اسامي دوبلورهاي برجسته سيما در جشنواره بين‌المللي فيلم كودك؛

75 فيلم از 40 كشور دنيا

بزرگان دوبله ايران در 27 جشنواره بين‌المللي فيلم كودك و نوجوان شگفتي مي‌آفريند.

"مريم رادپور" دوبلور سيما با اشاره دوبله همزمان و حضور دوبلورهاي برجسته جشنواره كودك در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: به سرپرستي "پرويز ربيعي" دوبلورهايي چون "مريم رادپور"، "بهروز عليمحمدي"، و "شوكت حجت‌در"، اين جشنواره حاضر مي‌شوند. 

وي با اشاره به تيم "افشين زي‌نوري" تصريح كرد: همراه اين مدير دوبلاژ سيما "نرگس فولادوند" و "مهسا شرافت" در 27 جشنواره بين المللي كودك و نوجوان حاضر مي‌شوند. 

"رادپور" در خصوص دوبلورهاي همراه با "رضا آفتابي" اظهار داشت: "مريم شيرزاد" و "نسيم رضاخاني" ديگر دوبلورهاي همراه جشنواره بين‌المللي كودك و نوجوان هستند. 

وي با اشاره به آخرين تيم كه به سرپرستي "ناهيد شعشعاني" به اصفهان مي‌روند، ابراز داشت: "سعيد شيخ‌زاده" و "شيلا آژير" از دوبلورهاي همراه "شعشعاني" در جشنواره 27 فيلم كودك و نوجوان خواهند بود. 

"رادپور" با اشاره به دهمين سال حضور خود در جشنواره فيلم كودك و نوجوان تصريح كرد: دوبله همزمان جذابيت خاص خودش را داشته و تماشاچي را درگير همذات‌پنداري ما با رل مورد نظر مي‌كند. 

وي اظهار داشت: دوبله همزمان بسيار دشوار است و همزمان با فيلم پخش شده در هر گروه دوبلورها بايد جاي همه شخصيتهاي يك فيلم صحبت كنند. 

*آغاز به كار دوبله همزمان از 15 مهر ماه سال جاري  

"رادپور" با اشاره به زمان حركت تيم دوبلورها به اصفهان گفت: تيم دوبلاژ به اصفهان حركت مي‌كند و دوبله فيلمهاي جشنواره كودك را از 15 مهر ماه سال جاري نيز آغاز مي‌كنيم. 

*حضور 40 كشور در جشنواره فيلم كودك 

به گزارش خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران؛ در 27 جشنواره بين‌المللي فيلم كودك و نوجوان در بخش بين الملل 75 فيلم از 40 كشور دنيا حضور خواهند داشت. 

بنابراين گزارش، از 15 تا 19 مهر ماه سال جاري جشنواره فيلم كودك و نوجوان با حضور گسترده هنرمندان داخل و خارج از كشور در اصفهان برگزار خواهد شد./ي2 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار