رئیس سازمان غذا و دارو:

امسال آرامش دارویی به کشور بازمی گردد

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: در سال 92 آرامش دارویی را به کشور باز می گردانیم.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران  به نقل از وب دا؛ دکتر رسول دیناروند ضمن اعلام این خبر گفت: دولت، شخص رئیس جمهور و معاون اول ایشان، وزارتخانه های اقتصادی و بانک مرکزی، همگی حامی جدی حرکت به سمت حل مشکلات دارویی در کشور هستند.

وی با بیان این که دسترسی مردم به داروهای موردنیاز اولین و مهمترین هدف کوتاه مدت سازمان غذا و دارو است گفت: تمام تلاشمان را برای بازگرداندن آرامش دارویی به کشور به کار خواهیم گرفت.

دکتر دیناروند که در مراسم تودیع رئیس سابق سازمان غذا و دارو سخن می گفت، بحث غذا و ایمنی مواد غذایی را از جمله برنامه های بلندمدت این سازمان عنوان کرد و گفت: در حوزه غذا وضعیت نامناسبی داریم و چون در زمینه ایمنی و سلامت مواد و فرآورده های غذایی اثر فوری دیده نمی شود ممکن است در این امر غفلت صورت گیرد.

وی در ادامه به موضوع تجهیزات پزشکی و واکسن اشاره کرد و گفت: هدف اول ما در این زمینه سلامت محوری است و حمایت سازمان غذا و دارو از تولیدکنندگان صرفاً نگاه اقتصادی نیست بلکه تآمین سلامت مردم و سلامت محوری است و هیچ چیز را برای این هدف فدا نخواهیم کرد.

رئیس جدید سازمان غذا و دارو با اشاره به وجود تحریم ها در کشور گفت: در دورانی قرار داریم که تحریم ها جدی است و باید به نحوی مدیریت کنیم که تحریم ها را دور بزنیم تا آسیبی به مردم نرسد.

گفتنی است؛ مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان غذا و دارو پیش از ظهر امروز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر حاجی آخوندی رئیس سابق و مدیران این سازمان برگزار شد. در این مراسم وزیر بهداشت با اهدای لوح از زحمات دکتر حاجی اخوندی تقدیر و حکم ریاست دکتر دیناروند را به وی ابلاغ کرد.

برچسب ها: دارو ، غذا ، سازمان ، آرامش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار