راه‌اندازی سیستم رایانه‌ای مدیریت تعمیرات در فازهای 1 تا 10 پارس‌جنوبی

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری و مدیریت پترو پارس از راه‌اندازی نسخه‌های جدید سیستم رایانه‌ای مدیریت تعمیرات در سکوهای دریایی فازهای 1 تا 10 و بخش خشکی فازهای 6 و 7 و 8 پارس جنوبی خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز پارس، مهرزاد صفوت مدیر عامل شرکت بهره‌برداری و مدیریت پترو پارس با بیان این مطلب گفت: پیش‌راه‌اندازی فاز های 15 و 16 پارس جنوبی به نمادی از نبوغ و توان متخصصان داخلی تبدیل شده و با راه‌اندازی کامل این فازها برگ زرین دیگری به افتخارات متخصصان صنعت نفت افزوده خواهد شد.
 
صفوت با بیان اینکه فرآیند راه‌اندازی یک پالایشگاه گازی فرآیندی پیچیده است افزود: همزمان با آغاز پروژه‌های صنعت نفت در عسلویه به منظور تولید گاز از میدان بزرگ پارس جنوبی شرکت‌های ایرانی در مرحله پیش‌راه‌اندازی فعال بودند و متاسفانه مرحله راه‌اندازی پالایشگاه‌های گازی صرفاً در انحصار چند شرکت خارجی بود.
 
وی با بیان اینکه در حال حاضر شرکت بهره‌برداری و مدیریت پترو پارس با استفاده از تجربیات گذشته و دانش متخصصان خود به عنوان یکی از شرکت‌های خصوصی فعال در عرصه راه‌اندازی فاز های پالایشگاهی شناخته می‌شود گفت: پیش‌راه‌اندازی فازهای 15 و 16 نمونه‌ای درخشان از ساخت یک پالایشگاه تمام ایرانی به دست پر توان متخصصان داخلی است و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طی هفته‌های آینده مرحله دیگری از مقدمات راه‌اندازی کامل این پالایشگاه به اتمام برسد.
 
مدیر عامل شرکت بهره‌برداری و مدیریت پترو پارس حضور غول‌های نفتی جهان در پارس جنوبی را از عوامل موفقیت شرکت‌های ایرانی به خصوص شرکت مدیریت و بهره‌برداری پترو پارس دانست و افزود: برنامه‌ریزی بلند مدت، تجربه، اعتماد به تخصص و توانایی نیروهای تحصیلکرده ایرانی نوید افقی روشن در صنعت نفت می‌دهد که این امر جز با کار و تلاش میسر نخواهد شد.
 
صفوت راه‌اندازی نسخه‌های جدید سیستم رایانه‌ای مدیریت تعمیرات در سکوهای دریایی فازهای 1 تا 10  و بخش خشکی فازهای 6 و 7 و 8 پارس جنوبی را نمونه‌ای دیگر از موفقیت‌های این شرکت ذکر کرد و یادآور شد: جمع‌آوری و سازماندهی اطلاعات و مستندات فنی تجهیزات پالایشگاه، تشکیل بانک اطلاعاتی مستندات فنی، عملیات ورود داده‌های فنی و تجهیزات به پایگاه داده با نرم‌افزار نگهداری و تعمیرات از جمله ویژگی‌های شاخص این نرم‌افزار است.
 
مدیر عامل شرکت بهره‌برداری و مدیریت پترو پارس رشد و توسعه متوازن در تمامی عرصه‌ها را از مهم‌ترین راهبرد های این شرکت در سطح منطقه دانست و افزود: تلاش ما بر این بوده با برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در شهرستان عسلویه گامی در تحقق توسعه فرهنگی و اجتماعی این منطقه برداریم و با توجه به اهداف شرکت اینگونه برنامه‌ها در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار