رئیس مرکز آموزش های عالی آزاد و خاص علمی کاربردی:

دوره های تکمیلی بین سطوح دانشگاه جامع توسعه می یابد

در راستای قانون برنامه پنجم توسعه و توجه ویژه به اشتغال زایی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و توجه به ابلاغیه مقام معظم رهبری مبنی بر توانمندسازی افراد جامعه و ارتقا سطح مهارت های آنان در جهت کارآفرینی دانشگاه جامع سعی دارد برنامه های خود را به منظور توسعه کمی و کیفی آموزش مهارتی توسعه بخشد.

مهندس معصومیان رئیس مرکز آموزش های عالی آزاد و خاص دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفتگو با خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: توسعه دوره های تکمیلی بین سطوح دانشگاه جامع می تواند در جهت ارتقا مهارت های فارغ التحصیلان دانشگاهی رفع خلاء مهارتی آنان باشد.

وی گفت: با توجه به تنوع این آموزش ها دیگر صنوف و کارکنان دولت نیز می توانند با بهره مندی از دوره های عالی کوتاه مدت مهارتی ارتقاء سطح دانش و مهارت خود بیافزایند.

وی با بیان اینکه آموزش های عالی کوتاه مدت مهارتی به صورت های تک پودمان، عالی آزاد و دوره های آمادگی آزمون های تخصصی ارائه می شود خاطرنشان کرد: دوره های تک پودمان با توجه به اینکه مصوب شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی دانشگاه جامع علمی کاربردی می باشد می تواند براساس آیین نامه تجمیع دوره های تکمیلی بین سطوح تحصیلی تجمیع شده و فرد پس از گذراندن چند پودمان مهارتی موفق به اخذ مدرک دانشگاهی شود.

وی یادآور شد: این دوره ها صرفا توسط موسسات آموزش عالی آزاد برگزار شده و کلیه گواهینامه های صادره برای افراد توسط موسسات مجری براساس مجوز صادر شده توسط این مرکز تأیید می شود./ع2

برچسب ها: دانشگاه ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار