حسن زاده:

با کسر امتیاز از 3 باشگاه، سکوها آرام شدند/رای کمیته استیناف را روی چشم می گذاریم

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: کسر امتیاز در لیگ برتر نتایج مثبت خود را در بازی های بعدی داشته و سکوهای آرامی را تجربه کردیم.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، اسماعیل حسن زاده در گفتگو با یک برنامه زنده تلویزیونی گفت: ما پیش از شروع لیگ در نظر داشتیم تا برای فصل جدید تصمیمات تازه ای بگیریم و به خصوص در مورد اعتراض به نوع داوری و الفاظ رکیک مجازات مناسبی در نظر بگیریم.

رئيس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال افزود: در ابتدا شروع به تنبیهات اولیه کردیم و قبل از شروع بازی های هفته دوم اطلاعیه ای دادیم که اگر چنین حرکاتی را مشاهده کنیم و فحاشیه ها باز هم دیده شود از ظرفیت های شدید آیین نامه استفاده می کنیم که از جریمه نقدی شروع شده و در جای لازم از تیم ها امتیاز کم می شود.

وی تصریح کرد: کسر امتیاز از سه تیم به دو جهت درست بود اول اینکه قانونی بود و دوم اینکه در شرایطی که تنبیهات کوچکتر بازدارنده نبود این مجازات ها لازم بود.

حسن زاده بیان داشت: ما پس از مجازات کسر 3 امتیاز در 23 بازی بعدی سکوهای آرامی را تجربه کردیم و این حکایت از تاثیر مثبت مجازات ها اشت.البته تیم ها اعتراضاتی به کمیته استیناف داشته اند که حتما به آنها رسیدگی خواهد شد.

ضرب و شتم داور در لیگ پایه ما را متأثر کرد

حسن زاده در خصوص ضرب و شتم داور در لیگ پایه عنوان کرد:از این نوع حرکات متاثر شدیم.مسابقات دیگر به غیر از لیگ برتر نیز مورد توجه ما است ولی این مسابقات در حوزه کمیته انضباطی استان مربوطه است و آنها نیز با دقت و ظرافت به این موارد رسیدگی میکنند.حریم داوری همیشه باید حفظ شود و با متخلفان در این زمینه برخورد جدی شود.

هرگز نگفتم تلاش میکنم یک امتیاز تیم ها برنگردد

رئیس کمیته انضباطی ادامه داد:در ابتدای لیگ انتظار داشتیم تا فصل جدید بدون هیچ انعکاسی با آرامش پیگیری شود و ما از هفته دوماعلامیه 16 ماده ای دادیم چون در هفته اول انتظار نداشتیم باز بی انضبازی ها رخ ندهد.
وی در پایان خاطر نشان کرد:من هرگز نگفتم تلاش می کنم یک امتیاز برنگردد و تعصبی در این زمینه ندارم و هر دستوری کمیته استیناف بگیرد روی چشم می گذاریم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار