با استفاده از تجهيزات مستعمل؛

نخستين آزمايشگاه تجهيزات تله متري كشور ساخته شد

با استفاده از تجهيزات مستعمل و به جامانده از سيستم اسكادا، نخستين آزمايشگاه تجهيزات تله متري و مخابرات كشور در استان فارس راه اندازي شد كه اين اقدام بيش از 300 ميليون تومان صرفه جويي براي كشور به همراه داشته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران امير حقيقت، مجري پروژه و مسئول مستقيم طرح مذكور در اين خصوص گفت: اين آزمايشگاه با استفاده از تجهيزات مستعمل و بدون كارآيي موجود در سيستم اسكادا و مخابرات برق فارس راه اندازي شد.

وي با بيان اين كه راه اندازي با هدف تست تجهيزات تله متري و مخابرات در سيستم اسكادا وايجاد كارگاه آموزشي راه اندازي شد، افزود: آزمايشگاه مذكور، با استفاده از دستگاه هاي دقيق اندازه گيري راه اندازي شده است.

وي ادامه داد: اين آزمايشگاه توانايي انجام كليه تست هاي مورد نياز سيستم اسكادا را در اختيار قرار مي دهد و مشابه اين آزمايشگاه در هيچ شركت برق منطقه اي ديگر وجود ندارد

گفتني است آزمايشگاه تجهيزات تله متري و مخابرات با استفاده از وسايل مازاد ، پس از گذشت دو سال تلاش پي در پي براي اولين بار در كشور توسط متخصصين برق فارس راه اندازي شد، اين اقدام بيش از 300 ميليون تومان صرفه جويي به همراه داشت .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار