حسن زاده:

پس از صدور کسر امتیاز تهدید شدیم/برخی ها با جنجال و تنش به دنبال اهدافشان هستند

رئیس کمیته انضباطی گفت: به خاطر رأیی که صادر کردیم هم تهدید شدیم و هم اهانت شنیده ایم.

اسماعیل حسن زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: وقتی رأی صادر می شود اشخاص حقیقی یا حقوقی می توانند به آن اعتراض کنند. حالا بعضی از افراد با تربیت بالای اسلامی در قالب نامه ای مکتوب اعتراض خود را اعلام می کنند و بعضی دیگر از روش های عادی رو به تخریب افراد و سخره آن ها می آورند و از جایگاه فوتبالی و ورزشی خودشان سؤ استفاده می کنند و با جنجال و تنش سعی می کنند بحث را به سمت دیگری ببرند.
در این چند روز الحمدالله بعضی از افراد فوتبالی نسبت به این حکم واکنش خوبی نشان دادند، اما ما هم اهانت شنیدیم و هم پیامک تهدید آمیز دریافت کردیم.

یک شبکه رادیویی هم با جهت گیری نسبت به این حکم گفت که چرا علیه فلان تیم رأی صادر کردید؟
ما احساس کردیم که این شبکه رادیویی از روی عمد نسبت به این حکم موضع گرفته است و برای باشگاه خاص که محکومش کرده ایم دایه مهربانتر از مادر شده است. برای آن دوستان هم جوابی نداریم چون همیشه میکروفن دستشان است اما دستمان جایی بند نیست.


حسن زاده در خصوص برخورد با اهانت در مصاحبه ها گفت: از این به بعد روی مصاحبه زوم خواهیم کرد و هر گونه مصاحبه هایی که در آن اهانت به فرد دیگری باشد را محکوم می کنیم.
اگر خودمان هم دیدیم با شخص خاطی برخورد می کنیم و اگر ندیدیم با شکایت سایر افراد از مصاحبه کننده برای او محرومیت در نظر می گیریم.

حسن زاده درباره بازی بین استقلال تهران و فجر سپاسی شیراز اظهار داشت: هنوز گزارش کاملی به دستمان نرسیده اما بر اساس شنیده ها فکر می کنم از نظر فحاشی و اهانت شب آرامی داشتیم و احساس می کنم پیامدهای حکم ما مثبت بوده است. ضمن اینکه عمل شایسته فرهاد مجیدی را که بعد از گل زنی به سمت جانبازان رفت، مورد تشویق قرار می دهیم.

وی در ادامه در ارتباط با رسانه ها اظهار داشت: برخی رسانه ها از تشنج در فوتبال استقبال نکنند و من از رسانه ها خواهش می کنم که از تشنج در فوتبال استقبال نکنند.
در همین دو سه روز گذشته از بعضی از رسانه ها با من تماس گرفتند و گفتند، فلان کس علیه شما و حکمی که صادر کردید حرف زده است. نمی خواهید جواب بدهید؟! این نوع اطلاع رسانی و تحریک افراد اصلاً صحیح نیست. ما تأکید می کنیم که هر رأیی که صادر می شود بر اساس قانون است، اما تحقیر کردن افراد و مصاحبه هایی که بوی تکبر و غرور می دهد درست نیست. برای همین حکمی که صادر کردیم بعضی از افراد گفتند که خوب است و تمکین می کنند. فرد دیگری در همان باشگاه می گوید که این حکم من درآوری و یک شبه است، اما این ناشی از جهل به قانون است. ما به قوانین و آئین نامه خودمان عمل می کنیم و کاری هم به مصداق هایش در اروپا و کشورهای دیگر نداریم.

حسن زاده در مورد ادعای برخی باشگاه ها که می گویند مسئولیت رفتار تماشاگرانشان با آن ها نیست گفت: در قوانین فیفا آمده است که باشگاه ها در قبال تماشاگران منسوب به آن ها مسئول هستند من خواهش می کنم دوستان آئین نامه فیفا را حتماً مطالعه کنند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار