامه نطق خود به مشکلات حوزه اشاره کرد و گفت: ساخت بیمارستان مجدد ویران شده در زلزله و حمایت از قالیبافان و درخواست آنها برای برپایی نمایشگاه دائمی فرش و تشکیل استان ارسباران و تبدیل روستای آرتان به شهر از جمله خواسته‌های مردم این حوزه انتخابیه است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: دچار ، نماینده ، اهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار