حجت الاسلام و المسلمين حسن روحاني رئيس جمهور در اولين گفتگويي زنده تلويزيوني با مردم سخن گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران، در اين هفته راديو و تلويزيون با رويدادهاي مختلفي همراه بود. 

بنابراين گزارش، مهمترين رويداد اين هفته راديو و تلويزيون، حضور رئيس جمهور در اولين گفتگوي زنده تلويزيوني بود. حجت الاسلام و المسلمين حسن روحاني در برنامه زنده تلويزيوني با مردم سخن گفت. 

مديران و مسئولان نمايندگي هاي صدا و سيما در خارج كشور با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خميني (ره) با آرمان هاي بنيانگذار انقلاب اسلامي تجديد بيعت كرده و شهداي رسانه را زيارت كردند. 

در ديگري رويدادهاي اين هفته، صدا و سيما در پيامي در گذشت عالم رباني و فقيد مجاهد آيت الله سيد حسن طاهري خرم آبادي را تسليت گفت. 

رئيس و معاون راديو و تلويزيون تركيه براي ديدار با مقامات صدا و سيما جمهوري اسلامي و گسترش همكاري ها و تبادلات فرهنگي هنري به تهران آمد. 

عزت الله ضرغامي رئيس سازمان صدا وسيما در حكمي رضا رحيمي را به سمت مديركل صدا و سيماي مركز كرمانشاه منصوب كرد و از خدمات ارزشمند مرحوم هادي شريفي در طول تصدي مديريت صدا و سيماي اين مركز تقدير كرد. 

همچنين با استعفاي عمران حيدري مدير قبلي مركز صدا و سيما خوزستان رئيس سازمان صدا سيما در حكمي مسلم رحيمي را عنوان مديركل صدا و سيما مركز خوزستان منصوب كرد. 

همچنين در اين هفته راديو ايران آمادگي خود را براي همكاري با پليس راه اعلام كرد. حميد شيخ محمدي مدير راديو ايران وقتي چند از مديران اين شبكه با سردار اسكندر مومني رئيس پليس راهور ناجا و همكاران وي راه هاي همكاري دوجانبه پليس راهور ناجا و راديو ايران در اطلاع رساني به مردم از وضعيت عبور و مرور راه هاي كشور را مورد بررسي قرار دادند. 

راديو خانواده بر روي موج 103.5 مگاهرتز با پخش روزي چهار ساعت برنامه تبليغي راه اندازي شد.در نشست خبري مديركل شبكه اول و مراسم رونمايي از مجموعه هاي تلويزيوني ماتادور و بچه هاي نسبتا بد از سايت جديد شبكه يك و دانلود سريال هاي اين شبكه نيز رونمايي شد. 

مجموعه تلويزيوني شوق پرواز به كارگرداني يداله صمدي از سيماي فرانسوي شبكه سحر، به روي آنتن رفت.  

همچنين راديو ورزش ديدار تيم ملي واليبال انتخابي قهرماني جهان در منطقه آسيا را به صورت زنده از اين رسانه پخش كرد. 

مدير بخش برون مرزي راديوهاي پاكستان ضمن حضور در معاونت بردن مرزي با مديران كل شبه قاره و شرق آسيا، روابط عمومي و راديو اردو به گفتگو پرداخت./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار