سيدي رکني خبرداد

27 ماه مبارک رمضان زمان برگزاري ضيافت افطاري جبهه اصولگرايان اصلاح طلب

دبيرکل جبهه اصولگرايان اصلاح‌طلب از ضيافت افطاري اين تشکل با حضور مسولان واعضاي ستاد انتخاباتي سراسر کشور در بيست و هفتم ماه رمضان خبر داد.

"سيد علي سيدي رکني" در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به فعاليت‌هاي اين تشکل اظهار داشت:  جبهه اصولگرايان اصلاح‌طلب در حال رصد اوضاع و احوال آرايش سياسي کشور و نحوه چيدمان فعالان سياسي در دولت يازدهم  است و همچنين از هيچ تلاشي براي حمايت از تشکيل يک دولت قوي دريغ نمي‌کند و اکنون در اين مسير  در حال رايزني و مطالعه  است.

دبيرکل جبهه اصولگرايان اصلاح طلب با اشاره به برنامه‌هاي اين جبهه در ماه مبارک رمضان عنوان کرد: در سه مرکز معنوي کشور شيراز، مشهد، قم در ليالي قدر برنامه مذهبي برگزار مي‌شود.

وي در ادامه بيان کرد: دربيست و هفتم ماه رمضان ضيافت افطاري با حضور مسولان و روساي شهرستان‌ها و اعضاي ستاد انتخاباتي سراسر کشور  در تهران از ساعت 18الي 22  برگزار خواهيم کرد و در نظر داريم ازحضور يکي از علماي قم براي  سخنراني پيرامون موضوع اخلاق سياسي و تقواي سياسي  در اين مراسم بهره‌مند شويم.

سيدي رکني گفت: در تلاشيم تا  کاخ سعد آباد را براي ضيافت افطاري جبهه اصولگرايان اصلاح طلب فراهم آوريم و همچنين در اين  ضيافت از اصحاب رسانه نيز دعوت  به عمل مي‌آيد.

 وي با اشاره به تشکيل دولت جديد اظهار داشت: دست اندرکاران تعيين اعضاي کابينه دولت  بايد به  دو کلمه مهم شعار حجت الاسلام و المسلمين دکتر روحاني مبني بر "تدبير" و" اميد"  توجه داشته باشند و ان را را درچيدمان دولت در نظر بگيرند تا مصداق واقعي تدبير و ايجاد اميد در کشور محقق شود.

دبيرکل جبهه اصولگرايان اصلاح طلب در پايان خاطر نشان کرد: از اصحاب و فعالان رسانه انتظار داريم اجازه دهند رئيس جمهور منتخب بر مبناي تدبير و ايجاد اميد دولت خود را به سوي تعالي هدايت کند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: رکنی ، ماه ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار