برآورده کنندگان آرزوهای کودکان سرطانی جایزه گرفتند

صبح امروز برندگان مسابقه فیلم و عکس " يک ماه کامل" جوایز خود را دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در ماه رمضان امسال یکی از اپراتورهای تلفن همراه با شرکت موسسه خیریه بهنام دهش پور مسابقه فیلم و عکس تحت عنوان "یک ماه کامل"  برگزار کردند که شرکت کنندگان عکس ها و فیلم های مرتب با موضوع مسابقه را در سایت های وینزور و آپارات آپلود کرده و مردم با لایک کردن داوران این مسابقه بزرگ بودند.
همچنین بنا بود در اعضای هر 10 هزار لایک آرزوی یک کودک سرطانی که بر روی درخت آرزوهای موسسه خیریه بهنام دهش پور نصب شده بود برآورده شود .

گفتنی است صبح امروز در مراسمی که در فرهنگسرای ارسباران با حضور مدیرعامل رایتل و مدیر عامل موسسه خیریه بهنام دهش پور برگزار شد که به نفرات اول تا سوم مسابقه عکس و فیلم که توسط مردم انتخاب شده بود جایزه اهدا شد.

صدری مدیر عامل شرکت رایتل گفت: توجه به موضوعات فرهنگی از مهم ترین اهداف اپراتور سوم است که در همین راستا یک مسابقه در ماه رمضان انجام شد که با مشارکت شرکت رایتل و موسسه خیریه بهنام دهش پور صورت گرفت که امیدواریم  این مسابقات در موسسات خیریه در جاهای مختلف انجام گیرد.

رضایی مدیر عامل موسسه بهنام دهش پور گفت: ارائه خدمات درمانی رفاهی ، مددکاری، تغذیه به خانواده ها بدون هیچ محدودیت سنی، ملیتی، جنسی در موسسه خیریه دهش پور صورت پذیرفته که درمان در کنار خانواده ها بدون هیچ دغدغه مالی صورت می گیرد.

وی ادامه داد: مسابقه ماه کامل در رمضان امسال با همکاری شرکت رایتل و موسسه خیریه بهنام دهش پور انجام شد که 560 هزار لایک توسط مردم به نفع کودکان خیریه کسب شد که 56 آرزوی کودکان سرطانی برآورده شد./

برچسب ها: آرزو ، سرطان ، جایزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار