قم/

دفاع مقدس تاریخ پرارزش انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه استان قم گفت: سال‌های دفاع مقدس تاریخ ارزشمند، حساس و شیرین انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مهدی مهدوی نژاد در جمع اعضای شورای همفکری و هم اندیشی بسیج اصناف اظهار داشت: اگر کسی بخواهد نماد و سمبلی از انقلاب اسلامی را ببیند، جز رشادت‌های دلیرمردان هشت سال دفاع مقدس، موضوع دیگری نمی‌یابد.

وی دوران دفاع مقدس را تبلور مقاومت پیروزمندانه مردم عنوان کرد و افزود: هر کسی که میزان اخلاصش بیشتر باشد، در این تابلو نقش و درخشش بیشتری داشته و کمال جلوه گری در این تابلو، با شهدای بزرگوار است.

فرمانده سپاه استان قم خاطرنشان کرد: ایثار، فداکاری و معنویت دوران دفاع مقدس چنان ارزشمند است که در هیچ تاریخ و قوم دیگری به این عظمت، اتفاق نیفتاده و تکرار هم نخواهد شد.

وی با اشاره به تقدیم بیش از هزار شهید بسیج اصناف قم در دوران انقلاب و دفاع مقدس ابراز داشت: شهدا همچون ستارگانی در آسمان هستند که راه را به ما نشان می‌دهند و اگر بخواهیم در صراط مستقیم حرکت کنیم، باید در مسیر تکامل و قرب الهی به این ستارگان توجه کنیم.

مهدوی نژاد تجلیل از شهدا را تجلیل از یک جریان تاریخی مقدس خواند و عنوان کرد: شهدای بزرگوار ما از کاروان سید و سالار شهیدان هستند و با برگزاری یادواره‌ها باید یاد و هدف مقدس آنان را زنده نگه داریم.

وی ادامه داد: شهیدان عزیز همچون خیمه‌ای، از عزت و عظمت اسلام و میهن اسلامی در برابر مکر و حیله دشمنان دفاع کردند و ما باید با همت و عزم خود از گنجینه الهی ایثار و شهادت نهایت بهره را ببریم./س

برچسب ها: قم ، دفاع ، مقدس ، تاریخ ، پر ، ارزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.