كسي باور نمي‌كرد كه يك مداح تبديل به خواننده‌اي پاپ شود و پرفروش‌ترين آلبوم تاريخ ايران را بسازد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران، "بنيامين بهادري" و يا همان "مجيد بهادري" خواننده موسيقي پاپ كشورمان در 18 شهريور 1361 در خانواده‌اي مذهبي در تهران متولد شد. 

"بنيامين" ليسانس ادبيات فارسي دارد و اين به معني آن است كه شعر و ترانه را به خوبي درك مي‌كند و در ترانه‌هايش از تحصيلات خود استفاده كامل مي‌برد. خانواده "بهادري" 5 فرزند دارد، چهار پسر و يك دختر كه "بنيامين" فرزند آخر خانواده است. او در مورد بزرگ اين خانواده است.

او در مورد بزرگ اين خانواده يعني پدرش مي‌گويد: «پدرم كارمند دولت بود و سال‌هاست كه بازنشسته شده و مادرم هم خانه‌دار است.»  

"بنيامين" از كودكي علاقه‌ي بسياري به فراگيري موسيقي داشت. 16 ساله بود كه به شعر و موسيقي روي آورد و در سن 19 سالگي به فراگيري گيتار پرداخت. اين خواننده قبل از شروع كار حرفه‌اي‌اش به مداحي پرداخت و سپس به صورت حرفه‌اي آهنگسازي را شروع كرد. 
بدون اغراق بايد گفت او فصلي نو در موسيقي پاپ كشورمان به وجود آورد. او توانست با استفاده از اشعاري خوب در قالب پاپ براي علاقه‌مندان به موسيقي روزهاي خوبي را به ارمغان بياورد. سال 84 بود كه ترانه "دنيا ديگه مثل تو نداره" از او دست به دست چرخيد. 

"بنيامين" مي‌گويد:« آن ترانه لو رفت برايم عجيب بود كه چنين استقبالي از آن به عمل آمد. از سويي برايم جالب بود كه سليقه‌هاي مختلف مردم آن را پسنديد از اين رو تصميم گرفتم در همان قالب ترانه‌هايي بخوانم و به عنوان يك آلبوم روانه بازار كنم. اين شد كه "85" متولد شد و 3 سال بعد آلبوم "88". 
"بنيامين 88" جزو معدود آلبوم‌هايي است كه با 17 قطعه روانه بازار شده و اين يعني اينكه "بنيامين" سليقه مخاطب را به دست آورد. 

و تصميم گرفتم به جاي 9 يا 10 قطعه كه در ديگر آلبوم‌هاي بازار به چشم مي‌خورد خود را كمي در اختيار علاقه‌مندان پاپ بگذارد.

"بنيامين" از يك مه 2010(11 شهريور 1389) به مدت دو ماه و نيم در كشورهاي آمريكا و كانادا به اجراي كنسرت پرداخت كه اولين نوبت برگزاري كنسرت وي در شهر "لس آنجلس" بود. شهرهاي بعدي كه مي‌بايست "بنيامين" در آنها به اجراي كنسرت مي‌پرداخت عبارت بودند از: "واشنگتن"، "نيويورك"، "دالاس"، "سنديگو"، "شيكاگو" و بعد از 3 هفته استراحت، در شهرهاي "تورنتو"،‌"مونترال"‌ و "ونكوور". در اين تور به دليل هزينه بالاي اعزام و اسكان نوازنده در آمريكا و همچنين مشكلات احتمالي رواديد براي گروه همراه، از اعزام نوازنده ايراني خودداري شد و در عوض از نوازندگان آمريكايي كمك گرفته شد. اجراي اين كنسرت با مخالفت‌هايي از جانب چندين شبكه تلويزيوني فارسي زبان لس آنجلس و گروه‌هاي اوپوزوسيون مقيم آمريكا همراه شد. با اين وجود در تالار لس آنجلس و با حضور 6هزار ايراني،‌ اولين اجراي "بنيامين" انجام شد.

در مقابل سالن اجراي كنسرت نيز عده‌اي از مخالفان اجراي كنسرت اقدام به دادن شعار و اغتشاش كردند كه با واكنش پليس لس آنجلس مواجه شد. همچنين در برنامه‌اي از شبكه يك از اينكه "بنيامين" در داخل ايران در مدح امام زمان(عج) مي‌خواند و در خارج نيز اقدام به اجراي كنسرت همراه با استقبال ايرانيان مقيم انجام مي‌دهد، انتقاد شده است.

اجراي دو كنسرت پيش‌بيني شده "بنيامين" در "كانادا" به دليل مخالفت‌هاي گروه‌هاي اوپوزيسيون حكومت جمهوري اسلامي ايران لغو شد. تبليغات منفي گسترده موجب تحريم كنسرت اول شد و كمتر از يك سوم صندلي‌هاي سالن با حضور تماشاگران پر شد.

سالن دومين كنسرت بنيامين محل تجمع ايرانياني بود كه با لباس‌هاي سبز رنگ و پرچم‌هايي با شعار خاص در سالن حضور داشتند. "محسن رجب پور"، مدير برنامه‌هاي "بنيامين بهادري" با بررسي فضاي ايجاد شده، ترجيح به دستور لغو كنسرت داد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۳۸ ۱۵ دی ۱۳۹۹
پرفروش ترین آهنگ ایران،آهنگ می‌خوام از امیر مقصودلو با قیمت فعلی یک میلیارد تومان ((هنوز هم نمودار فروش آن درحال بالا رفتن است)) می‌باشد
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۸:۴۲ ۱۴ خرداد ۱۳۹۷
پرفروش ترین آلبوم پاپ بعد از انقلاب آلبوم شادمهر با ۱۰ میلیون نسخه فروش که از سوی خودش اعلام شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۶ ۲۷ فروردين ۱۳۹۷
چاوشی
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۶:۴۲ ۰۳ دی ۱۳۹۶
پرفروشترین البوم تاریخ موسیقی ایران دهاتی شادمهر هست ،
United States of America
ناشناس
۱۴:۵۴ ۰۱ مهر ۱۳۹۶
تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ارین
۱۷:۵۵ ۰۴ تير ۱۳۹۴
چی میگی؟
چاوشی با البوم پاروی بی قایق رکورد همه رو زد
آخرین اخبار