سیدي‌رکنی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

برخي از كارشناسان با شالوده تحزب در كشور بيگانه‌اند/ حل مشکلات حزبي فقط با نظرات علمي کارشناسان حرفه‌اي ميسر است

دبیرکل جبهه اصولگریان اصلاح‌طلب با بيان اينكه اظهارنظر برخي افراد صرفا بر مبناي اميال شخصي است، گفت: برخي از كارشناسان كه با شالوده تحزب در كشور بيگانه هستند، به ارائه نظر مي‌پردازند كه متاسفانه اين آفت دامنه‌ي تحزب را در كشور فراگرفته‌ است.

"سيدعلي سيدي‌‌رکني" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره موانع موجود براي توسعه احزاب در كشور اظهار داشت: يكي از عوامل تاثيرگذار در عدم رشد و توسعه تحزب ورود افرادي تحت عنوان كارشناس است كه به بحث و بررسي و آسيب‌شناسي در اين حوزه مي‌پردازند.

وي با بيان اينكه اظهارنظر غير كارشناسانه برخي افراد صرفا بر مبناي اميال فردي است، تصريح كرد: برخي از كارشناسان كه با شالوده تحزب در كشور بيگانه هستند، به ارائه نظر مي‌پردازند كه متاسفانه اين آفت دامنه‌ي تحزب را در كشور فراگرفته‌ است.

 سيدي‌ركني گفت: متاسفانه ارائه راهكار از سوي برخي از اين افراد نه تنها موجب حل آسيب‌هاي موجود نخواهد شد، بلكه مشكلات را دو چندان و حتي حل آن‌ها را براي دولت مشكل خواهد كرد.

دبیرکل جبهه اصولگریان اصلاح‌طلب در تبيين راهكار اصلي براي حل مشكلات تحزب در كشور خاطرنشان كرد: آسيب‌شناسي و تفكيك ميان كارشناسان حرفه‌اي و غير حرفه‌اي تنها راه برون‌رفت از اين مسئله است كه بتوانيم براي حل مشكلات حزبي در كشور گام‌هاي اساسي را با استفاده از نظرات علمي به كار گيريم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تحزب ، کشور ، ایران ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار