اتحاديه علماي بلاد شام تصمیم آمریکا و غرب برای اقدام نظامی علیه سوریه را محکوم کرد

اتحاديه علماي بلاد شام در بيانيه اي تصميم آمريکا و دنباله روهايش را براي حمله به سوريه محکوم و به گرفتن روزه به نيت دفع بلا در روز دوشنبه آينده دعوت کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ،‌ اتحاديه علماي بلاد شام در بيانيه خود اعلام کرد اين حمله با ادعاهاي آمريکا و دنباله‌روهايش در خصوص لزوم توجه به حقوق بشر و تلاش ملتها براي رسيدن به آنچه که آزادي مي نامند اما براي آنان به آزادي قتل ، ويرانگري ، قلدري و پايمالي حقوق  تبديل شده است ، مغايرت دارد .
در ادامه اين بيانيه آمده است هرکس در حمله به ملت سوريه ولو با گفتن يک کلمه مشارکت کند مجازاتش با خداوند خواهد بود و خداوند او را به سبب کردار و گفتارش و اعلام دشمني اش با کشور ، به سزاي عملش خواهد رساند اما ملتي که به يکديگر رحم و با همديگر همکاري مي کند شکست نخواهد خورد و خداوند اين ملت را بر دشمنانش پيروز خواهد کرد . 
اتحاديه علماي بلاد شام به گرفتن روزه در روز دوشنبه آينده دعوت کرد تا خداوند بلا و تجاوز را از سوريه بازگرداند و مکر و فريب توطئه گران عليه سوريه را به خودشان بازگرداند .
در ادامه اين بيانيه تصريح شده است اين حماقت خصمانه و مفتضحانه در چارچوب برنامه‌هاي خصمانه‌اي قرار دارد که از پيش طراحي شده است و برخي نظامهاي عربي که آرمان 
فلسطين را فروخته اند و در بهار موسوم به بهار عربي دست دارند از اين طرح خصمانه حمايت مي کنند . 

برچسب ها: بین الملل ، شام ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار