آنچه در قسمت سوم"بچه هاي نسبتا بد" مي بينيم؛

"اشكان خطيبي" تحت درمان قرار مي گيرد

"روشا" براي درمان" اشكان خطيبي" تلاش خود را اغاز مي كند اما به دلايلي مجبور به ترك مكان خواهد شد.

افشين قلي پور مدير توليد سريال "بچه هاي نسبتا بد" در خصوص خلاصه قسمت سوم در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: در سومین قسمت بچه های نسبتاً بد می بینیم که روشا برای درمان همایون اقدام مي كنداما در انتها عصبانی از دست رهی عصياني ميشود.

وي افزود:روشا آنجا را ترک می کند تا موضوع را به پلیس بگوید از سوی دیگر پلیس به اطلاعاتی دست می باد که احتمال همکاری طاها با دزدان را افزایش می دهد.

بچه های نسبتاً بد به کارگردانی سیروس مقدم داستان چهار جوان خلافکار است که  اتومبیل حامل یک گاو صندوق را به سرقت می برند، در داخل این صندوق دو هزار سکه بهار آزادی وجود دارد که  به همت یک موسسه خیریه و برای اهدا به زوج های نیازمند فراهم شده است. با از دست رفتن  سکه ها که قرار است در مراسم ازدواج گروهی زوج ها در روز عید فطر اهدا شود،  موسسه خیریه دچار بحران می شود و...

 حمید گودرزی ، اشکان خطیبی ، میلاد کی مرام، علی طباطبایی و با حضور یوسف تیموری و اكبرعبدی بازیگران این سریال  هستند که در گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه یک تهیه شده است.

برخی از عوامل پشت دوربین این سریال هم که در گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه یک تهیه می شود عبارتند از : تهیه کننده:  سید کمال طباطبایی، کارگردان: سیروس مقدم، نویسنده: پیمان عباسی،فیلمبردار: فرشاد گل سفیدی،مدیر تولید: افشین قلی پور ، صدابردار: علی احمدی، طراح صحنه : آرزو غفوری  ، طراح گریم : زهره سیه پوس، عکاس : پیام ایرایی، جانشین تولید: محمود اتحادی،  مدیر تدارکات: آرش صالحی، مدیر برنامه ریزی : فهیمه کمالی ، انتخاب بازیگران: شهرام زمانی، دستیار اول کارگردان: مجید کرباسیان، منشی صحنه: محسن بهاری   تدوین گر: سیامک مهماندوست، صداگذاری: رامین ابوالصدق ، آهنگساز: بهننود یخچالی

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار