پيشنهاد به سازندگان طولاني‌ترين سريال تاريخ تلويزيون؛

اوشين را دوباره مرور كنيد

كارگردان و تهيه كننده سريال كيميا در نشستي با دارابي معاون سيما از روند پيش توليد سريال "كيميا" گزارش دادند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛  علي دارابي، معاون سيما در اين نشست با تأكيد بر اينكه از همه ظرفيت سيما براي به سرانجام رسيدن اين دغدغه استفاده خواهيم كرد تا يك خانواده طراز اسلامي ايراني را به تصوير بكشيم. در اين سريال بايد اقتدار، غيرت و صلابت زن مسلمان ايراني را به نمايش بكشيم و نقش او را در تحكيم جايگاه خانواده به تصوير در آوريم. معاون سيما از عوامل توليد اين مجموعه خواست سريال «سال‌هاي دور از خانه» را دوباره مرور و به نكات تربيتي كه ريزبينانه و با ظرافت درباره خانواده به آنها پرداخته شده توجه كنند.


 
دارابي به موضوع آماده بودن فيلمنانه پيش از شروع تصويربرداري اشاره كرد و گفت: اين موضوع در كاهش هزينه‌هاي توليد و ارتقاء كيفيت بسياراثرگذار است.معاون سيما از عوامل توليد "كيميا"خواست همه جديت خود را براي ساخت يك رشد جذاب ديدني و ماندگار در تاريخ تلويزيون ايران به كار ببندند.
 
شفيعي تهيه‌كننده اين سريال نيز در اين نشست همكاري برخي دستگاه‌ها و نهادها براي تأمين لوكيشن و فضاسازي مناسب براي سريال را خواستار شد. او گزارش داد كه در طول دو سال مرحله پيش توليد اين سريال تيم توليد آمادگي بسيار خوبي براي شروع تصويربرداري پيدا كرده از جمله اينكه 73 قسمت فيلمنامه يعني تا پايان فاز دوم نوشته و بازبيني شده است و متناسب با آن لوكيشن‌ها نيز در حال آماده سازي است. شفيعي گفت: 90 درصد عوامل پشت دوربين را تعيين كرديم اما هنوز درباره قرارداد بازيگرها به تصميم نهايي نرسيده‌ايم.
 
جواد افشار نيز تأكيد كرد: اهميت پرداخت مناسب به سبك زندگي ايراني اسلامي و ارائه الگوي مناسب زن مسلمان ايراني در جايگاه خانواده و اجتماع، اهميت و حساسيت اين سريال را بسيار سنگين مي‌كند. افشارخواستار، تعيين زمان مناسب براي پخش سريال شد كه موافقت معاون سيما براي پخش در ماه رمضان 93، خيالش را راحت كرد.
 
«كيميا»قرا است طولاني‌ترين مجموعه تلويزيوني تاريخ تلويزيون ايران باشد وداستان زندگي دختري به نام كيمياست كه در سه مقطع تاريخي پيش از پيروزي انقلاب، دفاع مقدس و زمان حاضر روايت مي‌شود. اين سريال ازماه رمضان تا هفته دفاع مقدس سال آينده هر شب روي آنتن شبكه دو سيما مي‌رود. /ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار