احتمال حضور «فريدون آسرايي» به عنوان خواننده تيتراژ پاياني

شايد «فريدون آسرايي» خواننده تيتراژ پاياني سريال «بچه‌‌هاي نسبتا بد»، «سيروس مقدم» شود.

محمود اتحادي جانشين توليد «بچه‌هاي نسبتا بد» در خصوص آنونس اين سريال و زمان پخش آن در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: به مدت 3 شب آنونس سريال «بچه‌هاي نسبتا بد»، «سيروس مقدم» روي آنتن رفت و به احتمال زياد مخاطبان بعد از «ماتادور» شاهد آن خواهند بود.

وي با اشاره به تفاوت «بچه‌هاي نسبتا بد» «سيروس مقدم» با ديگر آثارش تصريح كرد: اين كار مانند پروژه‌هاي ديگر «سيروس مقدم» از مضموني اجتماعي برخوردار بوده و مشكلات جوانان را به تصوير مي‌كشد.

اتحادي با اشاره به مقايسه صورت گرفته از سوي برخي از مردم كه «بچه‌هاي نسبتا بد» و «ماتادور» شبيه يكديگرند، اظهار داشت: در نمايش آنونس «بچه‌هاي نسبتا بد» شايد تصور شود كه مخاطبان به طور صرف شاهد يك اثر اكشن خواهند بود.

وي افزود: معتقدم طبق شنيده‌ها «ماتادور» شبيه سريال «هشدار براي كبري» نبوده و ژانر آن به هيچ عنوان قابل مقايسه با «بچه‌هاي نسبتا بد» نيست.

جانشين توليد اين سريال تلويزيوني ادامه داد: «بچه‌هاي نبستا بد» شباهت زيادي با «زير هشت» «سيروس مقدم» داشته و در اصل يك ماجراي دراماتيك است.

اتحادي تصريح كرد: مخاطبان تا پايان داستان «بچه‌هاي نسبتا بد» شاهد فراز و فرود زندگي گذشته و حال شخصيت‌هاي به تصوير درآمده، خواهند بود.

وي با اشاره به اين مطلب كه «سيروس مقدم» صاحب ركوردي شاخص در سريال‌سازي بوده، اظهار داشت: معتقدم «سيروس مقدم» توانست ركورد خاصي از خود را در سريال‌سازي ثبت كند و معتقدم او با تكنيكي خاص توانست اثري جذاب و مهيج را روي آنتن برد تا براي هميشه در ذهن‌ها بماند.

اتحادي با اشاره به تدوين و صداگذاري «بچه‌هاي نسبتا بد»، تصريح كرد: تدوين و صداگذاري «بچه‌هاي نسبتا بد» تا چند روز آينده به پايان مي‌رسد شايد به اين دليل كه «سيروس مقدم» چند روزي در تدوين كار حضور نداشت.

جانشين توليد «بچه‌هاي نسبتا بد» با اشاره به موسيقي تيراژ پاياني اظهار داشت: شايد «فريدون اسرايي» خواننده تيراژ پاياني شود ولي هنوز اين موضوع به طور قطعي معلوم نيست.

اتحادي در خصوص تعداد قسمت‌هاي «بچه‌هاي نسبتا بد» خاطرنشان كرد: در فيلمنامه تعداد قسمت‌ها به 26 مي‌رسيد ولي بايد ديد در كنداكتور پخش چند قسمت و با چه مدت زماني خواهد بود.

اتنهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.