رودهن/محسن رضایی :

فرمول سیاست و امنیت را در اقتصاد استفاه نمی کنیم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: متاسفانه فرمول سیاست و امنیت را در اقتصاد استفاه نمی کنیم اگر از آن قواعد در سیاست و برقرار ی امنیت استفاده کنیم می توانیم حتی در زمان تحریم ها هم مشکل اقتصادی را حل کنیم زیرا اقتصاد ایران ئقابل شکوفایی است.

محسن رضایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد پیشرفت های کشور گفت:از دل دفاع مقدس ملت ایران با تکیه بر رشادت های جوانان خود سر پا ایستاد هم اکنون ایران در زمینه های مختلف علمی و فناوری به پیشرفت های زیثادی دست پیدا کرده است ما در کشور به مرز تولید هواپیماهای بدون سر نشین رسیده ایم که این قتبلیت را دارند تا از مدرن ترین دستگاههای رد یابی عبور کنند .

وی با اشاره به این موضوع که چطور این قدرت نمی تواند در موضوع اقتصاد بروز کند تصریح کرد :چطور این قدرت نمی تواند در موضوع اقتصاد بروز کند نباید این موضوع مطرح شود که ایرانیان مرد سیاست و جنگ وبرقراری امنیت و علم و فناوری هستند ولی مرد حل مشکلات اقتصادی نیستنداین مورد باعث شکل گیری عدم توزان در کشور شده است .

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر این نکته فرمول سیاست و امنیت را در اقتصاد استفاه نمی کنیم اضافه کرد : متاسفانه فرمول سیاست و امنیت را در اقتصاد استفاه نمی کنیم اگر از آن قواعد در سیاست و برقرار ی امنیت استفاده کنیم می توانیم حتی در زمان تحریم ها هم مشکل اقتصادی را حل کنیم زیرا اقتصاد ایران ئقابل شکوفایی است.

رضایی با بیان اینکه از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی استفاده نمی کنیم ابرازداشت:از ارزش های دفاع مقدس باید بهره برداری شود ولی از دستاورد های انقلاب اسلامی بهره برداری نمی کنیم متاسفانه ما در امر تجارت با سوریه که حامی جدی این کشور محسوب می شویم ضعیف هستیم ولی کشور هایی مانند ترکیه تجارت بسیار خوبی با سوریه دارند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خاتمه اظهارداشت :هفته دفاع مقدس هفته مرور کردن تجربیات ماست تجلیل از شهدا خوب است اما زنده نگه داشتن شهدا ادامه دادن راه آنها و درسی است که در دوران دفاع مقدس به ما دادندمرور خاطرات رزمندگان ما در دوران جنگ تحمیلی باید برای درس گرفتن باشد ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.